2 Billeder fordi jeg godt kan lide jer, og i har været foruden så længe!
Træning Onsdag d. 25 August
Træningen i går var nice, jeg var virkeligt tændt på at prøve mit nye fullbody, og det var niiiiice...
Jeg var virkeligt udbrændt i patterne, men det lykkedes mig dog at gennemføre pattræningen.
Foriøvrigt har jeg snart fået etableret mig som Centerets DJ, og fra jeg kom ind, til jeg forlod stedet, var det MIT musik der blev spillet. Ja tak.
Det var blandt andet:
Suspekt er nice.
Og nu, stiller vi om til vægtene:
Dagen i går blev lagt ud med lidt af en PR fest.
Squat:
5 x 62,5
5 x 67,5
5 x 72,5
5 x 75 PR!!
5 x 77,5 PR!!!
- For satan jeg var tændt i dag! Den sidste rep i sidste squat sæt blev dog med lidt tvivlsom teknik, der var jeg sku træt.
Rackpull:
5 x 92,5 PR!
5 x 97,5 PR!!
5 x 102,5 PR!!!
5 x 107,5 PR!!!!
5 x 112,5 PR!!!!!
- Jeg havde taget et billede af mit meget opfindsomme rackpull-ordning, men jeg kom til at slette lortet. Det flot.
De PR var måske en smule snyd, da det er lang tid siden jeg har kørt rackpulls, og styrken naturligvis er steget.
DB Bænk:
10 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 25
Pulldown:
8 x 65
8 x 65
8 x 65
8 x 65
Millitary Press:
8 x 42,5
8 x 42,5
8 x 40
- damnit de var tunge! Jeg tror jeg vil følge ST's råd, og prøve at køre millitary inden bænk næste gang. Så må vi se hvordan det går.
Barbell curl:
8 x 27,5
8 x 30
Closegrip Bænk:
8 x 55
8 x 55
Foriøvrigt kom der i dag et par ind til træning. Manden iført skjorte, og damen med hendes Chanel håndtaske. Manden kørte armbøjninger, mens kvinden lavede mavebøjninger i 10 minutter, hvorefter de gik hjem. Miljøet er ANABOLIXXXXX!!!
Jeg er blevet en ret stor fan af det her fullbody, det er jo nice, og fedt at der kommer til at være variation.
Foriøvrigt har jeg bestilt noget bodylab carbs, og bodylab amplifier, for at se hvilket jeg bedst kan lide som pre-workout.
Hyg jer!