Bruger login







Tilbudsguide, uge 25, 2019
Kirsebær og steaks!

Ugen der gik, uge 23, 2019
Crossfit og kost!

Tilbudsguide, uge 24, 2019
Okse og ananas!

Ugen der gik, uge 22, 2019
Cut og snacks!


Statistik

Vi har 55583 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jeppe hansen

Vores medlemmer har i alt skrevet 2029413 indlæg i 86696 emner

57 nye indlæg i dag


Online
I alt: 423
Medlemmer: 15
Skjulte: 4
Gæster: 404

Følg bodybuilding.dk på

Vanvittigt stofskifte??

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Jeg har siden oktober VIRKELIG kæmpet med, at tage på og få gang i hypertrofien!
I oktober, november og december har mit daglige indtag lagt på 2800kcal, i januar på 2950 og i februar på 3000. Inden februar, har jeg på de 4 måneder sammenlagt taget 1kg på.
Den uge som nu er gået i februar, har jeg som sagt haft et indtag på 3000 kalorier (145gr protein, ca 90gr fedt og resten carbs) samt ingen træning (da jeg startede studie op i mandags) og alligevel har jeg tabt 1,2kg?
Jeg er 165 høj, kvinde, vejer 62kg, har en fedtprocent på 17,7 og styrketræner 5-6 gange om ugen, dyrker INGEN cardio og har en meget inaktiv hverdag udover træning. Hvad går der galt?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 21. maj 2018, 19:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



få det tjekket hos lægen ?!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 544
Tilmeldt: 29. nov 2012, 11:40
Geografisk sted: København N
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ceciliemariem skrev:Jeg har siden oktober VIRKELIG kæmpet med, at tage på og få gang i hypertrofien!
I oktober, november og december har mit daglige indtag lagt på 2800kcal, i januar på 2950 og i februar på 3000. Inden februar, har jeg på de 4 måneder sammenlagt taget 1kg på.
Den uge som nu er gået i februar, har jeg som sagt haft et indtag på 3000 kalorier (145gr protein, ca 90gr fedt og resten carbs) samt ingen træning (da jeg startede studie op i mandags) og alligevel har jeg tabt 1,2kg?
Jeg er 165 høj, kvinde, vejer 62kg, har en fedtprocent på 17,7 og styrketræner 5-6 gange om ugen, dyrker INGEN cardio og har en meget inaktiv hverdag udover træning. Hvad går der galt?


Hvis ikke allerede du har gjort det min 2 gange. Så ville jeg nok prøve at tælle kalorier igen. Hver dag. Smide alt ind en kalorie tæller.
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 24. mar 2010, 01:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er du sikker på, at dit aktivitetsniveau ikke er steget i takt med, at du har øget dit kalorieindtag? Vejer du dig om morgenen efter toiletbesøg og uden tøj på?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 294
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Liverpool skrev:
ceciliemariem skrev:Jeg har siden oktober VIRKELIG kæmpet med, at tage på og få gang i hypertrofien!
I oktober, november og december har mit daglige indtag lagt på 2800kcal, i januar på 2950 og i februar på 3000. Inden februar, har jeg på de 4 måneder sammenlagt taget 1kg på.
Den uge som nu er gået i februar, har jeg som sagt haft et indtag på 3000 kalorier (145gr protein, ca 90gr fedt og resten carbs) samt ingen træning (da jeg startede studie op i mandags) og alligevel har jeg tabt 1,2kg?
Jeg er 165 høj, kvinde, vejer 62kg, har en fedtprocent på 17,7 og styrketræner 5-6 gange om ugen, dyrker INGEN cardio og har en meget inaktiv hverdag udover træning. Hvad går der galt?


Hvis ikke allerede du har gjort det min 2 gange. Så ville jeg nok prøve at tælle kalorier igen. Hver dag. Smide alt ind en kalorie tæller.


Jeg har talt kalorier siden december #-o
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 21. maj 2018, 19:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



bazinga skrev:Er du sikker på, at dit aktivitetsniveau ikke er steget i takt med, at du har øget dit kalorieindtag? Vejer du dig om morgenen efter toiletbesøg og uden tøj på?


Jeg ligger på ca. 8000 skridt om dagen MED dem jeg går i fitness.
Jeg bruger en inbody scanner i FW hver fredag, derfor vejer jeg mig med tøj - men altid der samme tøj (tights og sportsbh) og ja, om morgenen efter toiletbesøg og uden væskeindtag :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 21. maj 2018, 19:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er du sikker på du tæller dine kalorier korrekt? Hvordan ser din kostplan ud?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 274
Tilmeldt: 20. apr 2014, 19:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Øg dit kalorie indtag.
I tilfælde af at du måler forkert, så gør det ikke noget såvel du fortsætter med det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 444
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster