Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Vurdering af kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB.dk!

Jeg har nu trænet i et godt stykke tid uden at have styr på min kost og specielt meget styr på min træning. Har kørt et 2-split og også et fullbody program igennem længere tid. Dog har jeg sprunget over nogle træninger, pga. manglende tid. Nu er jeg så startet i 3.g hvor jeg har mere tid og derfor vil give den en skalle med træningen. I den anledning har jeg prøvet at lave en kostplan. Har fundet ud af at mit ligevægtsindtag ca. er 2830 kcal og jeg har derfor gået efter at ramme 3200-3300 kcal (400-500 kcal. over mit ligevægtsindtag). Jeg har prøvet at gå efter ca. 2-2,5 gr. protein pr. kg. kropsvægt og ca. 1 gr. fedt pr. kg. kropsvægt og resten af kalorierne i kulhydrater. I kostplanen har jeg indsat alle måltiderne, pånær mors mad. Mors mad har jeg ikke indsat, da jeg ikke selv vil stå og kokerere aftensmad hver dag. Så jeg må bare tage godt med kød til min aftensmad!
Målet er at få bulket op til 78-80 kg. og så cutte ned igen til sommer.

Hurtige stats:
- 18 år
- 179 cm.
- ca. 72 kg.

Mit spørgsmål til jer kloge hoveder er nu; ser min kostplan ok ud? Kom meget gerne med ris og ros! Ps. forslag til træningsprogrammer modtages også gerne! Jeg er åben for idéer.
Som skrevet ovenover har jeg kørt et 2-split og noget fullbody før og jeg føler at teknikken er på plads i basisøvelserne. Så nu er det vel bare at klø på med massere af god mad, søvn og hård træning :dance:

kostplan

Som det ses får jeg igennem disse måltider ~2742 kalorier og der mangler derfor 460-560 kalorier for at ramme målet. Disse regner jeg med at få igennem aftensmaden

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er det ingen som har nogle kommentarer til den? Har jeg virkeligt fået lavet en perfekt kostplan? :o

Det ser fint ud, ville personligt selv spise noget mere frugt og grønt :)

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Peter SH skrev:Det ser fint ud, ville personligt selv spise noget mere frugt og grønt :)

Hvad er årsagen til det? Jeg kunne evt. udskifte avocadoen med noget frugt og grøn, men så kommer jeg til at mangle kalorier tror jeg.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster