Jeg er 26 år, 85 kg og ca 182 cm høj.
Jeg har trænet on/off i en del år nu, men er gået meget op og ned.
Jeg var til en politiprøve i Marts, men blev desværre ikke en af de udvalgte til politiskolen i denne omgang. Dette resulterede i, at jeg gik helt ned mht træningen. Både på løbedelen og i træningscenteret.
Jeg har nu nået et punkt hvor jeg egentligt er begyndt at være lidt trist over, at jeg ikke kan sparke mig selv igang mere og finde den lyst, som jeg havde førhen, samt det bliver deprimerende af at kigge i spejlet..
Førhen løb jeg ofte, samt gik i træningscenter, hvor jeg fandt en stor glæde og kom i rigtig god form både løb og styrke - dog aldrig sixpack og kæmpe..
Jeg har aldrig trænet efter et program, samt spist efter en kostplan. Så alt sådan noget er nyt for mig.
Mine spørgsmål:
- Er det realistisk at blive større rent muskelmæssigt, hvis jeg samtidig skal løbetræne i ny og næ?
- Hvilket program er godt at få motivationen tilbage igen med og komme godt igang?
- Hvor tit skal man skifte program?
- Hvordan skal jeg spise, når det er både styrketræning og løb?
Kom med indspark og alt hvad i mener er nødvendigt - for ellers kommer jeg aldrig rigtig igang. Mangler noget at gå efter.
Ps: Har selvfølgelig kigget i diverse artikler og logs, men kan ikke rigtig finde hoved og hale i den verden (programmer og kost). Så håber i kan hjælpe mig igang
Dagsform i billeder: