Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PeterHejleJensen skrev:Nej.

Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Nej.
Hvorfor ikke det? Carbs og protein er altid godt efter træning.
Jeg har kun gode erfaringer med det.

WeirdMoos skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Nej.
han bruger det ikke

PeterHejleJensen skrev:WeirdMoos skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Nej.
han bruger det ikke
Præcis.

Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:WeirdMoos skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Nej.
han bruger det ikke
Præcis.
Så forstår jeg ikke man poster et indlæg i sådan en tråd?

PeterHejleJensen skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:WeirdMoos skrev:Bay skrev:PeterHejleJensen skrev:Nej.
han bruger det ikke
Præcis.
Så forstår jeg ikke man poster et indlæg i sådan en tråd?
På samme plan at jeg ikke kan forstå hvorfor det indlæg ikke er røget automatisk til skraldespanden

AboveDK skrev:Jeg er ikke helt med - er helt ny herinde, og ville egentlig bare hører om det gav en god effekt på musklerne, og generalt som proteiner efter en omgang træning?

Ertyui skrev:Den med banan er god, hvis man vil have lange og smidige muskler (yoga/svømme-agtige) !

WeirdMoos skrev:Ertyui skrev:Den med banan er god, hvis man vil have lange og smidige muskler (yoga/svømme-agtige) !
HUH?

Xiva skrev:WeirdMoos skrev:Ertyui skrev:Den med banan er god, hvis man vil have lange og smidige muskler (yoga/svømme-agtige) !
HUH?
Tror det var ment som en joke, men ikke spor sjov

Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..

Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
Det er da også en super idé - jeg prøver hvertfald WG, og det vil nok blive primært efter træning, og så kører jeg så normal protein fra bodylab, og kører maden i mig.
Hvad er kalorie-rig mad egentlig? Kunne jeg også godt tænke mig at vide.

Dingo skrev:Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
Det er da også en super idé - jeg prøver hvertfald WG, og det vil nok blive primært efter træning, og så kører jeg så normal protein fra bodylab, og kører maden i mig.
F.eks. er der ca 750 kcal i 1 liter koldskål og det ryger jo pænt hurtigt... i forhold til andre ting som måske har højt kcal indhold men måske ik ryger ned ligeså hurtigt. Solsikkekerner har ca 600 kcal pr 100 gram, men 100 g kerner er også ret meget (og meget tørt)

AboveDK skrev:Dingo skrev:Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
F.eks. er der ca 750 kcal i 1 liter koldskål og det ryger jo pænt hurtigt... i forhold til andre ting som måske har højt kcal indhold men måske ik ryger ned ligeså hurtigt. Solsikkekerner har ca 600 kcal pr 100 gram, men 100 g kerner er også ret meget (og meget tørt)
Ok - og ja, det er selvfølgelig vigtigt at vide hvor meget det indeholder pr 100 gr.
Hvad er en nem og let ting at indtage hvis man skal have et højt kcal indtag pr. dag
Jeg skal vokse, vokse, vokse
Var bestemt ikke imponeret af deres chokoladesmag 
Gazz skrev:AboveDK skrev:Dingo skrev:Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
Ok - og ja, det er selvfølgelig vigtigt at vide hvor meget det indeholder pr 100 gr.
Hvad er en nem og let ting at indtage hvis man skal have et højt kcal indtag pr. dag
Tag evt. et kig på min kostplan her på sidenUmiddelbart synes jeg den ryger ganske let ned, som dagen går
Mht. til weight gainer må jeg også slutte mig til bodylab's bananVar bestemt ikke imponeret af deres chokoladesmag

AboveDK skrev:Gazz skrev:AboveDK skrev:Dingo skrev:Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
Tag evt. et kig på min kostplan her på sidenUmiddelbart synes jeg den ryger ganske let ned, som dagen går
Mht. til weight gainer må jeg også slutte mig til bodylab's bananVar bestemt ikke imponeret af deres chokoladesmag
Ser rigtig godt ud med din kostplan, men har ikke helt styr på hvad der indeholder kalorier, og hvad der indeholder protein, men den ligner ret meget det jeg indtager på en hverdag - skal bare presse mig selv til at spise flere måltider hen af dagen.

samsk skrev:AboveDK skrev:Gazz skrev:AboveDK skrev:Dingo skrev:Det finder du jo ud af ved at kigge på en vares indhold pr. 100 gram og så hvor "nemt" det er at spise 100 g.AboveDK skrev:Dingo skrev:Jeg bruger WG 2 "steder".. om morgen og efter træning. Om morgen, fordi jeg har meget svært ved at spise særlig meget om morgen. Får simpelthen kvalme. Så jeg spiser de havregryn jeg kan og drikker et glas mælk og så en WG shake for at kompensere for det manglende..
Ser rigtig godt ud med din kostplan, men har ikke helt styr på hvad der indeholder kalorier, og hvad der indeholder protein, men den ligner ret meget det jeg indtager på en hverdag - skal bare presse mig selv til at spise flere måltider hen af dagen.
Du kunne jo prøve selv at lave en kostplan, med udgangspunkt i nogle af de artikler der er her på sitet og så poste den - er sikker på folk nok skal kigge på den...

Roflpopz skrev:Beklager hvis jeg trænger mig på.. Men der er så mange tråde at jeg det er umuligt at finde hoved og hale i det hele..
Har købt noget Weight Gainer fra (link slettet) (The Ultimate Whey Gainer 3kg), men ved ikke hvor meget eller hvornår jeg skal tage det.
Skal det tages dagligt, eller kun efter træning?
Hvor meget skal jeg tage af gangen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster