Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 873
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 870

Følg bodybuilding.dk på

Wrist Curls

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg sys ikke, jeg får noget som helst ud af Wrist Curls med henblik på muskelvækst. Det er muligt jeg har fået stærkere håndled og dermed nærmere undgår skader i ledene. Men hvad er jeres erfaing med Wrist Curls?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Min erfaring strækker sig til Reverse Wrist Curls (for underarmen).

Jeg havde brug for at styrke mine muskler der, da jeg mens jeg var nybegynder, nogle gange oplevede at jeg blev træt der, før at min ryg blev træt. Det forekom ofte at jeg måtte stoppe et sæt pulldowns eller rows før jeg fik mine reps. simpelthen pga. min underarm syrede til. Et par måneder med reverse wrist curls 3x10 én gang om ugen klarede mit problem :) Og har aldrig kørt dem siden, da jeg ikke har haft problemer siden.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Har aldrig brugt det. Ser det lidt som en underordnet øvelse at lave da underarmen bliver trænet rigeligt gennem curls og andre øvelser.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Wrist curls er efter min mening til at lukke op og skide i. Den bedste måde at få store underarme på, er ved at træne ganske almindelige curls, og ved at holde tunge vægte i rows, dødløft og lignende øvelser.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

Logbog: Ingen logbog

Thomas Jagd skrev:Wrist curls er efter min mening til at lukke op og skide i. Den bedste måde at få store underarme på, er ved at træne ganske almindelige curls, og ved at holde tunge vægte i rows, dødløft og lignende øvelser.

hvor længe skal man holde stangen før det fører til vækst i underarmene så? bare den tid det tager at tage f.eks 5 reps? eller skal man holde stangen i længere tid?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

TheNextArnold skrev:
Thomas Jagd skrev:Wrist curls er efter min mening til at lukke op og skide i. Den bedste måde at få store underarme på, er ved at træne ganske almindelige curls, og ved at holde tunge vægte i rows, dødløft og lignende øvelser.

hvor længe skal man holde stangen før det fører til vækst i underarmene så? bare den tid det tager at tage f.eks 5 reps? eller skal man holde stangen i længere tid?

Det er til gengæld fuldstændig det samme som med de muskler du træner, når du udfører den pågældende øvelse. Det som giver min underarme mest er dødløft, og jeg holder altid reprange mellem 3-6 reps.

Hvis det fører til vækst i resten af kroppen, fører det også til vækst i underarmene. Jeg har aldrig brugt wrist curls, og mine underarme er et af mine strongpoints, både styrke- og massemæssigt. Min brachioradialis sutter, men selve underarmen er indgrebet af MASS :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster