Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1543
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1540

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej, jeg ville lige høre hvad I siger til denne kostplan:

kostplan

Jeg er 16 år, 62 kilo og har trænet i ca. 8 måneder. Ligevægtsindtaget er på omkring de 2600 kcal.
Det skal siges, at det der "Broccoli Mix" på kostplanen er en blanding med ca. ligemeget gulerod, blomkål og broccoli.
Billede

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus, Risskov

Træner her: Ny Helse og Motion

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

smid de grønsager ind med aftensmaden og få en shake eller noget hytteost som sidste måltid så du har noget til natten..

ellers synes jeg det ser fint ud.
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

Okay, hvis jeg tog en shake lige inden sengetid, skulle det så være med kasseinprotein? Og hvor meget? I øvrigt, tak for hjælpen :)

Mulvad4ever skrev:Okay, hvis jeg tog en shake lige inden sengetid, skulle det så være med kasseinprotein? Og hvor meget? I øvrigt, tak for hjælpen :)

Ren proteindrik med lav kuldhydrat inden sengetid! Mængden må ligge på halvdelen, af hvad du normalt tager 5-30 min efter et træningspas :) håber du kan bruge det til noget.

Træner her: Fresh Fitness Amager

Sådan... så er der blevet ændret lidt på kostplanen siden sidst, fordi jeg efterhånden ikke tog på mere. Nu vejer jeg 66 og er blevet rimelig glad for peanutbutter. Jeg synes selv at 3600 kalorier (under bulk selvfølgelig) lyder som meget for en der kun vejer 66 kg og har en højde på 175 cm og ikke dyrker andet motion end styrketræning, men sådan er det altså.

Men hvis der er nogle evt. ændringer jeg skulle foretage i kostplanen, må I meget gerne sige til :)
Jeg har selv tænkt på om man måske skulle dele de sunde fedtkilder lidt mere ud over dagen, men ved ikke helt hvor vigtigt det er...
Billede

Mulvad4ever skrev:Sådan... så er der blevet ændret lidt på kostplanen siden sidst, fordi jeg efterhånden ikke tog på mere. Nu vejer jeg 66 og er blevet rimelig glad for peanutbutter. Jeg synes selv at 3600 kalorier (under bulk selvfølgelig) lyder som meget for en der kun vejer 66 kg og har en højde på 175 cm og ikke dyrker andet motion end styrketræning, men sådan er det altså.

Men hvis der er nogle evt. ændringer jeg skulle foretage i kostplanen, må I meget gerne sige til :)
Jeg har selv tænkt på om man måske skulle dele de sunde fedtkilder lidt mere ud over dagen, men ved ikke helt hvor vigtigt det er...

Så kunne du jo evt. dele de 100 gram hasselnødder op, så du får dem delt over to/tre måltider. 100 gram er fandme også mange nødder! Hvis jeg var dig ville jeg skru lidt ned for hasselnødderne.

Træner her: Fresh Fitness Amager

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster