Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcg skrev:Hvis du spiser ordentligt, nej - nødder, flydende kalorier, olie på maden, og evt. weightgainer hvis den er helt gal. Så burde det ikke være så svært hvis din appetit stemmer overens med din størrelse ;)

Pind skrev:Normalt.. Definer normalt..
Pumpingirondk skrev:Vender lige tilbage i denne tråd.. Siden jeg oprettede tråden, d. 16 september, har jeg oppet kalorierne til 3800 på offdage og 4100 på trænngsdage. Stadig ingen vægtforøgelse overhovedet. Jeg ved godt at hvis man ikke tager på, så spiser man ikke nok, men 4100 kcal på træningsdage, og jeg vejer 82 kg og jeg er studerende, dvs. intet hårdt fysisk job. Jeg må prøve at smide 300 kcal ekstra ind dagligt. Er det godt nok normalt at have brug for så mange kalorier med en så beskeden kropsvægt?? Jeg er oppe på 4400/4100 kcal efter jeg forøger igen..

Viggiator skrev:Pind skrev:Normalt.. Definer normalt..
http://sproget.dk/lookup?SearchableText=normalt
Viggiator skrev:Pumpingirondk skrev:Vender lige tilbage i denne tråd.. Siden jeg oprettede tråden, d. 16 september, har jeg oppet kalorierne til 3800 på offdage og 4100 på trænngsdage. Stadig ingen vægtforøgelse overhovedet. Jeg ved godt at hvis man ikke tager på, så spiser man ikke nok, men 4100 kcal på træningsdage, og jeg vejer 82 kg og jeg er studerende, dvs. intet hårdt fysisk job. Jeg må prøve at smide 300 kcal ekstra ind dagligt. Er det godt nok normalt at have brug for så mange kalorier med en så beskeden kropsvægt?? Jeg er oppe på 4400/4100 kcal efter jeg forøger igen..
Det lyder voldsomt.
Som Pind skriver, så sørg for at din mad er afvejet før tilberedning.