Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1162
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1160

Følg bodybuilding.dk på

En champinde to be - log!

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Dejlligt at se du taber dig i julen :) Pas på du ikke vejer dig alt for tit, hellere gøre det hver mandag eller max 2 gange i ugen :)
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Champinde skrev:
Moestrup87 skrev:Hey igen :)
Har du overvejet at begynde med lidt frie vægte, f.eks. dødløft og squat? :)

Ja har overvejet det. Squat har jeg gået og små øvet mig på - men har sgu godt nok svært ved at få røven ned mellem knæene :whistle: men mon ikk øvelse ku gøre mester. pt kan jeg i hvert fald overhovedet ikk holde balancen, hvis jeg får en vægtstang smidt på nakken. #-o

Regner med at jeg ska ha lavet/fundet et nyt program inden længe, for at få nogle nye øvelser og mere varieret træning..

Jo, lige præcis! :D Du kan evt. prøve at smide et par tynde skiver under hælene i starten - det kan hjælpe lidt på balancen. Det er i hvert fald en god ide, for ikke at sige et must, at få squat, dødløft og bænkpres i programmet. Og start med disse øvelser :)
Max. med udstyr:
Squat: 215
Bænk: 132,5
Dødløft: 175
Brugeravatar

Reputation point: 40

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 122.50
- Dødløft: 150.00

Knaegt skrev:Dejlligt at se du taber dig i julen :) Pas på du ikke vejer dig alt for tit, hellere gøre det hver mandag eller max 2 gange i ugen :)

Det er et faktum at jo flere gange du vejer dig, desto mere et præcist billede får du af din vægt.
Personligt vejer jeg mig stort set hver morgen, jeg logger dog kun hver 14. dag.
Jeg ser masser af habile træninger, men hvordan med kosten, kører du virkelig kun 1100 kcal hver dag?
- I så fald vil jeg forestille mig det gør mere skade end gavn, og du bør indtage mere.

Reputation point: 15

Maskinen skrev:

Det er et faktum at jo flere gange du vejer dig, desto mere et præcist billede får du af din vægt.
Personligt vejer jeg mig stort set hver morgen, jeg logger dog kun hver 14. dag.
Jeg ser masser af habile træninger, men hvordan med kosten, kører du virkelig kun 1100 kcal hver dag?
- I så fald vil jeg forestille mig det gør mere skade end gavn, og du bør indtage mere.

1100 kcal? Hvor ser du det? Hun har da skrevet 1500-2000, eller overser jeg noget? :)
Max. med udstyr:
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Moestrup87 skrev:
1100 kcal? Hvor ser du det? Hun har da skrevet 1500-2000, eller overser jeg noget? :)

Kiggede på den nyeste kostplan, som siger 1100 - kiggede så lidt på de forskellige og indtaget varierer mellem 1000 og 2000 kcal. Er ikke helt sikker på hvor du har dit interval fra, men skal man stole på kostplanerne er der flere eksempler på hvad jeg vil kalde dirrekte underernæring.

Reputation point: 15

Maskinen skrev:
Moestrup87 skrev:

Kiggede på den nyeste kostplan, som siger 1100 - kiggede så lidt på de forskellige og indtaget varierer mellem 1000 og 2000 kcal. Er ikke helt sikker på hvor du har dit interval fra, men skal man stole på kostplanerne er der flere eksempler på hvad jeg vil kalde dirrekte underernæring.

Ah, jeg havde ikke lige luret kostplanen :oops: Hun har bare noteret tidligere i loggen at hun forsøgte at holde den på 1500-2000. Men nej, som du siger, så er 1000 nok ikke helt nok...
Max. med udstyr:
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Knaegt skrev:Dejlligt at se du taber dig i julen :) Pas på du ikke vejer dig alt for tit, hellere gøre det hver mandag eller max 2 gange i ugen :)

Jeg har det bedst med at veje mig hver dag - lidt kontrol freak er man vel :D
Så har jeg nemmere ved at holde mig motiveret af en eller anden grund..
Dog har jeg onsdag som officiel veje dag - og bruger vægten derfra til sammenligning.
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Moestrup87 skrev:
Champinde skrev:

Ja har overvejet det. Squat har jeg gået og små øvet mig på - men har sgu godt nok svært ved at få røven ned mellem knæene :whistle: men mon ikk øvelse ku gøre mester. pt kan jeg i hvert fald overhovedet ikk holde balancen, hvis jeg får en vægtstang smidt på nakken. #-o

Regner med at jeg ska ha lavet/fundet et nyt program inden længe, for at få nogle nye øvelser og mere varieret træning..

