Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Lad det tørre en dags tid eller to uden at bruge det.
Hvis det bare er vand, så sker der ikke det store ved det. Det er værre hvis det er the, kaffe, cola eller lign. Har selv lavet nummeret et par gange.

Pind skrev:Ja det gør det.
Skyl dit tastatur under let lunken rindende vand og lad det tørre så du får det klistrede ud. Det kan sagtens ta' et par dage for det at tørre efter sådan en omgang.

Pind skrev:Er det en bærbar? Hvis det er tilfældet, så ville jeg pille tastaturet ud af den inden.
Er det et alm. tastatur, så sker der ikke noget så længe du ikke sænker det i en spand eller noget i den stil og lader det tørre helt.

Pind skrev:Hvis det er den du sidder på nu, så luk ned, find en anden computer, og google hvordan du får det pillet ud.
Det gavner intet at du har den tændt med saft i maskineriet.

Asomugha skrev:
det er vand, men med hyldeblomst

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Alex789 skrev:Hvor gammel er den bærbar?
De fleste moderne er stort set vandtætte hvis du bare taber et glas udover dem.
Pind skrev:Hvilke andre forslag havde du tænkt dig?
Du skal have rengjort din maskine hvis du vil have den op og køre igen. Så simpelt er det. Enten ved at skille den ad eller rense den med vand.
http://www.maximumpc.com/article/howtos ... l_disaster
Et alternativt, og præventivt forslag kunne selvf. være: "Undlad at spilde væsker i din computer"![]()
Et andet alternativ kan selvf. også være at komme forbi med den, så skal jeg nok rense den for en plov.

Asomugha skrev:Jeg kunne evt. komme ned i PG med den eller hvad?

Pind skrev:Asomugha skrev:Jeg kunne evt. komme ned i PG med den eller hvad?
Klart.. Hvis du tar en plov med også.

Venomancer skrev:den skal bare genstartes!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster