Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chestpumper skrev:hvad er sdh?

Bone-14 skrev:Lyder altså mærkeligt at snuppe 100kg bænkpres med en arm på 30cm

Bone-14 skrev:Lyder altså mærkeligt at snuppe 100kg bænkpres med en arm på 30cm
chestpumper skrev:En stigning på 18,5 kg i bænk på 3 uger.
Stigning i højden.
Ingen stigning i squatten overhoved.
Ingen mål på ben.
Men ellers en god fremgang.

ckp2906 skrev:Hmm :S fatter det ik helt, hvorfor er der ingen pauser mellem muskelgrupperne?? altså hvorfor kører samme muskler hver dag?

ckp2906 skrev:Tror du har ret. det fordi jeg ikke lige havde lagt mærke til hviledagen på onsdag. Men når jeg kigger på hjemme siden siger han at man skal vælge en øvelse fra hver af de kategorier han skriver op, og det bliver til 3 øvelser på gruppe og 6 øvelser i alt. Drengene her har kun 2 per gruppe altså 4 i alt?

ckp2906 skrev:hmmm nå ja som de skrev har de fx valgt ikke at træne benså det nok der den ligger. vil du mene det kunne lade sig gøre at træne programmet tirsdag-fredag uden den ekstra hvile dag og så har fri lørdag søndag mandag?? da jeg arbejder mandag

ckp2906 skrev:Programmet han linkede til siger at man skal træne mandag tirsdag og torsdag fredag

SDH - T-nation skrev:Frequency and Variations
Perform five workouts per week. I don't care how you set that up, although something like Monday, Tuesday, Thursday, Friday, and Saturday is better than working out five days in a row. Also, the setup doesn't need to stay the same from week to week; just be sure to get in five sessions.

Garik skrev:SDH er et 5-days a week program:SDH - T-nation skrev:Frequency and Variations
Perform five workouts per week. I don't care how you set that up, although something like Monday, Tuesday, Thursday, Friday, and Saturday is better than working out five days in a row. Also, the setup doesn't need to stay the same from week to week; just be sure to get in five sessions.

T-nation skrev:Monday
Group 1 5x5
Group 2 4x10
Tuesday
Group 1 4x10
Group 2 5x5
Thursday
Group 1 5x5
Group 2 4x10
Friday
Group 1 4x10
Group 2 5x5
And so on...
Frequency and Variations

Men tror du ik det vil være muligt at køre programmet med 4 dage?? tirsdag-fredag?

Hr.Kokholm skrev:så var det 5.. mente det nok! ;)

ckp2906 skrev:Har faktisk læst det helemen det fordi i hans eksempel skriver han jo mandag tirsdag torsdag fredag osv :b der blev jeg snydt da jeg troede osv betød at man skulle gøre det samme næste uge
men kan godt så det ud fra teksten nedenunder
taakMen tror du ik det vil være muligt at køre programmet med 4 dage?? tirsdag-fredag?

ckp2906 skrev:Så egentlig går det måske lige op da jeg træner så meget efter hinanden?

ckp2906 skrev:arrrgh hvilket program vil du så anbefale??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster