Jeg har længe kigget på back to basics programmet, og har flere gange tænkt "NU begynder jeg på B2B!" men det er aldrig blevet til noget. Før nu altså. Jeg har sat mig for, at jeg fra på mandag den 15. juli, begynder jeg at køre B2B, i stedet for bare at rende rundt og tage de øvelser / maskiner der nu liiige frister.
Indtil på mandag, vil jeg bruge det meste af den tid jeg er i træningscenteret på at få teknikken på plads, til dødløft og bent over barbell rows, eftersom det er to øvelser jeg aldrig har kørt, så jeg ved hvordan det skal gøres når jeg for alvor begynder på mandag.
Går ud fra, at jeg lige så godt, kan få smidt nogle stats ind fra start af.
Alder: 16 år
Højde: 171 cm
Vægt: 53
Træningserfaring: Jeg har styrketrænet siden marts, men som I nok allerede har fået forståelsen af, har det overhovedet ikke været noget seriøst.
Jeg har altid været 'the skinny guy', så nu er det tid til at få det ændret!
- Forresten. Om tirsdagen og fredagen, indgår Chin ups i programmet, og jeg kan lige så godt være ærlig og sige, at på nuværende tidspunkt har jeg ikke styrken til at lave mere end to chin ups, hvor jeg virkelig skal anstrenge mig for at få den anden i hus, så er der eventuelt en anden øvelse jeg kan køre, indtil jeg får opbygget nok styrke til at køre chin ups?

- Så jeg besluttede mig for at prøve at tage 9 kg i stedet for, og det gik nu ganske fint.