Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Nogen der ved hvem man skal gå til hvis man synes at lovgivningen omkring videregivelse af personlige oplysninger er blevet overtrådt?
Grunden er at jeg nu IGEN har fået tilsendt nogle billetter til en lorte fest på et lorte diskotek.. I dette tilfælde ENVY, KBH. Har fået nogle andre for noget tid siden..
Der står det er i anledning af at jeg bliver student og en masse 3.g'ere har fået dem tilsendt.
Mit sure opstød kommer af at jeg aldrig har bedt om at få det lort tilsendt og aldrig sat min underskrift eller andet på et de må bruge mit nanv og adresse til at sende sådan noget til mig. Jeg synes det er virkelig flabet.
Mon det er min skole der har givet det videre eller?

Jeg er træt af at få breve jeg ikke har bedt om.. ;) især når de diskoteker ikke interesserer mig en skidJBH skrev:Argrhhh hold nu op - lev med det ! Det er rart at få post

Hvordan får man det lort til at skride af helvedes til?MNN skrev:Jeg havde samme problem med ENVY sidste år da jeg gik i 3.g. Det værste er bare, at det ikke stoppede da jeg afsluttede gym.
Hver gang de holder deres tirsdag tequila niights modtager jeg minimum 3 sms beskeder...

DU er for stor til at komme ind gennem dørenJBH skrev:Hvorfor f.... er der ingen der sender mig billeter til ENVY

Dingo skrev:DU er for stor til at komme ind gennem dørenJBH skrev:Hvorfor f.... er der ingen der sender mig billeter til ENVY

Dingo skrev:Hvordan får man det lort til at skride af helvedes til?MNN skrev:Jeg havde samme problem med ENVY sidste år da jeg gik i 3.g. Det værste er bare, at det ikke stoppede da jeg afsluttede gym.
Hver gang de holder deres tirsdag tequila niights modtager jeg minimum 3 sms beskeder...

Dingo skrev:Nej det er kun kuverten der er skrevet navn og adresse på. Selve billetterne er bare masse trykt..
Og jeg går så meget amok hvis det er skolen.. De har ingen ret til at give mine oplysninger til en 3. part..

Dingo skrev:De ved jo ikke at jeg er 3.g'er hvis ikke de har snakket med skolen..

Det må de jo stadig ikke bruge uden min underskrift..MNN skrev:Dingo skrev:De ved jo ikke at jeg er 3.g'er hvis ikke de har snakket med skolen..
Det var lige det jeg tænkte![]()
Men det kan jo i lige så godt være en af de andre 3.g'er der har udleveret skolens årbog eller hvad ved jeg..

Dingo skrev:Det må de jo stadig ikke bruge uden min underskrift..MNN skrev:Dingo skrev:De ved jo ikke at jeg er 3.g'er hvis ikke de har snakket med skolen..
Det var lige det jeg tænkte![]()
Men det kan jo i lige så godt være en af de andre 3.g'er der har udleveret skolens årbog eller hvad ved jeg..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster