Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Jeg synes det ser ganske fornuftig ud.
Dog ville jeg skiftevis køre tung, let, tung, let osv. frem for tung, tung, let, let og så forfra.
Smid noget tung OH pres ind frem for tunge cable crossovers.

NiklasO skrev:Bay skrev:Jeg synes det ser ganske fornuftig ud.
Dog ville jeg skiftevis køre tung, let, tung, let osv. frem for tung, tung, let, let og så forfra.
Smid noget tung OH pres ind frem for tunge cable crossovers.
okay, det skulle nok overvejes.
ja, var også meningen. men hvis jeg kører let-tung-let-tung kommer jeg til at træne upper eller lowerbody to dage i træk

ST skrev:På upper body heavy dagene vil jeg supersette pres og træk-øvelser fremfor pres-pres og træk-træk, som du skriver.

Bay skrev:ST skrev:På upper body heavy dagene vil jeg supersette pres og træk-øvelser fremfor pres-pres og træk-træk, som du skriver.
Hvorfor?
Hvis målet er at køre tungt, så kan det umulig være en fordel at supersætte øvelser.

ST skrev:Bay skrev:ST skrev:På upper body heavy dagene vil jeg supersette pres og træk-øvelser fremfor pres-pres og træk-træk, som du skriver.
Hvorfor?
Hvis målet er at køre tungt, så kan det umulig være en fordel at supersætte øvelser.
Hvis han vil supersette, som han skriver så vidt jeg kan se ihvertfald(A1, A2 osv)., så vil jeg supersettet træk med pres istedet for pres m. pres osv. som han skriver. Sådan at det er 2 forskellige bevægelser efter hinanden.

Bay skrev:ST skrev:Bay skrev:ST skrev:På upper body heavy dagene vil jeg supersette pres og træk-øvelser fremfor pres-pres og træk-træk, som du skriver.
Hvorfor?
Hvis han vil supersette, som han skriver så vidt jeg kan se ihvertfald(A1, A2 osv)., så vil jeg supersettet træk med pres istedet for pres m. pres osv. som han skriver. Sådan at det er 2 forskellige bevægelser efter hinanden.
Jeg havde ikke tænkte det som supersæt, da det ikke gav nogen mening for mig at køre det sådan, hvis målet er at køre tungt. Men hvis han vil supersætte, så ville jeg også gøre det på din måde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster