Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Enig med Jens. Du spiser som en 10 årig pige - det er klart vægten står stilleDu skal have flere måltider om dagen - 6-7 stykker.

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Murat5 skrev:hehe nu er det os ferie så man sover sent og står sent op... dejligt hehe..
Men når jeg starte i skole vil måltiderne være på kl 7, 11:30, 15, 18, 20 og 23

Jens Olesen skrev:Murat5 skrev:hehe nu er det os ferie så man sover sent og står sent op... dejligt hehe..
Det ser nogenlunde fornuftigt ud med hensyn til tidsintervallerne, men jeg ville dog foretrække at de var fordelt tættere tidligere på dagen end sidst på dagen, da du formodentlig ikke bruger mest energi sidst på dagen?
07.00
10.00
12.30
15.00
18.00
22.00

Murat5 skrev:Jens Olesen skrev:Murat5 skrev:hehe nu er det os ferie så man sover sent og står sent op... dejligt hehe..
Det ser nogenlunde fornuftigt ud med hensyn til tidsintervallerne, men jeg ville dog foretrække at de var fordelt tættere tidligere på dagen end sidst på dagen, da du formodentlig ikke bruger mest energi sidst på dagen?
07.00
10.00
12.30
15.00
18.00
22.00
Ja men problemet er at jeg er i skole der og jeg har timer. Man må jo ikke spise i timen. Det er Kl 10, 12.30 og 15 jeg har timer
Jeg vil gerne lige et hurtigt dumt spørgsmål ved siden af... kan ens ligevægtsindtag stige?

Murat5 skrev:ok tak.. så må jeg gøre det i små pauserne i skolen hehe. Et sidste spørgsmål. 10 kg på 3 mnd er det voldsomt?

Wopper skrev:Murat5 skrev:ok tak.. så må jeg gøre det i små pauserne i skolen hehe. Et sidste spørgsmål. 10 kg på 3 mnd er det voldsomt?
Ja, det er for meget. Hvis du sigter efter 0,5 kg om ugen, så giver det jo 6 kg. på 3 måneder. Du skal ikke gaine mere end det, så vil der komme alt for meget fedt med i købet.

Jens Olesen skrev:Wopper skrev:Murat5 skrev:ok tak.. så må jeg gøre det i små pauserne i skolen hehe. Et sidste spørgsmål. 10 kg på 3 mnd er det voldsomt?
Ja, det er for meget. Hvis du sigter efter 0,5 kg om ugen, så giver det jo 6 kg. på 3 måneder. Du skal ikke gaine mere end det, så vil der komme alt for meget fedt med i købet.
Ja, det afhænger af hvilket stadie han befinder sig på - nybegynder eller trænet? Men jeg synes måske hellere ikke man bør satse for højt, for det er hårde kg at skulle tabe igen, hvis man ikke har succes med sit bulk

Murat5 skrev:jeg har trænet i 7mnd men problemet er at jeg vejer alt for lidt... jeg vil gerne oppe på 70kg det ville være perfekt i den højde jeg er i måske lidt mere 73kg max

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster