Født: Juli 8. 1996
Højde: 1.74 cm
Vægt: 64 kg
Arme: 33.5 cm
Lår: 52 cm
Læg: 37 cm
Talje: 77 cm
Bryst: 92 cm
Hej mit navn er Frederik Volkers.
Jeg blev født nogle uger for tidligt, måske har det været en grund til jeg altid har været lidt spinkel eller rettere sagt tynd knoglet. Da jeg blev 4 begyndte jeg til fodbold & stoppede da jeg var 10 år. Jeg fik ikke rigtig særlig meget ud af det, siden jeg sprang ret meget over træningen. Så gik jeg til tennis fra da jeg var 12 til 13 ( det var ret kedeligt ). Mange, fx fra min klasse har ikke haft respekt over for mig, fordi jeg var lille og spinkel. Jeg kunne ikke stå op for mig selv. Da jeg var 13 blev jeg overfaldet af nogle drenge som mente jeg havde kysset med deres veninde. Det på virkede mig meget. Så tog jeg mig sammen, det kunne virkelig ikke være sandt at jeg bare skulle leve i frygt for nærmest alt og alle. Lige side den dag, har jeg prøvet at gøre alt for at overvinde den frygt. Fra da jeg var 13 til 14,5 havde jeg trænet hjemme. En time hver dag. Jeg fik noget ud af det & folk begyndte at få respekt for mig & følte som om jeg var blevet mere dominerende. Så da jeg var 14,5 startede jeg til fitness i holte, som hedder impuls. Jeg har altid og stadig haft en god indsats når det gælder træning. I et halvt år trænede jeg maskiner, til sidst blev jeg træt af det. Så var det der jeg begyndte at søge på nettet omkring træning osv osv. Så fandt jeg det her program ved navn Bill star 5x5 som jeg har lavet indtil nu. Jeg er 15 et halvt. Har fået utrolig gode resultater! har taget mere end 5 kg på siden sommerferien. Jeg har spist god kost hver dag, har prøvet at holde de 6-8 måltider om dagen med høj protein indhold. Jeg har taget Whey golden standard siden sommerferien & det virker virkelig godt !
Så ved i lidt om mig & min træning
Jeg har startet den her log, fordi jeg snart skal starte på "bliv stærk i bænkpres på 7 uger"
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/bliv-strk-i-bnkpres-p-7-uger.html
Mit program vil se således ud:
Mandag: bryst, skulder, triceps
Tirsdag: 30 minutters løb & 20 minutters mave øvelser
Onsdag: ryg, biceps
Torsdag: 30 minutters løb & 20 minutters mave øvelser
Fredag: bryst, skulder, triceps
Lørdag: ben, ryg
Søndag: Fri dag ( lektier )
Skriv hvis der noget der ville være bedre end det ovenover
Jeg vil snart lave en kost plan, men jeg begynder på kreatin pulver her på mandag. Glæder mig utrolig meget til at prøve det !
Håber det var nok lige for den her omgang, hvis jeg mangler noget skriver i bare ind !
Mit mål: