Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1167
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Weight Gainer

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hej.. jeg er lige begyndt at træne. og overvejer at købe bodylaps Weight Gainer. jeg er lidt tynd og tænker at det måske kunne hjælpe mig, til at få lidt fedt på kroppen, og lidt muskelmasse. sammen med Weight Gainer vil jeg spise meget sundt.

vil i anbefale at jeg køber det. og tror i det vil gavne. eller vil proteinpulver være bedere.. ??

håber i kan hjælpe mvh lasse. :D

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 91.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

zunfaxs skrev:hej.. jeg er lige begyndt at træne. og overvejer at købe bodylaps Weight Gainer. jeg er lidt tynd og tænker at det måske kunne hjælpe mig, til at få lidt fedt på kroppen, og lidt muskelmasse. sammen med Weight Gainer vil jeg spise meget sundt.

vil i anbefale at jeg køber det. og tror i det vil gavne. eller vil proteinpulver være bedere.. ??

Nu ved jeg ikke hvor tynd du er, men ellers har jeg hørt flere der bare køber normalt proteinpulver også bare spiser en masse ved siden af istedet for at købe weight gainer. Hvad er lidt tynd? Og hvor høj er du? Hvad er din vægt? Alder?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Rødovre

Træner her: Fitness World Brøndby

Styrkeliste
- Bænkpres: 77.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog

jeg er 173cm høj vejer 57kg og er 17 år. jeg er ikke tynd tynd men jeg kunne godt bruge lidt fedt på kroppen tror min fedt porcent er omkring 6-7...

Styrkeliste

KasperS12 skrev:
zunfaxs skrev:hej.. jeg er lige begyndt at træne. og overvejer at købe bodylaps Weight Gainer. jeg er lidt tynd og tænker at det måske kunne hjælpe mig, til at få lidt fedt på kroppen, og lidt muskelmasse. sammen med Weight Gainer vil jeg spise meget sundt.

Nu ved jeg ikke hvor tynd du er, men ellers har jeg hørt flere der bare køber normalt proteinpulver også bare spiser en masse ved siden af istedet for at købe weight gainer. Hvad er lidt tynd? Og hvor høj er du? Hvad er din vægt? Alder?

jeg er 173cm høj vejer 57kg og er 17 år. jeg er ikke tynd tynd men jeg kunne godt bruge lidt fedt på kroppen tror min fedt porcent er omkring 6-7...

Styrkeliste

Jeg bruger rent proteinpulver efter træning, æder bare en banan ved siden af for at få kulhydrater.

Geografisk sted: Helsingør,

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

Brug kostplan funktionen her på siden. Regn dit kalorie forbrug ud. Spis mere mad end du forbrænder. Weight gainer er et skub i den rigtige retning. Kunne en banan og en liter mælk også være. Du skal indtage mere end du forbrænder for at tage på. Så en Shake skal ikke erstatte alm mad, men være et tilskud oven i. Træner du og ikke stiger i din kropsvægt fra uge til uge, så spiser du for lidt.

1 opret og lav kostplan med det du spiser hver dag. Evt lav en ny hver dag. Og se om du får mad nok.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster