Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cykelmyggen Egon skrev:Hvis din vægt ikke stiger spiser du for lidt derfor spis mere.
Jeg synes bare du skal forsætte med din protshake, og tilføje nogle carbs, i form af sukker frugt eller lig.

Alexanderkm skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hvis din vægt ikke stiger spiser du for lidt derfor spis mere.
Jeg synes bare du skal forsætte med din protshake, og tilføje nogle carbs, i form af sukker frugt eller lig.
Ja, det er jeg klar over. Men tror mere det er tiden der kniber.. Syntes jeg spiser så snart jeg har tid. Men ellers ville det være en ide at tage min anabolic liquid amino syre med i skole og tage en lille tår engang imellem? eller hvad kan hjælpe hvis tiden ikke er der til kost?

Lyngbeck skrev:Alexanderkm skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hvis din vægt ikke stiger spiser du for lidt derfor spis mere.
Ja, det er jeg klar over. Men tror mere det er tiden der kniber.. Syntes jeg spiser så snart jeg har tid. Men ellers ville det være en ide at tage min anabolic liquid amino syre med i skole og tage en lille tår engang imellem? eller hvad kan hjælpe hvis tiden ikke er der til kost?
Hvis du ikke kan overskue at spise, så må du lige bruge en time på at planlægge din dag i grove træk.

Alexanderkm skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hvis din vægt ikke stiger spiser du for lidt derfor spis mere.

Alexanderkm skrev:Lyngbeck skrev:Alexanderkm skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Hvis din vægt ikke stiger spiser du for lidt derfor spis mere.
Hvis du ikke kan overskue at spise, så må du lige bruge en time på at planlægge din dag i grove træk.
hvad mener du helt præcist med det?

Bellman skrev:Jeg synes at du skal fortsætte med proteindrik. Men blander du også nok pulver i?
Jeg plejer at lave den meget tyk og med ekstra L-glutamin.
Havregyn som morgenmad kan også give dig større appetit hen ad dagen.
Jeg har trænet on/off i et par år nu.
Når jeg skal igang mefter en pause plejer jeg at "starte min appetit" op ved at tvinge så meget havregryn ned om morgen, som jeg kan i en uges tid.
Efter en uge begynder jeg at vågne op om morgenen, og får helt ondt i maven hvis ikke at jeg spiser em kæmpemorgenmad.
Jeg tror maven kan godt gå lidt i stå indimellem, og skal tvinges lidt i gang...
Specielt efter en pause i træningen..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster