Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:Der er vel ikke den store forskel på dem også alm. hvid pasta? Men det ikke anbefalesværdigt at indtage et måltid kun bestående af kuldhydrater og en smugle fedt. Der skal proteiner med, i form af noget kød.
Derudover så ville jeg også holde mig til brune pastaer, dem er der flere fibre, vitaminer og mineraler i. Så dem kan du godt spise, med god samvittighed.

Larstheman skrev:Illisher skrev:Der er vel ikke den store forskel på dem også alm. hvid pasta? Men det ikke anbefalesværdigt at indtage et måltid kun bestående af kuldhydrater og en smugle fedt. Der skal proteiner med, i form af noget kød.
Derudover så ville jeg også holde mig til brune pastaer, dem er der flere fibre, vitaminer og mineraler i. Så dem kan du godt spise, med god samvittighed.
Gør jeg skam også normalt. Men yum yum smager noget bedre som normal pasta derfor jeg efterlyser nogen meninger omkring det.
Sys tit jeg læser om prof BB´er der spiser ægge nudler, er det ikk næsten det samme?

Mr Statue skrev:Personligt vil jeg vælge fuldkorns pasta typer da indholdet af protein er meget højere og der er færre kcal i.
En god snack kan være 80gr fuldkorns pasta kog det i masser af krydderier f.eks karry, hæld vandet fra og miks en dåse tun sammen og eventuelt en klat smør.
Du kan evt. erstatte pastaen med vilde ris men så er der også færre kostfiber og en smugle mindre protein i men smagen er super god.
Så har du et måltid mad der indholder omkring 500 kcal en god portion kostfiber og ca 43gr protein som de fleste nok ikke kommer over pr. portion protein.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster