Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

har ikke rigtig noget at sige, selvom det er tæt på failure holder han ret ryg og locker ud med benen og ryggen samtidig. Det ser godt ud!

Gormez skrev:I skal begge to skifte fodtøj eller løfte i strømper, jeres nuværende sko giver et ustabilt fundament at trække fra. Nå tekniske kommentarer....
Dig:
- Få arbejdet med mobiliteten i ryggen så du kan skabe og opretholde et naturligt svej i startpostition.
- Vær opmærksom på at starte løftet med vægten på hælene og få hoften en anelse op, alt efter hvor du opnår en vertikal barvandring og en ensartet bevægelse.
- Skub hoften mere frem i lock out, få gang i ballerne.
Din ven:
- Få hoften længere op og tilbage i startpositionen, lige nu starter han alt for lavt og kommer i konflikt med sine knæ i selve trækket.
- Vægten på hælene, lige nu falder han frem på forfoden i sit træk.
- Ligeledes mere gang i ballerne, få presset hoften frem i lockout istedet for at sveje mere for skuldrene trækkes tilbage uden at hoften skubbes frem.

andreas7074 skrev:Ved hans ven, hvordan vurderer du så, at han har vægten på tæerne? - for mig ser det ud som om hans ven er ved at falde bagover, til at starte med, hvilket vel indikerer at vægten er på hælene?

Gormez skrev:Relativt enkelt, at han mister balancen skyldes dårligt fodtøj, sålen er blød og ustabil. Hvad angår at han falder frem på foden så læg mærke til hvor langt knæene er fremme over stangen i bunden og hvordan hoften følger med dem frem. Dette forskyder tyngdepunktet fremefter og placerer vægten mere på forfoden.
Det er selvfølgelig muligt han har ekstremt god ankelmobilitet og faktisk KAN stå på hælen i den bundposition, men jeg har endnu til gode at opleve nogen der er i stand til det.

andreas7074 skrev:Gormez skrev:Relativt enkelt, at han mister balancen skyldes dårligt fodtøj, sålen er blød og ustabil. Hvad angår at han falder frem på foden så læg mærke til hvor langt knæene er fremme over stangen i bunden og hvordan hoften følger med dem frem. Dette forskyder tyngdepunktet fremefter og placerer vægten mere på forfoden.
Det er selvfølgelig muligt han har ekstremt god ankelmobilitet og faktisk KAN stå på hælen i den bundposition, men jeg har endnu til gode at opleve nogen der er i stand til det.
I har ret. jeg lagde ikke mærke til det. Det kræver godt nok en del fleksibilitet hvis man skal rette de 7-9 cm. ud.

sebastianglinvad skrev:Mange tak for hjælpen alle sammen!
Det hele i har skrevet er virkelig brugbart, så det sætter jeg pris på. Jeg noterer jeres kritik og prøver udfra dette at dødløfte igen, hvorefter jeg igen vil smide det ind på tråden i håb om, at I lige kan justere de sidste ting til.
Endnu engang tak for hjælpen!

Gormez skrev:sebastianglinvad skrev:Mange tak for hjælpen alle sammen!
Det hele i har skrevet er virkelig brugbart, så det sætter jeg pris på. Jeg noterer jeres kritik og prøver udfra dette at dødløfte igen, hvorefter jeg igen vil smide det ind på tråden i håb om, at I lige kan justere de sidste ting til.
Endnu engang tak for hjælpen!
Lav en tråd hvor i regelmæssigt uploader videoer af løft, eller en logbog. Løfteteknik kan altid optimeres og bliver ikke rettet til gennem en håndfuld kommentarer i en tråd, regelmæssig feedback er nødvendig hvis det skal blive rigtigt godt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster