VELKOMMEN TIL MIN LOGBOG 
Fact's
Navn: Alex
Alder: 25 år
by: oprindelig fra mørkhøj, men fra Birkerød nu.
højde: 1.74 cm
vægt: 77 kg
fedtprocent: 19 % .
Historien
Mit første møde med de hårde vægte, var engang da jeg var 16 år.. inden jeg trænet, var jeg en meget tyk dreng, da jeg var 13 år vejed jeg 90 kg til jeg blev 16 år men så skete der en ændring i mit liv... jeg fik en god vilje styrke samt mit glade humør og en masse backup's fra venner.. så gik det ellers op ad bakke, jeg gik hen og tabte 23 kg det vel sige før træning vejed jeg 67 kg og så begyndte jeg ellers og pumpe noget jern.

jeg har delvis knaldet mig selv ned i store træk..
jeg startet med og træne hvor jeg ingen erfaring havde.
Startet med og træne hverdag og blev helt færdig af det.. så læste jeg lidt og kørte fullbody, men havde ikke styr på kosten ædte ikke protein osv...
Men så begyndte jeg faktisk her på sitet!
her har jeg al min viden fra & jeg takker for at jeg fandt denne side her - love this site, big love from me. men så begyndte der og ske ting og sager!
det første gang jeg rigtig kommer i gang med loggen, og glæder mig da til og høre fra jer. ;)
NU ER DET SÅ 2014. jeg må sige jeg kommet tilbage til min dårlige vaner, dårlig madvaner & dårlig rygevaner - har taget 7 kg på de sidste 3-4 mdr os pga min medicin osv. så nu skal jeg i gang med og cutte mig ned igen da min form pt ikke ser særlig prangende ud. men nu er jeg hoppet på back 2 basic programmet !!

Mål
At fjerne mit fedt og få en god krop.
så man kan blive se godt ud til sommer!
Tjaae, det vel alle's mål?

Sidste års mål - spændt tilstand
arm: 34 cm -
bryst: 102 cm -
mave: 86 cm -
ben: 56 -
læg: 39 -
GAMLE MÅL!
Sidste års mål - spændt tilstand
Arm: cirka de 38 cm
bryst: 107 cm -
mave: ? -
ben: +67 cm -
læg: +40 cm -
GAMLE MÅL!
NYE MÅL VIL KOMME + NOGLE BILLEDER SÅ MAN KAN SE FORANDRING, DET VILLE NOK HJÆLPE MIG EN DEL

Kosten
min kost står ikke på min side, så i velkommen til og kigge og komme med råd.

Programmet kan ses her :
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics
det er det de fleste er bekendt med så behøver vel ikke og komme med den store begrundelse.
det første gang jeg prøver noget der ikke er fullbody så det bliver spændene..Men der er ihverfald læse stuff nu, så håber i vil følge med & det hele...
HVIS DER MANGLER NOGET - SKRIV
Mvh - ALEX

hvad mener du med stats?
?

haha. men fik dog kæmpet mig igennem b2b og var fint tilfreds. det første gang jeg gået i gang med et program ( andet en full body