Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1160
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1158

Følg bodybuilding.dk på

Er du nogensinde blevet chikaneret

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Er du nogensinde blevet chikaneret eller på anden måde intimideret i dit center?

Ja
45
17%
Nej
205
79%
Andet
8
3%

Stemmer i alt : 258

Søren pedersen skrev:Den værste gang jeg er blevet chikaneret var af 2 yngre mænd, det var et seksuelt overgreb, Jeg glemmer det aldrig.

Historien bag:

Kære playboy, Jeg troede aldrig det ville ske for mig.
Jeg stod stille og roligt nede ved de store håndvægte og passede mig selv, da 2 unge mænd lige pludselig fik øje på mig, de så begge 2 pludselig ud som om de havde lige fundet hvad de ledte efter, de gik hurtigt hen imod mig, og prøvede at få øjenkontakt, Jeg var genert, så jeg kiggede væk og samlede et sæt at centerets tungeste vægte op, jeg var nervøs og begyndte at løfte alt for stærkt, og en sveddråbe kom frem på min nu røde pande, og jeg tog mig selv at trække vejeret som en forpustet okse, Mændene tog det til sig som om jeg stønnede, og begyndte at tale til mig, Den ene sagde godaws, vi kommer fra et eller andet sted, jeg fattede ikke ordet, det var nok Jydsk, de tog mig med ind bagved, og fik mig til at vælge et sæd bæger til at fylde op med lillemanden, de gav mig noget at drikke, (jeg insisterede da jeg først lige havde mødt dem)
Derefter fulgte de mig ud på toilettet, hvor de stod ved det meget lille toilet, de fik mig til at tage mine bukser ned omkring mine små utrænede knæ, hvorefter de gerne ville se på min penis som en part af deres ting, så jeg tissede i bærgeret imens en af de unge mænd stod med sit ansigt 40cm fra min PIK!

De tog min urin og forlangte at jeg skulle skrive under på et stykke papir hvor det stod at jeg var blevet behandlet ordenligt, Gjorde jeg det ikke skulle jeg forlade mit træningscenter de næste par år, og med at alle ville få af vide hvad jeg var for en, så jeg følte mig presset og gik med til det.

Nu har jeg igennem længere tid gendrømt det uendeligt mange gange, Nøj de var nogle flinke gutter.
Godt jeg ikke hørte fra dem igen.

mvh

fuck add lyder som om de vil have dig med hjem i sengen

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Søren pedersen skrev:Den værste gang jeg er blevet chikaneret var af 2 yngre mænd, det var et seksuelt overgreb, Jeg glemmer det aldrig.

...længere historie om ADD...

For det første. Du har skrevet at du tidligere har dopet dig - at du bliver udpeget i et center, der åbenbart er tilmeldt ADD, vidner vel bare om at de har valgt rigtigt.

Second. Jeg har selv været til test. Der stod en enkelt fyr diskret ved siden af mig og holdt øje med at urinprøven blev afgivet korrekt - han stod ikke og stirrede mig i kønsdelene. Man kan selv vælge om man ser glasset halv fuldt eller halv tomt.

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog

murdockrates skrev:

For det første. Du har skrevet at du tidligere har dopet dig - at du bliver udpeget i et center, der åbenbart er tilmeldt ADD, vidner vel bare om at de har valgt rigtigt.

Second. Jeg har selv været til test. Der stod en enkelt fyr diskret ved siden af mig og holdt øje med at urinprøven blev afgivet korrekt - han stod ikke og stirrede mig i kønsdelene. Man kan selv vælge om man ser glasset halv fuldt eller halv tomt.

Jeg ved godt det er irriterende, men prøv at overvej den mulighed, at det kan have været en anden, og mere indiskret kontrollant Søren P er stødt på.

Det er i hvert fald ikke første gang man hører at de går over stregen.

Reputation point: 10

Geografisk sted: Hobro

Træner her: Hobro Helse Sport

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

murdockrates skrev:

Det er godt at høre at du havde en god og rar oplevelse, med din afgivelse af overvåget urinprøve, under trussel om eksklusion. Og der er svært betryggende at erfare, at du har fuld forståelse for myndighedernes vilkårlige udvælgelse af folk til screening, i det omfang omtalte mennesker også passer ind i dine fordomme, om skyldige mennesker.

Du ville have været en sand mønsterborger, i det gamle DDR. Erich Hönecker ville have kysset dig, som han kyssede Ole Sohn.

Det' smukt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Kostplan: Ingen kostplan

A Menace To Chicken skrev:Det er godt at høre at du havde en god og rar oplevelse, med din afgivelse af overvåget urinprøve, under trussel om eksklusion. Og der er svært betryggende at erfare, at du har fuld forståelse for myndighedernes vilkårlige udvælgelse af folk til screening, i det omfang omtalte mennesker også passer ind i dine fordomme, om skyldige mennesker.

Du ville have været en sand mønsterborger, i det gamle DDR. Erich Hönecker ville have kysset dig, som han kyssede Ole Sohn.

Det' smukt.

Lad os bare tage diskussionen, endnu en gang, men kan vi holde os fra barnagtigheder og namecalling.
Der er meget forskel på profiling og fordomme. Søren Pedersen (tag endelig ikke dette som et angreb, thi det ikke er et sådan) har selv skrevet at han har krudtet, er stor og deltager i arrangerede fights. Det er ingenlunde fordomsfuldt at udtage Søren Pedersen til en test og antage at han muligvis er dopet, fremfor en ranglet teenager, der endnu ikke har styr på motorikken og falder rundt på løbebåndet.

Desuden, så ville du have mere held med at få dine pointer accross, hvis du ikke fordummede dine meddebattører. Det er muligt at du har brug for at være hverdagsrevolutionist, men det har jeg ikke. Jeg støtter ikke op om ADD, men da jeg har valgt at træne i et center, der samarbejder med ADD, følger jeg naturligvis deres retningslinier.

Lad mig vende den rundt og spørge dig dette. Det er ikke tilladt at vise kønsdele i offentligheden og derfor heller ikke på offentlige strande. Mener du ligeledes at folk med ekshibisionist-tendenser skal blæse på regler og smide badebukserne eller benytte de til formålet oprettet naturist-strande? For det kan vel ikke være rigtigt at staten skal gå ind og diktere din gøren og laden - det er jo en offerløs gerning.

[/quote]

Det er godt at høre at du havde en god og rar oplevelse, med din afgivelse af overvåget urinprøve, under trussel om eksklusion. Og der er svært betryggende at erfare, at du har fuld forståelse for myndighedernes vilkårlige udvælgelse af folk til screening, i det omfang omtalte mennesker også passer ind i dine fordomme, om skyldige mennesker.

[/quote]
arbitrary i think not. Du vælger så vidt jeg ved, selv hvor du træner.

Reputation point: 0

murdockrates skrev:Lad os bare tage diskussionen, endnu en gang, men kan vi holde os fra barnagtigheder og namecalling.

Jeg har ikke kaldt dig nogen navne, overhovedet. Blot draget en anvendt analogi til din store autoritetstro, og DDR. Barnagtigt? Jeg tvivler på særlig mange børn er bekendt med Erich Hönecker, men dig om det.

Der er meget forskel på profiling og fordomme.

Nej, det er new-speak. Der er heller ikke forskel på tortur og "moderat, fysisk pres", som en dansk politiker engang udtrykte det, i sin apologi overfor waterboarding i Guantanamo. Profilering kan ikke fungere uden fordom, og det er du vist godt klar over.

Søren Pedersen (tag endelig ikke dette som et angreb, thi det ikke er et sådan) har selv skrevet at han har krudtet, er stor og deltager i arrangerede fights. Det er ingenlunde fordomsfuldt at udtage Søren Pedersen til en test og antage at han muligvis er dopet, fremfor en ranglet teenager, der endnu ikke har styr på motorikken og falder rundt på løbebåndet.

Søren Burde have lov at gøre som han ville, i det omfang han højst skader sig selv, uden at skulle udtages til nogen som helst tests, overhovedet. Din præmis er skamskudt fra starten, i og med at du plæderer ud fra det standpunkt at det gavner nogen at teste Søren.

Desuden, så ville du have mere held med at få dine pointer accross, hvis du ikke fordummede dine meddebattører.

Tak for hjælpen, det er sødt af dig at kere dig om hvorvidt jeg får mine "pointer accross", men jeg er rundt regnet ligeglad med din holdning til min kommunikationsform. Det er ikke dig jeg prøver at overbevise, tro det eller ej.

Det er muligt at du har brug for at være hverdagsrevolutionist, men det har jeg ikke.

Drop din psykoanalyse, du har ikke forudsætninger til at sidde og lege Freud.

Jeg støtter ikke op om ADD, men da jeg har valgt at træne i et center, der samarbejder med ADD, følger jeg naturligvis deres retningslinier.

Ja, du har jo ikke noget valg. Jeg træner også i et center der er underlagt ADD, sådan spiller klaveret bare. Men det skal fanme ikke afholde mig fra at påtale den mastodontiske idioti som Anti Dumbbell Danmark er.

Lad mig vende den rundt og spørge dig dette. Det er ikke tilladt at vise kønsdele i offentligheden og derfor heller ikke på offentlige strande.

Jo, på strande er det faktisk, men det er en helt anden historie.

Mener du ligeledes at folk med ekshibisionist-tendenser skal blæse på regler og smide badebukserne eller benytte de til formålet oprettet naturist-strande?

Der findes ingen "nudiststrande", i Danmark. Alle strande er nudiststrande per default, da der ikke findes lovmæssig krav om påklædning ved kyster. Din analogi er fuldstændig sønderskudt, forresten. Man kan, såfremt man ikke er komplet idiot, jo altid lige løje situationen ved en given strand, og hvis alle har badebukser på, så vælge at følge trop og respektere at folk her ikke bader nøgne. Eller man kan vælge art bade nøgen, og lade hånt om evt. medborgeres foragt. Det har i sidste ende meget lidt at gøre med tvangsfremvisning af kønsorganer, i danske fitnesscentre. Her kan du også vælge ikke at følge skikken/loven/påbuddet.. men konsekvensen her er bortvisning og karantæne. Det er det ikke ved stranden.

For det kan vel ikke være rigtigt at staten skal gå ind og diktere din gøren og laden - det er jo en offerløs gerning.

Danmark excellerer i offerløs kriminalitet, bare se på indsatsen mod tjald. ADD er blot endnu en bøvs i den lovmæssige bodega.
Brugeravatar

LARSLORT skrev:

[/quote]
arbitrary i think not. Du vælger så vidt jeg ved, selv hvor du træner.[/quote]

Ja, det er korrekt. Du vælger også helt selv om du vil betale skat i Danmark eller ej, vidste du det?
Brugeravatar

Jeg blev faktisk "Chikaneret" - eller jeg oplevede i hvert fald truende opførsel - fra en fyr i det lokale center.

Det var en araber på omkring 30-35 år med nike air max sko, cargo bukser og tatoveringer på hele overkroppen. Meget stereotypt. Jeg er overbevist om, han havde tænkt sig at skræmme mig væk, men jeg smilede bare til ham og blev ved med at kalde ham gamle dreng. Så gik han til sidst sin vej.

Her er en lille transcript af vores samtale, fra hukommelsen:

Jeg er C, Araber-bro er A.

Det skal siges at der er 5 racks i centeret, kun det ene rack var i brug (af mig)

C: "Hov jeg bruger det rack der"
A: "Nej du gør ej, jeg kan ikke se du bruger det"
C: Du kan se min foam roller ligge der, min taske ligger INDE i racket, jeg bruger det her rack til at varme op med
A: Fuck dig mand, du kan tage det andet rack
C: Nej, det andet rack passer ikke til min højde, det her er indstillet til mig. Skal du dødløfte? Du kan tage det andet rack
A: Jeg har allerede lagt måtterne ned her, op i røven med dig
C: Måtterne ligger i forvejen ovre i det andet rack. Du skal ikke engang bruge et rack, hvis du skal dødløfte. Flyt dig nu gamle.
A: Hvem fanden kalder du gamle
C: Dig, gamle dreng.
A: Jeg skal fandme vise dig hvor gammel jeg kan være (???)
C: Det er fint, hvorfor er du så sur, og hvorfor spiller du så hård?
A: Jeg er ikke sur, og jeg lever et hårdt liv
C: Det er godt nok trist for dig.

Så gik han over i det andet rack, og dødløftede x antal kg. Omkring 100-110. Da han så jeg dødløftede 160 for en double kom han hen til mig igen.

A: Hvad laver du til hverdag?
C: Hvorfor?
A: Fordi du har 170 på stangen
C: Nej, det er 160
A: Det er sguda 170
C: Nej, den sorte er en 5'er.
A: Nå okay.... Er det sådan noget professionel træning
C: Nej det er bare for sjov
A: Nå okay... god træning

Så tog han hjem. Jeg er ikke helt sikker på, hvad han ville. Først frontede han helt vildt og gik helt op i mit ansigt. Derefter ville han være venner. Han var helt væk. Jeg overvejede lidt at gå op i receptionen og fortælle at han gik rundt og var ubehagelig.... Men jeg fik det aldrig lige gjort.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Hold kæft det blev et langt indlæg

Tl;dr aggressiv idiot gik sin vej efter han havde været aggressiv.

Edit: Det var forresten ikke i OBBC. Jeg har aldrig oplevet noget negativt i OBBC, ud over folk der kigger underligt på en når man larmer lidt.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev: Jeg træner med min kæreste, med hver vores program. Jeg tager Dødløft, hun skal køre squat, så vi tager hver sit squat stativ.

Hvad skal du dog med et squatrack, hvis du skal til at dødløfte?
Brugeravatar

Jeg er kun blevet chikaneret 2 (3) gange, begge må antages at være medlemmer af banden "White bald roiders".

Ved den første følte jeg mig lidt fame, det var af tideligere DM body builder Peter Hollerup. Han brød sig ikke om at jeg squattede barfordet. "DET KLAMT MAND, DET FANDME ULÆKKERT DIN IDIOT", a rather strange encounter [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sKgzypJNqeE[/youtube]
Nummer to var dog i mod min ven. Han trænede i et par rimelig pæne Commes Dés Garcons x converse, men fætter kækfuck havde alligevel behov for at pointére at han ikke havde "fitnezz sko" på, hvilket i følge ham var et par nike air max som kun blev brugt indenfor. Han endte med at tage fat i hans fod og nærmeste rive skoen af. Det var grænsen og jeg valgte at blande mig, det kostede mig desværre et par spytklatter i hovedet. Han mente heller ikke at mine sko var okay, et par Adidas Adipower..... Han hedder Ronnie og kalder sig "freak of nature"

Det VÆRSTE jeg dog har oplevet var at blive afvist til centerets eneste squat rack, af et par curlende bro's. De var flinke og det hele, men ydmygelsen skar.

De var alle meget pumpede, ville ønske man havde en fetisch for homoseksuel dominans så man kunne havde nydt momenterne lidt. Fitness World har sine charmer.

Reputation point: 35

bangsunei skrev:Jeg er kun blevet chikaneret 2 (3) gange, begge må antages at være medlemmer af banden "White bald roiders".

Ved den første følte jeg mig lidt fame, det var af tideligere DM body builder Peter Hollerup. Han brød sig ikke om at jeg squattede barfordet. "DET KLAMT MAND, DET FANDME ULÆKKERT DIN IDIOT", a rather strange encounter
Nummer to var dog i mod min ven. Han trænede i et par rimelig pæne Commes Dés Garcons x converse, men fætter kækfuck havde alligevel behov for at pointére at han ikke havde "fitnezz sko" på, hvilket i følge ham var et par nike air max som kun blev brugt indenfor. Han endte med at tage fat i hans fod og nærmeste rive skoen af. Det var grænsen og jeg valgte at blande mig, det kostede mig desværre et par spytklatter i hovedet. Han mente heller ikke at mine sko var okay, et par Adidas Adipower..... Han hedder Ronnie og kalder sig "freak of nature"

Det VÆRSTE jeg dog har oplevet var at blive afvist til centerets eneste squat rack, af et par curlende bro's. De var flinke og det hele, men ydmygelsen skar.

De var alle meget pumpede, ville ønske man havde en fetisch for homoseksuel dominans så man kunne havde nydt momenterne lidt. Fitness World har sine charmer.

