Jeg vil gerne have en kommentar med på vejen på min kostplan jeg har lagt. Gerne hvorvidt midt indtag af mad er 'korrekt' samt om jeg får den tilstrækkelige mængde fedt/kulhydrater/protein. Mit mål er at tage i hvert fald 5-7 kg. på da jeg på nuværende tidspunkt har en BMI på 18 og en fedtprocent på 9,7, hvilket jeg synes er i underkanten.
Lidt info:
Alder: 22
Højde: 181
Vægt: 68
Jeg træner 3 gange om ugen på et fullbodyprogram: artikler/traeningsprogrammer/bill-starrs-fundament-program-all-around-masse-styrke.html
Det skal siges at mit stofskifte er virkelig højt, så selvom mit ligevægtsindtag er 2700 kcal om dagen jf. beregningen her på siden, vil jeg selv mene det ligger omkring 2900-3000. Derudover spiser jeg fiskeolie-piller samt vitaminpiller hver dag, så behøves ikke høre noget om min manglende frugt

Kommentarer til beregningen:
- Morgenmad: Jeg putter proteinpulver i havregryn/mælken
- Formiddag: Jeg bruger mælk til min WG shake
- Frokost: Varierer meget fra dag til dag pga. kantine - men altid 2 skiver rugbrød (Delt i 4 - således 4 x pålæg) + varm mad + salat og 2 glas mælk. Der er ofte fisk, kylling og tun i vores kantine, så der tager jeg selvfølgelig lidt ekstra af den varme mad.
- Eftermiddag: Bruger jeg også mælk til min WG shake
- Aftensmad: Som regel er det kylling med pasta/ris eller noget med en masse kulhudrater.
- Aften: WG shake med vand + en dåse tun
Tak for hjælpen !