Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

Weightgainer vs Protein + Carbs

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle.

Vil bare lige høre om bodylab´s weightgainer er et færdigblandet produkt af deres proteiner og carbs, man kan købe derinde? Fordi, så vil da det være lidt billigere bare, at blande det selv :-k

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Der er næppe tvivl om, at det er billigere, selv at blande prots og carbs.

Hvis du da ikke synes, at du kan erstatte gainer med `rigtig´ mad? Men bevares, til PWO brug er det jo svært, idet man som regel ikke kan slæbe alt muligt mad med i træningscentret.

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville personlig selv altid købe prots og carbs hver for sig, så man kan dosere det i de rigtige mængder og indtag rent whey, hvis det er det man har brug for.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

MMS357 skrev:Der er næppe tvivl om, at det er billigere, selv at blande prots og carbs.

Hvis du da ikke synes, at du kan erstatte gainer med `rigtig´ mad? Men bevares, til PWO brug er det jo svært, idet man som regel ikke kan slæbe alt muligt mad med i træningscentret.

Jo prøver jeg så vidt muligt. Men har åbenbart et problem med, at tage på. Indtager pt 3500 kcal og vægten stiger bare ikke. Så vil prøve at hæve det til 4000 nu. Men det er sgu svært, at klemme så meget mad ned synes jeg :wink:

Volbeat skrev:
MMS357 skrev:Der er næppe tvivl om, at det er billigere, selv at blande prots og carbs.

Jo prøver jeg så vidt muligt. Men har åbenbart et problem med, at tage på. Indtager pt 3500 kcal og vægten stiger bare ikke. Så vil prøve at hæve det til 4000 nu. Men det er sgu svært, at klemme så meget mad ned synes jeg :wink:

mindre fysisk arbejde, mere online poker.. Så skal du nok tage på min ven :wink:

Prøv at overvej at smide en havregryns shake ind. Sådan en kan være utrolig kalorie rig, og er nem og hurtig at drikke. Du kan se den i det excel ark jeg har sendt dig tidligere. Det 620Kcal der lige hældes ned på et par minutter :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hehe, synes nu ikke jeg bevæger mig særligt meget på en dag :)... Men ja, må prøve at brygge sådan en shake sammen :D

Volbeat skrev:Hehe, synes nu ikke jeg bevæger mig særligt meget på en dag :)... Men ja, må prøve at brygge sådan en shake sammen :D

blend gryn, mandler og proteinpulver sammen til et helt fint pulver. også smid det i en shake og tilsæt mælk ;D
Du kan evt gøre ligesom mig. Jeg blender en 3 kilo af gangen, så jeg har til nogle uger. Så går det så meget hurtigere om morgenen når man skal afsted. :)

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster