Flippet at blive sammenlignet med Selveste Lou Hulk ferrigno, han stod på 130kg cut på scenen, og havde peak på alle muskler.
Jeg er små 5 cm lavere end Lou og har en fedt % på 14-15 stykker, så mine arme er nok lidt tykkere end hans men ser knap så imponerende ud, Proffe Bodybuildere bliver jo ikke pro pga deres str, ellers kunne folk som Brian shaw jo bare cutte og stå med 100% mere LBM end Kai green gutten, men desværre ser kun de færreste flotte nok ud til at kunne leve af deres udsende, Der er et par enkelte andre herinde med min vægt, men de ser heller ikke ud som pro materiale, Jeg har f.eks mødt Mikkel Licht flere gange, hvis hans stats på papiret var det eneste folk så, så havde han været pro Bodybuilder materiale, og kunne Cutte en smule og vinde DM hver gang, men man skal jo have de rigtige former osv på musklerne, Så str er desværre ikke det afgørerne, og jeg syntes at det direkte virker lidt uvidende at poste en af de største legender og sammen ligne mig med ham, Lidt som at poste et billede af Arnold til alle som vejer 100kg, og skrive, så ser du jo sådan her ud, 100kg var jo det som Arnold vejede det meste af hans karriere, med en rimelig lav fedt%, hvis man ser fra den Danske Bodybuilder scene og kigger på folk på 100-115kg som Arnold surfede rundt i, så finder man ikke nogen her i DK med sådan en form.
Sådan er det bare.
Jeg har knoklet hele livet for at tabe mig, som mange gør, og andre knokler hele livet for at tage på, hvilket altid har været let for mig, Jeg træner ikke som i andre, for jeg ønsker ikke samme resultater som i andre har, derfor gør jeg det anderledes, som jeg altid har sagt, hvis du gør som de andre, så får du hvad de andre får, Så grin bare over Crossfit, MMA og Veganske retter, Jeg opnår hvad jeg ønsker at opnå, på min egen måde, lige som i bruger hvad i føler bedst for, så føler jeg for mine metoder, og opnår hvad jeg går efter, Så jeg gider ikke have en debat om rigtigt og forkert, men bare nyde Træningen og livet.
For det meste nævner jeg aldrig jeg er Veganer, pga folk gerne ikke forstår, og på resturent siger jeg gerne jeg har allergi over for ting, ellers respekterer folk ikke hvad jeg bestiller af mad, og smider ikke veganske ting i afligevel.
Så her i en tråd om en veganer som søger råd er vel et godt sted at skrive som veganer.
Znasha.
Det produkt er baserret på Mælkeprotein og ikke vegansk, kig osse på E numrene, De fleste ved ikke hvad Vegansk mad er i dybden, og de fleste tror bare det er mad uden kød, og folk vil gerne sælge.
Men Soya protein er ganske OK, Jeg bruger 2 scoops hver dag, med jordbærsmag, og det smager ganske udmærket.
Soja protein Isolat 2000g hedder den jeg køber.
Jeg ved ikke om jeg må smide et link her til hvor det kan købes i DK?
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!