Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1194
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1192

Følg bodybuilding.dk på

venstre side overtager

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej

har i et stykke tid oplevet at min venstre side i tricep øvelser overtager så jeg syre helt til i venstre, men min højre mærke det kun en smule. det er er i øvelser som closegrib bench, push down, skull crushers, altså hvor begge hænder er indblandet sammen tid.

jeg har derfor overvejet at prøve i et stykke tid at lave DB skull crushers og one arm push downs.
andre der har erfaringer med dette eller bedre løsnings forslag?
hvis man løfter lidt skævt( har det da en stor betydning da slut positionen er den samme og man laver lockout?

ps. har prøvet mind to muscle connection og tænkte på at bruge begge arme lige meget

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 82.50
- Dødløft: 117.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

mathiesjeppesen skrev:hej

har i et stykke tid oplevet at min venstre side i tricep øvelser overtager så jeg syre helt til i venstre, men min højre mærke det kun en smule. det er er i øvelser som closegrib bench, push down, skull crushers, altså hvor begge hænder er indblandet sammen tid.

jeg har derfor overvejet at prøve i et stykke tid at lave DB skull crushers og one arm push downs.
andre der har erfaringer med dette eller bedre løsnings forslag?
hvis man løfter lidt skævt( har det da en stor betydning da slut positionen er den samme og man laver lockout?

ps. har prøvet mind to muscle connection og tænkte på at bruge begge arme lige meget

Nej. Begynd du bare at træne unilateralt i isolationsøvelserne. Gør det selv, og det har ikke givet færre gains. Tværtimod gør momentent, at du kan løfte mere. Så alle burde (for variations skyld) og udligning af styrkeforskel, give den gas med netop dette fra tid til anden.

Jeg gør det hver træning.

Reputation point: 35

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online