Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Kelers.
Dog lyder 5x5 i både squat og død lidt volsomt, men hey, nogen kan tage det.

Smeden skrev:Kelers.

Karl Æg skrev:Smeden skrev:Kelers.
Samme her. Fatter ikke hvad du skal med alle de disko-øvelser.

Smeden skrev:Svaret er ingenting. De øvelser har ikke den samme bang for the buck effekt som basisøvelserne.

Karl Æg skrev:Helt ærligt, så kan det da ikke være så svært at forstå det budskab. Han skrev Keler i sin første post, vil du også have det skåret i pap og bøjet i neon?

Karl Æg skrev:Jeg vil foreslå du bruger Kehlers program, da det simpelthen er en bedre løsning. Og du må undskylde mit lille møgfald før. Sådan går det når man arbejder hårdere end man er vant til

Jakob skrev:Hvorfor ikke bare bruge kelers? Nu hvor du en dag spørger hvilket et er "bedst".

Jakob skrev:Så synes jeg du burde lære dem med det samme. Alle øvelserne er elemtære efter min mening og stort set alle øvelserne er basisøvelser, så jeg ser ingen grund til ikke at lære dem, tværtimod.

hav112 skrev:Jakob skrev:Så synes jeg du burde lære dem med det samme. Alle øvelserne er elemtære efter min mening og stort set alle øvelserne er basisøvelser, så jeg ser ingen grund til ikke at lære dem, tværtimod.
Tror jeg vil sætte mig ind i dem, med det samme. Evt bruge manden nederst på sitet.. Er det ikke det nemmeste ?

mcn skrev:hav112 skrev:Jakob skrev:Så synes jeg du burde lære dem med det samme. Alle øvelserne er elemtære efter min mening og stort set alle øvelserne er basisøvelser, så jeg ser ingen grund til ikke at lære dem, tværtimod.
Tror jeg vil sætte mig ind i dem, med det samme. Evt bruge manden nederst på sitet.. Er det ikke det nemmeste ?
Hey hav.
Har du ikke mulighed for evt at få en i dit center til at vise dig øvelserne? Evt en instruktør?

Jakob skrev:Med jesper kelers program behøves du heldigvis ikke at bruge nogen maskiner.

Jakob skrev:Ja, men kig alligevel manden igennem. SÅ har du noget at gå ud fra. Øvelser som chinups burde ikke være så svære at imitere, eller hammer curls for den sags skyld

Sz- Pepper skrev:Hvis instruktøren ikke kender til disse øvelser, er der noget rivraskende galt - men hvad, et eller andet sted skulle det faktisk ikke undre mig.

jesper keler skrev:HAV skrev:Tak for dit svar ! Ved desværre ikke hvad fransk er i triceps ? Kan du oploade et link til den øvelse ?!
Skal Military press ikke køres i et stativ, eller i fri vægt som vist ?
military skal bare køres med en fri stang og over hovedet som manden viser ;)
fransk pres er denne her:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Tri ... riExt.html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster