Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Hmm umiddelbare bud er CallMe, ProShop og måske 3 uden at have tjekket det?
Jeg overvejer selv kraftig pro'en men vil gerne se den i virkeligheden inden jeg bestiller den hos Telmore, men der er ingen butikker der har den fremme til fremvisning? Har du set den nogen steder? Den er pivfræk jo![]()
Hvilke overvejelser har du gjort dig siden du vælger pro'en fremfor den almindelige?

jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed

jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed

kofoed skrev:jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed
Nej okay, det ellers lækkert nok med gratis gps til europa og det. Men måske den bare skuffede dig fordi du normalt bruger en iphone?
Nuvifone er ellers ret cool, men den skal self. også fungere 100 %

Misterhamper skrev:jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed
Gælder det ikke bare om at hente brugervenlige programmer/interfaces til den? Jeg ved da ihvertfald at med Windows Mobile kan man gå fra en ubrugelig klods til noget der rent faktisk virker ret godt og brugervenligt.

jonassteen skrev:kofoed skrev:jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed
Nej okay, det ellers lækkert nok med gratis gps til europa og det. Men måske den bare skuffede dig fordi du normalt bruger en iphone?
Nu har jeg i flere år arbejdet med mobiler til hverdag så vil mene jeg er ret adaptiv hvad det angår, men den imponerer bare ikke mig på nogle punkter

kofoed skrev:jonassteen skrev:kofoed skrev:jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed
Nu har jeg i flere år arbejdet med mobiler til hverdag så vil mene jeg er ret adaptiv hvad det angår, men den imponerer bare ikke mig på nogle punkter
Har du så et bud på en god android mobil? den må gerne være lille, og have tastetur.
Alt andet end iphone (:
kofoed skrev:8800 skrev:Hmm umiddelbare bud er CallMe, ProShop og måske 3 uden at have tjekket det?
Jeg overvejer selv kraftig pro'en men vil gerne se den i virkeligheden inden jeg bestiller den hos Telmore, men der er ingen butikker der har den fremme til fremvisning? Har du set den nogen steder? Den er pivfræk jo![]()
Hvilke overvejelser har du gjort dig siden du vælger pro'en fremfor den almindelige?
Vælger pro'en fordi den har tastetur (: men nej, den er ikke til fremvisning nogen steder, men tror den er udkommet i nogle lande. Den burde også at have været her i Danmark, ved ikke lige hvad der sker ;s

8800 skrev:kofoed skrev:8800 skrev:Hmm umiddelbare bud er CallMe, ProShop og måske 3 uden at have tjekket det?
Vælger pro'en fordi den har tastetur (: men nej, den er ikke til fremvisning nogen steder, men tror den er udkommet i nogle lande. Den burde også at have været her i Danmark, ved ikke lige hvad der sker ;s
Der er også masser der sælger dem. De er blot udsolgt.

Slazper skrev:kofoed skrev:jonassteen skrev:kofoed skrev:jonassteen skrev:Jeg har kort prøvet Garminen og må sige den skuffede fælt. Den er efter min mening slet ikke særlig brugervenlig selvom den har android, men jeg er så også en iphone-sucker der virkelig går op i brugervenlighed
Har du så et bud på en god android mobil? den må gerne være lille, og have tastetur.
Alt andet end iphone (:
Helt klart Desire. Legend er også rigtig fed, den er også lidt mindre. Dog er der ingen af dem der har en størrelse i nærheden af x10 mini pro. De er ret store men har også noget godt isenkram i sig.

kofoed skrev:Nogen der har en HTC hd mini?
Og er windows mobile 6.5 dårligere end android? hvis man kan stille det sådan op.

kofoed skrev:8800 skrev:kofoed skrev:8800 skrev:Hmm umiddelbare bud er CallMe, ProShop og måske 3 uden at have tjekket det?
Der er også masser der sælger dem. De er blot udsolgt.
De står som udsolgt fordi de ikke er kommet til dem endnu..

Dingo skrev:Jeg var hos 3 ved kultorvet i KBH, der havde de en dummy version af den. Så hvis man kan få lov til at pille ved x10 så er en dummy version af pro'en helt fint...
Jeg vil sige at medmindre man sender mange mails, så er det tastatur altså ligegyldigt. Telefonen bliver alligevel en del tykkere pga tastaturet

kofoed skrev:Dingo skrev:Jeg var hos 3 ved kultorvet i KBH, der havde de en dummy version af den. Så hvis man kan få lov til at pille ved x10 så er en dummy version af pro'en helt fint...
Jeg vil sige at medmindre man sender mange mails, så er det tastatur altså ligegyldigt. Telefonen bliver alligevel en del tykkere pga tastaturet
Jeg har købt pro'en på nettet, og syntes det er rart med tasteturet. Ganske god mobil.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

8800 skrev:kofoed skrev:Dingo skrev:Jeg var hos 3 ved kultorvet i KBH, der havde de en dummy version af den. Så hvis man kan få lov til at pille ved x10 så er en dummy version af pro'en helt fint...
Jeg har købt pro'en på nettet, og syntes det er rart med tasteturet. Ganske god mobil.
Hvordan med slideren. Er den god nok? Bestiller den hos Telmore her en af dagene. Den kommer dog først hjem den 2. august

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster