Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FNG skrev:De fleste her inde vil råde dig til ikke at købe WG.
Hvorfor?
Du kan lave en meget sundere og billigere udgave selv:
100 g havregryn
500 ml sødmælk
1 banan
mandler/honning/frugt/Peanut butter/skyr/hvad du føler for
Edit: Glemte selvfølgelig at skrive, du skal blende hele lortet hvis det ikke var obvious![]()
Den ligger på omkring 900-1000 kcal alt afhængig af hvor meget du putter i af overstående.

weight Gainer er ganske godt at indtage efter træning er bestemt ikke enig. flydende kost optages meget hurtigerer en havregryn og alt det andet og efter træning vil det derfor være en fordel at få noget ind i kroppen og så er det bestemt ikke alle Gainer der er meget sukker i det skal bare være en Gainer med god kvalitet. vh MichaelMaten skrev:Hej allesammen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Da jeg snart løber tør for proteinpulver, så har jeg overvejet at købe Weight Gainer, da jeg bulker.
Jeg vejer 72-73 kg og er 180 cm høj
Jeg træner 4 gange om ugen
Jeg spiser gennemsnitligt 3500 kcal om dagen og får 150-200 g protein (m. shaker)
Som nævn ovenstående, så tager jeg proteinpulver. Men så længe jeg bulker, ville det så gøre det nemmere for mig at skifte proteinpulver blandet op med mælk, ud med weight gainer med mælk efter træning? Og hvis ja, hvor mange gram weight gainer skal jeg så indtage efter træning? :-)
Mange tak på forhånd.

FNG skrev:De fleste her inde vil råde dig til ikke at købe WG.
Hvorfor?
Du kan lave en meget sundere og billigere udgave selv:
100 g havregryn
500 ml sødmælk
1 banan
mandler/honning/frugt/Peanut butter/skyr/hvad du føler for
Edit: Glemte selvfølgelig at skrive, du skal blende hele lortet hvis det ikke var obvious![]()
Den ligger på omkring 900-1000 kcal alt afhængig af hvor meget du putter i af overstående.
?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster