Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?

Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Fordi jeg har lyst ;-). Cutter lige i bund og bulker stille og roligt 25-30 kg muskelmasse på frem til sommeren 2014.

Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Fordi jeg har lyst ;-). Cutter lige i bund og bulker stille og roligt 25-30 kg muskelmasse på frem til sommeren 2014.

Jmt skrev:Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Du kan sagtens starte nu.

Vesterling skrev:Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Det kan jeg så allerede nu fortælle dig ikke kommer til at ske. 25-30kg muskelmasse på 1,5 år er en anelse for optimistisk! Når det så er sagt skal du bare klø på og give den max gas i centeret og i køkkenet!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Chelsea2013 skrev:Vesterling skrev:Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Det kan jeg så allerede nu fortælle dig ikke kommer til at ske. 25-30kg muskelmasse på 1,5 år er en anelse for optimistisk! Når det så er sagt skal du bare klø på og give den max gas i centeret og i køkkenet!
Lad os nu se!

TankeN skrev:Chelsea2013 skrev:Vesterling skrev:Chelsea2013 skrev:peter n skrev:Udover en anelse omkring abdominals er der ikke så meget at se. Hvorfor cutte nu?
Lad os nu se!
Du tror forhåbentlig ikke at du kan tage 25-30kg muskelmasse på, over en periode på 1½år? for så bliver du slemt skuffet, sæt dig nu nogle realistiske mål.

The Colgan Institute of Nutritional Sciences (located in San Diego, CA) run by Dr Michael Colgan PHD, a leading sport nutritionist explains that in his extensive experience, the most muscle gain he or any of his colleagues have recorded over a year was 18 1/4 lbs. Dr Colgan goes on to state that "because of the limiting rate of turnover in the muscle cells it is impossible to grow more than an ounce of new muscle each day."

Chelsea2013 skrev:Et dagligt kalorieoverskud på 320-380 kalorier pr dag i 17 måneder svarer til 25-30 kg. Og det er ikke meget fedt der kommer på med et så lavt overskud. Derudover bliver der god tid til at cutte hvis jeg sigter efter 25 kg med et overskud på 380 kalorier i hele perioden. Jeg tror på at det kan lade sig gøre. Vent og se.

Jmt skrev:Chelsea2013 skrev:Et dagligt kalorieoverskud på 320-380 kalorier pr dag i 17 måneder svarer til 25-30 kg. Og det er ikke meget fedt der kommer på med et så lavt overskud. Derudover bliver der god tid til at cutte hvis jeg sigter efter 25 kg med et overskud på 380 kalorier i hele perioden. Jeg tror på at det kan lade sig gøre. Vent og se.
Lad den nu bare ligge. Du opnår ikke 25-30 kg muskelmasse. Du kan godt tage 25-30 kg på, men det er kun en mindre del af det, der er muskelmasse.
Ikke desto mindre er det også optimistisk at tage 25-30 kg på på 1½ år, så held og lykke herfra.

toto_G4M3R skrev:98 kg med 6 pack om 1,5 år? HHAHAAHHAHAHA....
Du er den største idiot jeg ikke kender....
Måske hvis du spiste nutella og chips på daglig basis, som folk mener jeg gør.. Men ellers ikke!

toto_G4M3R skrev:Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:98 kg med 6 pack om 1,5 år? HHAHAAHHAHAHA....
Måske hvis du spiste nutella og chips på daglig basis, som folk mener jeg gør.. Men ellers ikke!
Easy now...
må hellere skrive no offence........
ej.. men det er jo totalt vanvittigt.

TheCzech skrev:Hvorfor er det, I bliver så fornærmede over det her? Hvis OP har lyst til at krudte den og lyve om det, så er det jo sådan, det er. Vi har vel alle været unge og naive indenfor træning (og nogen er det stadig).

Chelsea2013 skrev:toto_G4M3R skrev:Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:98 kg med 6 pack om 1,5 år? HHAHAAHHAHAHA....
Easy now...
må hellere skrive no offence........
ej.. men det er jo totalt vanvittigt.
Du kan tro lige hva du har lyst til ;-). Tro mig. Du bliver overrasket.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster