Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1345
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1342

Følg bodybuilding.dk på

Vedr. Superpump 250

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har lige et spørgsmål til produktet "Superpump 250" som der har været lidt snak om i en tidligere tråd.

viewtopic.php?p=482061#482061

Jeg må indrømme, at jeg er blevet lidt hooked på at prøve produktet bare én enkelt gang og se hvad der sker.

Inden jeg bestiller vil jeg dog lige have noget på plads.

Hvis I ser på nedenstående ingrediens-liste, så indeholder produktet både kreatin og koffein.

Har der ikke været flere diskussioner her på boardet om at kreatin og koffein sammen er no-go, idet man ikke får effekten af kreatin?

Amount Per Servings:

Calories 32
Sodium 180mg
Potassium 90mg
Carbs 8g
Vitamin B-6 (as Pyridoxine HCL) 25mg
Vitamin B-12 (as Cyanocobalamin) 140mcg
Folic Acid 420mcg
Magnesium (Phosphate & Oxide) 350mg
Phosphorus 280mg

SuperPump250 Proprietary Blend: 20,000mg
(Gaspari Nutrition Novel Compound #250 (Patent Pending))

--Anabolic Signaling Complex⢠(Patent Pending): L-Arginine alpha-Ketoglutarate (A-AKG), L-Arginine Ketoisocaproate (A-KIC), Tri-Creatine Malate, Creatine Monohydrate, GuaniproTM (Guanidino Propionic Acid), American Ginseng Extract, White Willow Bark Extract (standardized to 15% Salicin).

--Lipolytic/Xtreme Focus Agent (Patent Pending):
L-Tyrosine, NAC (N-Acetyl-Cysteine), N-Acetyl-Tyrosine, Glucuronolactone, Methylxanthines (Caffeine), Rhodiola rosea Root Extract (Standardized to 5% total Rosavins), Ginko Biloba Extract (standardized to 24% Ginkosides & 6% Terpenes), Vinpocetine, Huperzine.

Håber I kan hjælpe, for er lidt lost her. :?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bump.

Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Kostplan: Vis kostplan

lud0mania skrev:læs her ;)

Hey Ludo, det link du poster er altså ikke specielt brugbart.. ..de kigger på indholdet af vitaminer - og gøgler omkring spammails.. :D

Mht. kreatin og koffein.. ..så har det vidst ganske rigtigt været diskuteret nogle gange før.. prøv selv at søge på det herinde..

Min egen erfaring er at det ikke har det store at skulle have sagt om man indtager koffein sammen med kreatinen - det har ihvertfald aldrig spoleret noget for mig, og jeg drikker en liter kaffe om dagen :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

mic skrev:

Hey Ludo, det link du poster er altså ikke specielt brugbart.. ..de kigger på indholdet af vitaminer - og gøgler omkring spammails.. :D

Mht. kreatin og koffein.. ..så har det vidst ganske rigtigt været diskuteret nogle gange før.. prøv selv at søge på det herinde..

Min egen erfaring er at det ikke har det store at skulle have sagt om man indtager koffein sammen med kreatinen - det har ihvertfald aldrig spoleret noget for mig, og jeg drikker en liter kaffe om dagen :)

Videnskaben siger dog noget andet :wink: Det er ikke 100% fastlagt endnu, men det tyder på koffein har en hæmmende effekt på kreation - og ja, derfor er det jo lidt paradoksalt at stort set samtlige pre-wo produkter med kreatin og indeholder koffein.

JJ>> Superpump 250 giver et godt kick - men det skyldes nok mest koffeinen. Hvis du er nervøs for kreatin og koffein har en negativ effekt sammen, hvillket er plausibelt, så lad være med at bestille produktet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Videnskaben siger dog noget andet :wink: Det er ikke 100% fastlagt endnu, men det tyder på koffein har en hæmmende effekt på kreation - og ja, derfor er det jo lidt paradoksalt at stort set samtlige pre-wo produkter med kreatin og indeholder koffein.

jeg tror ikke på videnskaben!! :mrgreen: Jeg kan godt se paradokset i at kreatinen leder vand ind mulle-bøfferne - og det at koffeinen virker vanddrivende.. ..men faktum har været at jeg alligevel præsterer at gaine 4-5 kg væske hver gang jeg bruger kreatin.. ..og at jeg helt bestemt synes at mærke kreatinens effekt. Skulle det være placebo - er det fint nok til mig - så dropper jeg kaffen næste gang jeg bruger kreatin - AND I'LL BE ROCKIN'!! :D

offtopic: ..hvor har hun egentlig en lækker lille røv hende Lady Gaga... (voice-tv)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

essensen skrev:
mic skrev:

Videnskaben siger dog noget andet :wink: Det er ikke 100% fastlagt endnu, men det tyder på koffein har en hæmmende effekt på kreation - og ja, derfor er det jo lidt paradoksalt at stort set samtlige pre-wo produkter med kreatin og indeholder koffein.

JJ>> Superpump 250 giver et godt kick - men det skyldes nok mest koffeinen. Hvis du er nervøs for kreatin og koffein har en negativ effekt sammen, hvillket er plausibelt, så lad være med at bestille produktet.

Tak for svaret. Så tror jeg, at jeg holder mig til koffein-pillerne fra bodyman - dem synes jeg, at jeg får et klart boost af.

nu har jeg investeret i sådan en fætter, blandede 2 scoop med halv liter vand og drak det ca. 30 min før træning, forsatan jeg gik amok i bænkpres og dødløft, dette produkt virker bare. Troede slet ikke det ville give et pump fra dag 1.. =D>

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 10.00

Logbog: Ingen logbog

N00b skrev:nu har jeg investeret i sådan en fætter, blandede 2 scoop med halv liter vand og drak det ca. 30 min før træning, forsatan jeg gik amok i bænkpres og dødløft, dette produkt virker bare. Troede slet ikke det ville give et pump fra dag 1.. =D>

Hvordan amok? :P - flere kg. end ellers?

Har du prøvet ren koffein piller før? - er pumpet større ved superpump?

Hvis man indtager kretin dagligt, er det så uoptimalt også at indtage koffein piller?

*JJ* skrev:
N00b skrev:nu har jeg investeret i sådan en fætter, blandede 2 scoop med halv liter vand og drak det ca. 30 min før træning, forsatan jeg gik amok i bænkpres og dødløft, dette produkt virker bare. Troede slet ikke det ville give et pump fra dag 1.. =D>

Hvordan amok? :P - flere kg. end ellers?

Har du prøvet ren koffein piller før? - er pumpet større ved superpump?

nu har jeg ikke så meget trænings erfaring har kun trænet i ca. 4 mdr, havde problemet med at stige i bænkpres de sidste 7-10 dage (kører fullbody)plejer at løfte 60 kg i bænk af 3 sæt 8 reps, kunne nemt løfte 65 kg idag :shock:

ja, har prøvet koffein piller og kreatin uden det virkede på mig, derfor er jeg meget overrasket af superpump250..

Geografisk sted: Højbjerg

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 10.00

Jeg havde selv overvejet dette produkt, og nu prøver jeg sku at bestille lortet. Hvis det virker = bonus for mig. Hvis ikke, ja så er man da blevet det klogere og samtidig lidt fattigere ;)

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Svendborg Motion & Vægttræning

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00

Så er pakken modtaget og det bliver snarest muligt sat på prøve.
Desuden modtog jeg noget jeg ikke havde bestilt, et produkt der iøvrigt slet ikke er på deres hjemmeside. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til det fordi, det er jo trodsalt gratis men hva fanden er det? ><

Det hedder : Muscle tech Thermo Shred.
Så vidt jeg kan læse mig til er det vist nok en form for slankepille.

Hva bør jeg gøre? æde lortet og se hva der sker eller rent faktisk henvende mig til butikken?

Styrkeliste

JJohansen skrev:Så er pakken modtaget og det bliver snarest muligt sat på prøve.
Desuden modtog jeg noget jeg ikke havde bestilt, et produkt der iøvrigt slet ikke er på deres hjemmeside. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til det fordi, det er jo trodsalt gratis men hva fanden er det? ><

Det hedder : Muscle tech Thermo Shred.
Så vidt jeg kan læse mig til er det vist nok en form for slankepille.

Hva bør jeg gøre? æde lortet og se hva der sker eller rent faktisk henvende mig til butikken?

Muscletech fører så vidt jeg kan læse mig til ikke produktet længere, så det kunne være at de bare skulle af med det :)

Produktet er blevet anmeldt her: http://www.ultimatefatburner.com/muscletech-thermoshred-review.html

Intet farligt i produktet, ser det ud til, medmindre man er overfølsom for koffein, da der er en hulens masse af det i.

Så igen så vidt jeg kan se er det et slankeprodukt. Er det iform af at det kan gå i krig med fedt kun eller? fordi jeg skal sku ikk rigtig tabe mig.. Jeg vejer pt 69-70kg og jeg er 188cm høj.

men det jeg undrede mig mest over, har thermoshred noget som helst at gøre med Superpump? for så vidt jeg kan forstå er der en del af de samme ting i produkterne. Coffeine og kreatin osv. Der er vel ingen grund til at tage begge produkter samtidig så. så får man vel bar en "overdosis".

Styrkeliste

JJohansen skrev:Så igen så vidt jeg kan se er det et slankeprodukt. Er det iform af at det kan gå i krig med fedt kun eller? fordi jeg skal sku ikk rigtig tabe mig.. Jeg vejer pt 69-70kg og jeg er 188cm høj.

men det jeg undrede mig mest over, har thermoshred noget som helst at gøre med Superpump? for så vidt jeg kan forstå er der en del af de samme ting i produkterne. Coffeine og kreatin osv. Der er vel ingen grund til at tage begge produkter samtidig så. så får man vel bar en "overdosis".

Korrekt, det er et slankeprodukt, og da du ikke skal cutte er der ingen grund til at benytte det. Vent med det til du skal cutte eller se om du kan få det solgt :)

Tror jeg forærer dem til en bekendt han skal vist til at cutte.

så holder jeg mig bar til superpump og ser hva det nu fører til.

Tak for hjælpen ;)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud