Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

seppppp skrev:prøv off topic næste gang

Bella-Nova skrev:Jeg bliver altid vinterdepri!![]()
Det var rigtig slemt da jeg boede hjemme langt ude på landet, fordi jeg aldrig går udenfor en dør når det er vinter. Efter jeg så er flyttet til byen er der altid mennesker omkring mig, så man tænker mindre, men kommer aldrig til at holde af vinter.
Vinter er bare en årstid der skal overståes!

zjadoe skrev:Jeg kan også godt få følelsen af at være lidt nede når det er mørkt hele tiden ... dog ikke noget i nærheden af en depression. Når det begynder at sne kommer jeg af en eller anden mærkelig grund i godt humør igen... det er fedt!
En tur i solariet eller en løbetur mens det er lyst kan hjælpe rigtig godt.

Bella-Nova skrev:Vinter er bare en årstid der skal overståes!

Bay skrev:zjadoe skrev:Jeg kan også godt få følelsen af at være lidt nede når det er mørkt hele tiden ... dog ikke noget i nærheden af en depression. Når det begynder at sne kommer jeg af en eller anden mærkelig grund i godt humør igen... det er fedt!
En tur i solariet eller en løbetur mens det er lyst kan hjælpe rigtig godt.
Hvis du mangler en skulder at græde ud ved - så skriver du bare

Steve- skrev:Jeg har aldrig haft depri..
Men jeg føler altid mindre overskud og er generelt mere træt i vintermånederne, dette skyldes helt sikkert mørket.

Hvor vokser du? Kun benene eller napper du også armhulerne med i samme hug?Pind skrev:Vinter er en årstid hvor der skal vokses!
:´)

J-S-O skrev:Steve- skrev:Jeg har aldrig haft depri..
Men jeg føler altid mindre overskud og er generelt mere træt i vintermånederne, dette skyldes helt sikkert mørket.
Depression hænger i langt de fleste tilfælde sammen med en forstyrret søvn - det kan både være for lidt søvn eller for dårlig søvn! Man føler sig ofte søvnig om morgenen og nogle faktisk hele dagen igennem, og netop træthed er meget kendetegnende ved vinterdepression samt at man måske har en tendens til søde ting og er lidt småirritabel.
PS: Gad vide hvordan en højgravid kvinde med vinterdepression er at være sammen med? Trang til søde sager og små irritabel doblet op, puha...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster