Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
Det er nok sådan, jeg vil beskrive WG... Det er ikke den billigste måde at blive tyk på..

Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
Det er nok sådan, jeg vil beskrive WG... Det er ikke den billigste måde at blive tyk på..

Garik skrev:Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
Du bliver ikke tyk af weight gainer. Du bliver tyk af at æde for meget.
fyforenskefuld skrev:Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
delete account

Nick9000 skrev:Hvis du ikke har et obskurt højt kalorieindtag er weight gainer et elendigt produkt. Der findes masser af bedre alternativer til at gøre sine shakes kalorietætte, fx havregrynspulver, kokosmælk, sødmælk, nøddesmør etc. Og hvis du ikke har noget i mod at få dine ekstra kalorier fra sukker, er der altså væsentligt lækrere måder at få dem på

Bosse101 skrev:Garik skrev:Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
Hurtigtoptagelige kulhydrater lagres lettere som fedt end langsomtoptagelige. Ellers ja selvfølgelig.

Garik skrev:Bosse101 skrev:Garik skrev:Bosse101 skrev:WG er ofte dyrere pr. kalorie end kalorieholdig mad. Jeg vil ikke sige, at man aldrig kan bruge det til noget. F.eks. kan man blande med sødmælk, olie og peanutbutter og få en shake med sindssygt mange kcal - men er det nødvendigt? Well, nok ikke. Det er heller ikke verdens bedste kulhydrater, så man bliver også nemt lidt ekstra tyk. Men hvis du ikke har noget imod at bruge ekstra skejser og blive lidt tykkere, så kan det da godt bruges til at sikre et kcal-overskud.
Hurtigtoptagelige kulhydrater lagres lettere som fedt end langsomtoptagelige. Ellers ja selvfølgelig.
Det afhænger jo af et hav af ting, så nej, jeg er ikke enig. Slet ikke i tiden efter træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster