Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

What to do??

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.

Jeg har nu trænet i ca. 3½ år on og off. Off mest fordi at jeg er blevet ramt af nogle trælse albueskader.
Oktober sidste år ramte jeg toppen af min træning so far. Det hele kørte, og jeg havde bulket mig godt op til 99,5 kg fordelt på 170 cm. Nok lige rigeligt. Men styrken og massen galoperede derudaf. Desværre blev jeg i november 12 ramt af 2 arbejdsulykker, som satte mig langt tilbage. Faktisk trænede jeg ikke i 10 måneder.
Men for 2 måneder siden startede jeg op igen. Det har givet nogle dejlige resultater på styrke og masse. Jeg er pt tilbage, hvor jeg var før. Men lige et par kiloer færre. helt nøjagtig 94 kg.
Mit program er back to basic/ 2 split. Fordelt over et 8 ugers progressiv program. Et fantastisk program.
Men mit dilemma er nu, at jeg gerne vil lidt ned i vægt, før jeg bulker mig op igen. Ellers bliver jeg sgu for fed.
Jeg er begyndt, at smide cardio i min træning, og når denne uge er gået, så har jeg nået min cyklus i 8 ugers programmet.
Men jeg er simpelthen så meget i tvivl, om jeg skal starte forfra i programmet . Eller om jeg skal slå mig over på et 3 splitsprogram inkl. cardio indtil jeg mit spejl er tilfreds? Eller skal jeg fortsætte med 2 split i en progressive face?
Målet er som skrevet cut.!

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg finder det svært at finde tid til cardio på tre split med seks ugentlige træningspas. Meget nemmere på to split med fire træningspas og med cardio på fri dagene.
Og hvis tingene fungerer for dig og har fungeret tidligere så hold da fast i det.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Vis kostplan

Hvis du gerne vil 'cutte' - Så burde du lægge mere fokus på kosten.

Dermed ikke sagt at træningen ikke kan give resultater, men det er givetvis et sandt postulat omkring at "Sixpack bliver skabt i køkkenet."
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar

Reputation point: 255

Geografisk sted: Brabrand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50

Jeg har selv tænkt på det med cardio kontra 3 split.
Selvom det nok burde kunne lade sig gøre.
Er nu også meget glad for 2 split, selvom de sidste par uger har trukket tænder ud. Sgu hårdt for ens gamle kadaver, når man kommer op og træner på de 90+% i kilo. :D

Det med kosten er jeg helt med på.
Og den har jeg også styr på.
Men er nok lidt af en livsnyder, så der skal lidt cardio til, for at kvæle mine dage, hvor jeg rammer + i kalorier. :)

Reputation point: 0

Bettefede skrev:Det med kosten er jeg helt med på.
Og den har jeg også styr på.
Men er nok lidt af en livsnyder, så der skal lidt cardio til, for at kvæle mine dage, hvor jeg rammer + i kalorier. :)

Har samme problem, er dog ikke interesseret i cut. ;) Held og lykke med det!
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar

Reputation point: 255

Geografisk sted: Brabrand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50

Tilbage til Begynder forum

Brugere online