Og kan man ikke bare tage mere af whey 80 for samme effekt som hvis man tager 95 ?
har ikke rigtig forstand på protein pulver osv, så ville lige have jeres mening
Mvh. Mike ;D

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jbh0007 skrev:Hvis du er ligeglad med hvor mange Kcal du indtager kan du godt bare bruge mere af Whey 80. Men er du på diæt og tællere kcal - så er Whey 95 optimal mht. protein/Kcal indhold![]()
Endvidere smager den nye Bodylab Whey 95 super og har en fantastik opløselighed. Men deres Whey 80 er heller ikke tosset - bruger selv denne under bulk

jbh0007 skrev:Yes, jeg bruger bodylab carbs som after workout shake sammen med min Bodylab Whey 95.
Endvidere bruger jeg Bodylab carbs når jeg cykler og løber langt - Over en time: Det virker SUPER

M. Korsgaard skrev:okay, jeg har meget at lære, hvad er de carbs for noget?og after workout shake osv.. jeg er ny mht. seriøs træning, så leder efter en masse viden

HAV skrev:
Hvor meget skal der i, i sin PWO shake ?

M. Korsgaard skrev:nårh ;D men hva så med de kulhydrater, kan man ikk bare blande proteinpulveret med en drik derindeholder kulhydrater i forvejen? fx kakao? det inderholder da en del kulhydrat mener jeg..

jbh0007 skrev:Yes, jeg bruger bodylab carbs som after workout shake sammen med min Bodylab Whey 95.
Endvidere bruger jeg Bodylab carbs når jeg cykler og løber langt - Over en time: Det virker SUPER

jbh0007 skrev:Tommi:Nu gik spørgsmålet jo ikke på Post Workout shake men forskellen på Whey 80 og 95 generalt og det var det jeg svarede på.
Dernæst blev jeg sprugt om jeg brugte Bodylab Carbs - og svaret var: det gjorde jeg![]()
Som du er inde på kan det næsten være fløjtende lige meget om du bruger Whey 80 eller 95 efter Workout - da du som du er inde på blander carbs i (Altså faktisk svarende til en weigtgainer)Endvidere bruger jeg ikke den mængde carbs til min PWS, da jeg har valgt at spare lidt på min indtagelse af kulh. efter træningen og sådan generalt
![]()
Men da jeg i forvejen benytter Whey 95 og har det stående gider jeg altså ikke købe en Whey 80 for kun at bruge den til dette![]()
Grunden til jeg dagligt anvender Whey 95 er at jeg er på en kraftigt diæt og ønsker at kontrolere mit fedt indtag så meget som muligt - Stor set alt det fedt jeg får kommer udelukkende fra Udo's choice![]()
Endvidere har Whey 95 en forbedret smag og opløselighed - Det er det bedste jeg har haft og jeg har prøvet meget !
Mht. aminosyreprofilen er de næsten ens på begge produkter - så her betyder det ikke det store om man bruger whey 80 eller 95. Men da jeg tager store mængder protein mange gange dagligt løber kcal/fedt indtaget op og hvis du regner det ud på uges basis er der altså lidt at hente på den konto og det er endvidere fedt at indtage et produkt der er optimalt og lækkert at indtageSamt får det bonus at jeg slipper for laktosen
![]()
Til dagligt brug vil Whey 80 være godt nok til de fleste - men jeg vil sku gerne lige være et skridt foran, da jeg dagligt bruger op til 3-4 timer på træning. SÅ DET SKAL VÆRE 110% OPTIMALT![]()
Prøv evt. Whey 95 næste gang - den smager fantastisk og har en super opløslighed

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 110 gæster