Søren pedersen skrev:Den værste gang jeg er blevet chikaneret var af 2 yngre mænd, det var et seksuelt overgreb, Jeg glemmer det aldrig.
Historien bag:
Kære playboy, Jeg troede aldrig det ville ske for mig.
Jeg stod stille og roligt nede ved de store håndvægte og passede mig selv, da 2 unge mænd lige pludselig fik øje på mig, de så begge 2 pludselig ud som om de havde lige fundet hvad de ledte efter, de gik hurtigt hen imod mig, og prøvede at få øjenkontakt, Jeg var genert, så jeg kiggede væk og samlede et sæt at centerets tungeste vægte op, jeg var nervøs og begyndte at løfte alt for stærkt, og en sveddråbe kom frem på min nu røde pande, og jeg tog mig selv at trække vejeret som en forpustet okse, Mændene tog det til sig som om jeg stønnede, og begyndte at tale til mig, Den ene sagde godaws, vi kommer fra et eller andet sted, jeg fattede ikke ordet, det var nok Jydsk, de tog mig med ind bagved, og fik mig til at vælge et sæd bæger til at fylde op med lillemanden, de gav mig noget at drikke, (jeg insisterede da jeg først lige havde mødt dem)
Derefter fulgte de mig ud på toilettet, hvor de stod ved det meget lille toilet, de fik mig til at tage mine bukser ned omkring mine små utrænede knæ, hvorefter de gerne ville se på min penis som en part af deres ting, så jeg tissede i bærgeret imens en af de unge mænd stod med sit ansigt 40cm fra min PIK!
De tog min urin og forlangte at jeg skulle skrive under på et stykke papir hvor det stod at jeg var blevet behandlet ordenligt, Gjorde jeg det ikke skulle jeg forlade mit træningscenter de næste par år, og med at alle ville få af vide hvad jeg var for en, så jeg følte mig presset og gik med til det.
Nu har jeg igennem længere tid gendrømt det uendeligt mange gange, Nøj de var nogle flinke gutter.
Godt jeg ikke hørte fra dem igen.
mvh
fuck add lyder som om de vil have dig med hjem i sengen

](./images/smilies/wallbash.gif)