Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sebastian h skrev:Hej drenge og piger.
Nu skal jeg kører hst her snart. Og i mit program skal jeg kører chinups, men jeg kan ikke kører 15 chinups 2 gange.
Og hvis min max 5rm, er med 15 kg mellem benene, så skriver programmet jo jeg skal have ni kg mellem benene, når jeg tager 15 rep, og det er jeg som sagt ikke stærk nok til.
Men så tænkte jeg bare på om jeg skulle tage så mange jeg kunne, ved 15 rep. Også kører med ekstra vægt når jeg kommer længere ned i rep?

Sebastian h skrev:Rask:
Ja jeg tænkte nemlig bare på at gøre mit bedste, også prøve at følge det, en lille smule, altså jeg at stiger lidt over mit max til sidst og sådan.
Bnaz:
Jamen hvis jeg skriver 90( bw+15 ) så står der 54 ved 15 rep første dag, og jeg kan jo ikke komme til at veje mindre, eller hive mindre på noget måde.

Du kan også prøve at søge på 'Pavels Ladder'..Sebastian h skrev:Vil jeg prøve.
Tak for hjælpen

Bnaz skrev:Sebastian h skrev:Rask:
Ja jeg tænkte nemlig bare på at gøre mit bedste, også prøve at følge det, en lille smule, altså jeg at stiger lidt over mit max til sidst og sådan.
Bnaz:
Jamen hvis jeg skriver 90( bw+15 ) så står der 54 ved 15 rep første dag, og jeg kan jo ikke komme til at veje mindre, eller hive mindre på noget måde.
Ja, så er du for svag til cyklussen i den øvelse.
Søg evt. på recon ron på google, det er en chinup cyklus.

rask skrev:Bnaz skrev:Sebastian h skrev:Rask:
Bnaz:
Ja, så er du for svag til cyklussen i den øvelse.
Søg evt. på recon ron på google, det er en chinup cyklus.
Er det noget du har erfaring med? Jeg ville umiddelbart ikke tro at jeg ville nå at restituere, hvis jeg tog 5 sæt pullups hver dag, 6 dage i ugen i 30 uger i træk (eller evt færre uger). Umiddelbart kunne jeg ikke forestille mig, at jeg ville kunne lave flere og flere pullups, når jeg aldrig får ordenlig tid til at restituere og på den måde fjerne akkumuleret træthed...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster