Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcg skrev:Hvis du spiser ordentligt, nej - nødder, flydende kalorier, olie på maden, og evt. weightgainer hvis den er helt gal. Så burde det ikke være så svært hvis din appetit stemmer overens med din størrelse ;)

Pind skrev:Normalt.. Definer normalt..
Pumpingirondk skrev:Vender lige tilbage i denne tråd.. Siden jeg oprettede tråden, d. 16 september, har jeg oppet kalorierne til 3800 på offdage og 4100 på trænngsdage. Stadig ingen vægtforøgelse overhovedet. Jeg ved godt at hvis man ikke tager på, så spiser man ikke nok, men 4100 kcal på træningsdage, og jeg vejer 82 kg og jeg er studerende, dvs. intet hårdt fysisk job. Jeg må prøve at smide 300 kcal ekstra ind dagligt. Er det godt nok normalt at have brug for så mange kalorier med en så beskeden kropsvægt?? Jeg er oppe på 4400/4100 kcal efter jeg forøger igen..

Viggiator skrev:Pind skrev:Normalt.. Definer normalt..
http://sproget.dk/lookup?SearchableText=normalt
Viggiator skrev:Pumpingirondk skrev:Vender lige tilbage i denne tråd.. Siden jeg oprettede tråden, d. 16 september, har jeg oppet kalorierne til 3800 på offdage og 4100 på trænngsdage. Stadig ingen vægtforøgelse overhovedet. Jeg ved godt at hvis man ikke tager på, så spiser man ikke nok, men 4100 kcal på træningsdage, og jeg vejer 82 kg og jeg er studerende, dvs. intet hårdt fysisk job. Jeg må prøve at smide 300 kcal ekstra ind dagligt. Er det godt nok normalt at have brug for så mange kalorier med en så beskeden kropsvægt?? Jeg er oppe på 4400/4100 kcal efter jeg forøger igen..
Det lyder voldsomt.
Som Pind skriver, så sørg for at din mad er afvejet før tilberedning.
Jeg er ikke ekspert men udfra din beskrivelse lyder det underligt at din vægt slet ikke skulle rykke sig af 3800 - 4100 kcal om dagen. Det lyder som et heftigt ligevægtsindtag når man vejer 82 kg.

Pind skrev:Viggiator skrev:Pind skrev:Normalt.. Definer normalt..
http://sproget.dk/lookup?SearchableText=normalt
Det er lidt tåbeligt kun at citerer halvdelen af jeg skriver synes du ikke? Jeg beder selvfølgelig ikke manden om at fortælle mig hvad ordet normalt betyder, men om at definerer hvad han ser som normalt i denne sammenhæng. Derfor giver dit, ellers så fine link, på ingen måde mening.Viggiator skrev:Pumpingirondk skrev:Vender lige tilbage i denne tråd.. Siden jeg oprettede tråden, d. 16 september, har jeg oppet kalorierne til 3800 på offdage og 4100 på trænngsdage. Stadig ingen vægtforøgelse overhovedet. Jeg ved godt at hvis man ikke tager på, så spiser man ikke nok, men 4100 kcal på træningsdage, og jeg vejer 82 kg og jeg er studerende, dvs. intet hårdt fysisk job. Jeg må prøve at smide 300 kcal ekstra ind dagligt. Er det godt nok normalt at have brug for så mange kalorier med en så beskeden kropsvægt?? Jeg er oppe på 4400/4100 kcal efter jeg forøger igen..
Det lyder voldsomt.
Som Pind skriver, så sørg for at din mad er afvejet før tilberedning.
Jeg er ikke ekspert men udfra din beskrivelse lyder det underligt at din vægt slet ikke skulle rykke sig af 3800 - 4100 kcal om dagen. Det lyder som et heftigt ligevægtsindtag når man vejer 82 kg.
4100+ er absolut ikke heftigt hvis man både træner og cykler frem og tilbage imellem skole samt andre aktiviteter. Der kan ligge meget energi skjult der.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster