Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1535
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1532

Følg bodybuilding.dk på

VIRUS HJÆLP !

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hejsa,

Da jeg jo er pisse nysgerrig, kom jeg selvfølgelig til at åben en mail sendt fra Yahoo. Der der stod det var en såkaldt "hemmelig" mail og dens indhold var kodet, hvilket selvfølgelig gjorde mig endnu mere nysgerrig. Så åbnede lortet selv og jeg viste at den muligvis indholdte virus........

RESULTAT:
Nu står min pc'ere og sender emails til alle mulige mærkelig folk og kan ikke få stoppet det......

HJÆLPPPPPPPPPPPPPP - hvad fanden skal jeg gør ???????

PS. Åbn ikke disse "sercure" mail - der er vist mange i omløb pt :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Genstart windows i fejlsikkeret tilstand uden netværk... Det gøres ved at trykke på f9 tror jeg når computeren starter...

Derefter kører en virus skan, og en adware skan... Jeg bruger selv norton antivirus, og windows defence og spybot...

Kig evt. lidt på http://www.virus112.dk/
Abraham Lincoln
»Hellere være tavs og blive antaget for et fjols end åbne munden og udelukke enhver tvivl.«
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Thanks GoNE - kigger på det imorgen, hvis jeg da ikke har smadret pc'en inden :D :D
Brugeravatar

Hvis du ikke har en masse ting på den, så formatter din harddisk "geninstaller/slette" computeren. Og få en eller andre nørd til at installer noget antivirus og adware... :)

Kan personligt anbefale windows defence, som er gratis fra microsoft... Norton antivirus er ikke det bedste, men fint nok, hvis man ikke sidder og kigger på "p*rn*" sider hele dagen :wink:
Abraham Lincoln
»Hellere være tavs og blive antaget for et fjols end åbne munden og udelukke enhver tvivl.«
Brugeravatar

Styrkeliste

He, he - Thanks for info. Tror jeg formatere lortet så - men skal så lige have fundet mit "orginale" software - he, he :D

Bruger Norton antivirus - men har ikke gidet betale for updatering, så sikkert her det er gået galt :wink:

Endnu engang tak for de gode råd - måske man skulle prøve windows defence
Brugeravatar

Fandt lige ud af det hedder windows defender... ;)

No problemo...
Abraham Lincoln
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis du ikke har lyst til at betale for norton så kan jeg anbefale AVG antivirus. Det er gratis og opdateres flere gange om ugen. Det trækker ikke særlig meget, til forhold til Norton som sænker dit system en del.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Jeg har lige hentet den som afløser for Norton , men AVG er da på en 1 måneds trial ser det ud til??!!
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar

Det lyder rigtigt nok, somreglet er det en normal måde, først giver man det gratis, og så efter nogle måneder sætte trial på, og til sidst betaling ved kasse 1....

Jeg tror ikke man kan komme helt uden om at betale, hvis det skal være lovligt. De fleste gratis adware programmer er osse bygget til at ingorer deres egne reklamer...

Norton Antivirus har som IbZor siger med at trække systemet "lidt" ned, det er kun af betydning hvis du er top seriøs med counter strike, battlefield og spil, der kræver at maskine kører 110 %, men da det er et bodybuilder forum det her så det regner jeg ikke med ... Og det den bruger system kæft på er at skanne i baggrunden (kræver ca. 3-5%) og har man noget imod det, så kan man jo bare tweak sin computer for ikke effekter, som fx. animationer når programmer lukkes osv...

Norton har den fordel at hvis man bruger en e-mail som ikke er hotmail, gmail, yahoo og jeg skal komme efter dig. Så er der en e-mail scan i programmet som virker samme med alle mail systemer der virker i outlook ekspess...

Filteret som kan sættes på så det kun er domainer fra fx. .dk, der kommer i indbakken og hvis man har lyst osse bestemte lande de må komme fra. Skulle lortet gå ned er der system gendannelse hvor man har taget et tidspunkt hvor lortet virkede, så genskaber computeren systemet fra den tid. Det gør jo at tabet bliver lidt mindere...

AVG er et okay program, men da det ikke er et software du betaler for i første omgang, er det lovligt i forhold til loven udenfor europa, at installer spyware sammen med programmet... Men altså det er et fint program, og bedre end de fleste...

Men laver man en kombi af nogle programmer sammen med norton bliver det ganske godt. Jeg har til dato ikke har en virus som har gjort det nødvendigt at formatter, det handler jo selvfølgelig osse om sund fornuft når man sidder og kigger på sine e-mail. Får man en mail fra timanus@bigtime.info emne You have won a million dollars, just open this file... så... kunne man godt mistænke den for at være en virus... :roll:

Norton Antivirus 2005 eller 2006, hvis man har pengene , Windows Defender (gratis update hører med i Service pack 2, skal bare hentes på deres hjemmeside), PGP crypt (til det der ikke tåler dagens lys :wink: ) og så tag windows egen firewall fra... den er til nada og er kun i vejen...

Men har man noget "MAN BARE IKKE MÅ MISTE" så køb fx. en ekstern harddisk, så stopper man bare et han stik i et hun stik. og så har man ultimate protection, men husk lige at tage stikket ud igen, ellers bliver den osse infected :roll:
Abraham Lincoln
Brugeravatar

Styrkeliste

Her kan i hente den gratis verison af AVG: http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5

Og det er ikke nogen trial, jeg tror du har hentet en anden version.

Og her er der et gratis antispyware program
(Ad-aware) : http://www.download.com/3405-800

Gone

Jeg syntes at Norton trækker dit system ned, ligemeget om du bruger det til gaming eller film eller lignende.
Systemet bliver generalt bare langsomt, jeg har selv brugt det i lang tid, og har så gået over til AVG.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Jeg kan anbefale Bullguard. Det er dansk og det inkluderer firewall, antivirus og en ting til. Det æder alt det lort som norton ikke finder. Der er gratis support, så hvis man har problemer som JBH har nu, kan man bare sende en mail og så svarer de inden for en time.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Skriv inde på det her forum hvis i har problemer med HijackThis-logs, Spyware, adware & malware, Virus, Trojanske heste, Spam, Onlinescanning og meget mere >>

:twisted:
Billede
Brugeravatar

kan kun anbefale dette site, man mailer en log ind til dem efter at have kørt et lille program og de hjælper dig igennem resten af din renselses-proces. Har selv brugt dem 2 gange og har ikke haft brug for at formatere min pc. hvis man køber software gennem dem så støtter man dem økonomisk. Husk de gør det uden at få "rigtig" løn. :twisted:
Hvad er en dag uden FUT......
!RØVSYG!
YEAH 120kg i bænk, 3 rep

kan kun anbefale dette site, man mailer en log ind til dem efter at have kørt et lille program og de hjælper dig igennem resten af din renselses-proces. Har selv brugt dem 2 gange og har ikke haft brug for at formatere min pc. hvis man køber software gennem dem så støtter man dem økonomisk. Husk de gør det uden at få "rigtig" løn. :twisted:
Hvad er en dag uden FUT......
!RØVSYG!
YEAH 120kg i bænk, 3 rep

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 104 gæster