Jo, lige præcis! :D Du kan evt. prøve at smide et par tynde skiver under hælene i starten - det kan hjælpe lidt på balancen. Det er i hvert fald en god ide, for ikke at sige et must, at få squat, dødløft og bænkpres i programmet. Og start med disse øvelser :)

Ja har godt luret lidt på det med skiver under hælene og tror det ku være et hit.. troede faktisk bare det var vigitgt at man stod på "flad fod" ? synes nemlig slet ikk jeg kan holde hælene i gulvet ..
Har bare ikke lige haft den store lyst til at valse rundt foran alle de "pro" i centeret, men nu hvor vægten er kommet ned, så er selvtiliden også gået op - så nu er der lidt mindre kylling hehe
så må nok hellere bare få kastet mig ud i de "store" øvelser :wink:
Bænkpres er jeg begyndt på - og hvor er jeg dog latterligt dårlig til det hehe..
men som så meget andet bliver man da heldigvis stærkere hen af vejen :D
Brugeravatar

Maskinen skrev:

Hehe nej dog ikk- så ville jeg godt nok være sulten hele tiden.. mange af dagene under kostplanen, er kun skitser. Mest lige for at se hva jeg ca indtager i løbet af dagen. på flere af dem mener jeg ikke at jeg har indtastet aftensmad f.ex.
prøver at ramme 1500-2000 kcal. Har en fantastisk evne til lige at få smidt lidt ekstra indenbors i løbet af dagen, så sørger altid for at der er plads til lidt mandler eller lidt ups'er :D
Brugeravatar

Champinde skrev:
Moestrup87 skrev:
Champinde skrev:

Ja har godt luret lidt på det med skiver under hælene og tror det ku være et hit.. troede faktisk bare det var vigitgt at man stod på "flad fod" ? synes nemlig slet ikk jeg kan holde hælene i gulvet ..
Har bare ikke lige haft den store lyst til at valse rundt foran alle de "pro" i centeret, men nu hvor vægten er kommet ned, så er selvtiliden også gået op - så nu er der lidt mindre kylling hehe
så må nok hellere bare få kastet mig ud i de "store" øvelser :wink:
Bænkpres er jeg begyndt på - og hvor er jeg dog latterligt dårlig til det hehe..
men som så meget andet bliver man da heldigvis stærkere hen af vejen :D

Jo, du skal stå på flad fod, men det er fint i starten. Vægtløftningssko har også en "høj" hæl, så det er jo fint :) Hvilke sko styrketræner du i?
Har du set Beermanns træningsvideoer bl.a. til squat?
Max. med udstyr:
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

[/quote]

Jo, du skal stå på flad fod, men det er fint i starten. Vægtløftningssko har også en "høj" hæl, så det er jo fint :) Hvilke sko styrketræner du i?
Har du set Beermanns træningsvideoer bl.a. til squat?[/quote]

Okay, for det hjælper godt nok en hel del..
Træner i løbesko - hvilket nok er big no no, når man kommer ud i den slags øvelser :wink:
Nej tror jeg ikk lige jeg har set, men dem må jeg da lige få tjekket ud - tak for tippet
Brugeravatar

Torsdag d.03.02.11

synes godt nok lige at der har været vendt lige lovlig meget rundt på hverdagen de sidste par dage. Så glæder mig til at komme ind i en alm dag/træningsrytme igen
Har lidt svært ved at få måltider til at passe ind og få spist det rigtige. Må hellere lige få taget mig selv i nakken - VIL bare nå det mål :twisted:

I dag blev det til

3km løb morgen
5 km løb aften - er du gal det var glat! is ud over det hele, så det var ikk det vilde tempo løb desværre..
Brugeravatar

Du har så dejligt ret.. Løbesko er FORBUDT! :) Du kan ikke stå stabilt på dem, så invester f.eks. i et par adidas spezial. De kan vist findes til 300 kr. Eller hvis du har et andet par, f.eks. fra håndbold eller badminton e.lign. Bare hælen er hård.
Max. med udstyr:
Brugeravatar

SPH GYM

Styrkeliste

Tirsdag d.15.02.2011

Sørme så om jeg ikk lige fik prøvet noget nyt i dag - at være nede og træne..
Træningen har godt nok haltet en del siden jeg er begyndt i skole for slet ikk at tale om loggen :oops: . Synes der har været lidt mange ting og nye mennesker at sku forholde sig til, skoleprojekter ( som ga' en 10'er i dag) osv osv..
men nu sku skemaet gerne begynde at se lidt normalt ud - så ska jeg bare lige ha taget mig sammen igen!!! :twisted:
Vægten har dog heldigvis lagt rimelig stabilt og kun svinget 1-2kg frem og tilbage..

I dag blev det til:

Opvarmning
10min Crosstrainer

CB pushdown
10x20kg
10x20kg+dims
2x8x25kg

Seated fly
2x10x45kg
1x10x47,5kg
1x10x50kg

Lidt mave tam tam

Bænkpres
10xstang vægt??
3x8x stang + 5kg

CB pushdown
2x10x20kg
2x8x25kg

Lying leg hip raises
4x8xbw

DB incline fly
4x8x8kg

10min x stepmaskine

- det var simpelthen umuligt at komme til håndvægte eller bænke for den sagsskyld, så det blev lidt en mystisk omgang træning - men trænet blev der.. :wink:
Brugeravatar

Hvordan går det med træningen? :)
Max. med udstyr:
Brugeravatar