Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kofoed skrev:hey jannick, hmm jeg bruger bær pulveret til havregrynen om morgenen, det sgu egentlig meget godt .. har smagt vanilien 1 gang, det ret sødt, men den ryger fint ned .. jeg starter dog med at tømme den med banansmag, syntes ikke den er særlig god, men heller ikke slem, så de ryger ganske fint ned
! Synes det er multi fråderen ! 
BBFTW skrev:kofoed skrev:hey jannick, hmm jeg bruger bær pulveret til havregrynen om morgenen, det sgu egentlig meget godt .. har smagt vanilien 1 gang, det ret sødt, men den ryger fint ned .. jeg starter dog med at tømme den med banansmag, syntes ikke den er særlig god, men heller ikke slem, så de ryger ganske fint ned
Hold kæft en kræsen en! Synes det er multi fråderen !
Hvornår flyttede du her over?

kofoed skrev:BBFTW skrev:kofoed skrev:hey jannick, hmm jeg bruger bær pulveret til havregrynen om morgenen, det sgu egentlig meget godt .. har smagt vanilien 1 gang, det ret sødt, men den ryger fint ned .. jeg starter dog med at tømme den med banansmag, syntes ikke den er særlig god, men heller ikke slem, så de ryger ganske fint ned
Hold kæft en kræsen en! Synes det er multi fråderen !
Hvornår flyttede du her over?
- når jeg får en lejlighed, men hurtigst muligt i hvert fald, har jo sagt min læreplads op herover, så går bare rundt og feder den, så skal over og have job hurtigst muligt

SimonJ skrev:Er det Defiant som gemmer sig under et nyt nick?

kofoed skrev:SimonJ skrev:Er det Defiant som gemmer sig under et nyt nick?
det er jannick "defiant the slacker" mortensen ;)

+ 70 g carbs post workout med 30 g protein ! BUM 800 kcals lige i sækken ;D

Skull and bones skrev:Keep it up.![]()

BBFTW skrev:Kom til lægen igår, for at få checket min nedgroede negl på storetåen. Hun går så efter noget at pode den med og vender tilbage med 4 sprøjter og 10 ml lokalbedøvelse, wahhhhhhhhh. Så blev jeg opereret og er på ond penicillin, kan næsten ikke gå :S. Så kan være træningen bliver indstillet et par dage

Poliquin skrev:BBFTW skrev:Kom til lægen igår, for at få checket min nedgroede negl på storetåen. Hun går så efter noget at pode den med og vender tilbage med 4 sprøjter og 10 ml lokalbedøvelse, wahhhhhhhhh. Så blev jeg opereret og er på ond penicillin, kan næsten ikke gå :S. Så kan være træningen bliver indstillet et par dage
Det har jeg prøvet et par gange, desværre med elendigt resultatet da læger ofte ikke er uddannet til det. Det var først da jeg kom på speciel klinik og fik skåret en del af siderne på neglen væk (og den rod) at det hjalp. Og siden har været super godt![]()
God bedring. Jeg ved hvor ondt den bedøvelse gør![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster