Bænkpres
Incline bænkpres
Military presses
Skullcrusher(tricpes øvelse)
Maveøvelse
Squat el. dødløft
Calf raises
Bent over row
Pulldown behind neck
Barbell curls
Vil lige note at de dage hvor jeg squatter laver jeg også hyperextensions.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pp skrev:er et fullbody program et godt program vis man vil være stor

pp skrev:er et fullbody program et godt program vis man vil være stor

Nizo skrev:Først mange tak til dem der kommenterede mit program og tak for råd til ændring af rækkefølge. Men mht. mængden af øvelser er det så nogenlunde som det skal være? Og er der evt. andre øvelser man kunne bruge for at få dækket hele kroppen bedre?

Zaulich skrev:Sys ikke det skal hedde "squat eller dødløft". Tag da begge øvelser med. Det er trods alt nogle rigtig gode basisøvelser begge to.. Det er bare min mening.

Nizo skrev:Okay er glad for at høre programmet ser fint ud, for har kørt det et stykke tid numht. squat og dødløft så skifter jeg fra gang til gang altså mandag - squat onsdag - dødløft osv. da jeg synes det er lige hårdt nok at køre begge øvelser samme dag

Nizo skrev:Okay er glad for at høre programmet ser fint ud, for har kørt det et stykke tid numht. squat og dødløft så skifter jeg fra gang til gang altså mandag - squat onsdag - dødløft osv. da jeg synes det er lige hårdt nok at køre begge øvelser samme dag

Zaulich skrev:Nizo skrev:Okay er glad for at høre programmet ser fint ud, for har kørt det et stykke tid numht. squat og dødløft så skifter jeg fra gang til gang altså mandag - squat onsdag - dødløft osv. da jeg synes det er lige hårdt nok at køre begge øvelser samme dag
Nu ved jeg ikke hvor længe du har trænet, men jeg har ingen problemer med, at squatte/dødløfte på samme dag.
Det kommer helt sikkert med tiden, men det er selvfølgelig op til dig selv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster