vil i anbefale at jeg køber det. og tror i det vil gavne. eller vil proteinpulver være bedere.. ??
håber i kan hjælpe mvh lasse.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

zunfaxs skrev:hej.. jeg er lige begyndt at træne. og overvejer at købe bodylaps Weight Gainer. jeg er lidt tynd og tænker at det måske kunne hjælpe mig, til at få lidt fedt på kroppen, og lidt muskelmasse. sammen med Weight Gainer vil jeg spise meget sundt.
vil i anbefale at jeg køber det. og tror i det vil gavne. eller vil proteinpulver være bedere.. ??

KasperS12 skrev:zunfaxs skrev:hej.. jeg er lige begyndt at træne. og overvejer at købe bodylaps Weight Gainer. jeg er lidt tynd og tænker at det måske kunne hjælpe mig, til at få lidt fedt på kroppen, og lidt muskelmasse. sammen med Weight Gainer vil jeg spise meget sundt.
Nu ved jeg ikke hvor tynd du er, men ellers har jeg hørt flere der bare køber normalt proteinpulver også bare spiser en masse ved siden af istedet for at købe weight gainer. Hvad er lidt tynd? Og hvor høj er du? Hvad er din vægt? Alder?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster