Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:For det første:
Der er alt for meget mave og træningen ligger på den forkerte dag.
Kør dips eller smal bænk som den ene af dine tricepsøvelser
Pullovers sucks til bryset. Byt den ud med et par lette sæt kabel flies.

Riisen skrev:Bay skrev:For det første:
Tak for svaret.
Ved godt at den faktisk ligger på den forkerte dag, men kan ikke nå det den anden dag, det vil tage for lang tid?
Okay, vil tage kable flies fremover så. Dips, vil prøve at komme i gang med igen også så.

Riisen skrev:flamingopikken skrev:Riisen skrev:Bay skrev:For det første:
Tak for svaret.
Ved godt at den faktisk ligger på den forkerte dag, men kan ikke nå det den anden dag, det vil tage for lang tid?
Okay, vil tage kable flies fremover så. Dips, vil prøve at komme i gang med igen også så.
Du kan smide calf raise over på bryst-dagen og flytte maveøvelserne over på ben-dagen. Men du har alt for mange øvelser til maven - hold dig til 1, 2 eller max 3 øvelser, hvis du føler det er nødvendigt. Maven/coren er også aktiv i bl.a. squat og dødløft.
Desuden er 3 øvelser til biceps også temmelig overvurderet, da biceps også er aktiv i vertikale og horisontale træk (rows og pulldowns). Jeg vil nok foreslå 1-2 biceps øvelser, eksempelvis barbell curls + hammer curls, for at få godt gang i underarmen også.
Jeg har kun 3*10 barbell curls+2 sæt curl hvor jeg sidder ned, er vel næsten det samme som hammer curl, og så bare et sæt til hver arm til sidst, hvor jeg ligger armen på en "klods" eller hvad det er.
Hvis jeg flytter maven, har jeg jo en del mere tid på dag 1. Skal jeg have en bagskulder øvelse, og skal jeg bare sætte dips på os eller skal den erstatte noget? 3 eller 4 brystøvelser?
Hvad siger i til antal reps og sæt jeg har ved alle tingene, og måden jeg stiger i kg. på?
En øvelse som Face Pulls er den bedre end Rear Pulldown?

flamingopikken skrev:Riisen skrev:Bay skrev:For det første:
Desuden er 3 øvelser til biceps også temmelig overvurderet, da biceps også er aktiv i vertikale og horisontale træk (rows og pulldowns). Jeg vil nok foreslå 1-2 biceps øvelser, eksempelvis barbell curls + hammer curls, for at få godt gang i underarmen også.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster