Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Voldsomt mange kalorier??

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg er 190 cm høj med en beskeden vægt på 81-82 kg. Jeg bulker for tiden, eller prøver på det. Jeg har netop oppet mit daglige kalorieindtag til 3550 kcal på offdage og 3800 på træningsdage. Er dette ikke voldsomt? Jeg cuttede med et indtag på 2400 kcal dagligt - nuvel, dette var i sommerferien og mit aktivitetsniveau er nu steget en smule. Men alligevel. Jeg er studerende, cykler lidt frem og tilbage i byen osv. Hvis jeg havde et hårdt fysisk arbejde ville det jo praktisk talt være umuligt for mig at tage på, hvis jeg nu skal indtage 3600-3800 kcal dagligt?!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nej. Det er ikke voldsomt..
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du spiser ordentligt, nej - nødder, flydende kalorier, olie på maden, og evt. weightgainer hvis den er helt gal. Så burde det ikke være så svært hvis din appetit stemmer overens med din størrelse ;)
Hvis du har lyst, så kan du følge med i min log. Ja, den er god nok!