Jeg grinte tre gange i løbet af din post. 10/10 fortællerevner.

Men helt seriøst, spytklatter i hovedet? Det nævnte du vel forhåbentligt for personalet. Fuck that shit.
Brugeravatar

Styrkeliste

TrexMode skrev:Jeg grinte tre gange i løbet af din post. 10/10 fortællerevner.

Men helt seriøst, spytklatter i hovedet? Det nævnte du vel forhåbentligt for personalet. Fuck that shit.
Jeg tror ikke at han spyttede, men freak of natures som Ronnie her har et problem med artikulere hvilket kan resultere i lidt oralt sekret.

Hvis han i det mindste have spyttet kunne jeg i det mindste slæbe ham i retten ](*,)

Reputation point: 35

ntp9 skrev:
Niller_ skrev: Jeg træner med min kæreste, med hver vores program. Jeg tager Dødløft, hun skal køre squat, så vi tager hver sit squat stativ.

Billede

Ved ikke lige om dette er en squatrack, men jeg kørte et program hvor jeg lige efter skal køre frontsquat, m.m. hvor det er en fordel at have dette stativ. It is a pain in the ass at sætte 20-25 kg vægte på, når den ligger på gulvet.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 155.00

Niller_ skrev:
ntp9 skrev:

Ved ikke lige om dette er en squatrack, men jeg kørte et program hvor jeg lige efter skal køre frontsquat, m.m. hvor det er en fordel at have dette stativ. It is a pain in the ass at sætte 20-25 kg vægte på, når den ligger på gulvet.

Så kunne du starte med frontsquat og lave dødløft bagefter? For det burde være unødvendigt med et rack til dødløft.

Reputation point: 255

Lucas1994 skrev:
Niller_ skrev:
ntp9 skrev:

Så kunne du starte med frontsquat og lave dødløft bagefter? For det burde være unødvendigt med et rack til dødløft.

Hvis programmet foreskriver dødløft før front squat, skyldes det nok at programmeringen denne dag ønsker at tilgodese bagkæden, qua fokus på netop dødløft.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:
LARSLORT skrev:

arbitrary i think not. Du vælger så vidt jeg ved, selv hvor du træner.[/quote]

Ja, det er korrekt. Du vælger også helt selv om du vil betale skat i Danmark eller ej, vidste du det?[/quote]

Kæft en spasser sammenligning. Det her forum er efterhånden blevet fyldt med så mange junkier, tosser og andet godtfolk, at jeg skrider.

Hvis der var et behov for det, havde der været et center som ikke var medlem af add i din by.
Det er frivillligt og vær du glad for det.

Reputation point: 0

LARSLORT skrev:
LARSLORT skrev:

Ja, det er korrekt. Du vælger også helt selv om du vil betale skat i Danmark eller ej, vidste du det?[/quote]

Kæft en spasser sammenligning. Det her forum er efterhånden blevet fyldt med så mange junkier, tosser og andet godtfolk, at jeg skrider.

Hvis der var et behov for det, havde der været et center som ikke var medlem af add i din by.
Det er frivillligt og vær du glad for det.[/quote]

Jeg har planer om at starte et center, der bliver osse straf for doping, op til 1 dags karantæne for at medbringe doping på stedet :mrgreen:

Spøg til side.
Jeg går faktisk og leder efter et sted til et rigtigt gym med plads til alle, et sted som ikke bliver domineret af fordomme, og et sted hvor der er mulighed for at træne hårdt og tungt, Jeg bor jo på Bornholm, og her mangler der virkelig udstyr.
Jeg var besøgt centre på hele øen, og selv de bedste steder var enormt mangelfulde i forhold til f.eks Gym4U i Slagelse, Og når man ser menneskerne på de steder, så følges det gerne, er der muligheder for at vokse seriøst, så er der nogen som gør det, og dem vil jeg gerne lave et sted med plads til, så jeg sælger PT ud af lidt Harleyer og en enkelt Buell, så skal pengene bruges til noget som kommer til gavn for flere end bare mig selv.

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Søren pedersen skrev:
LARSLORT skrev:
LARSLORT skrev:

Ja, det er korrekt. Du vælger også helt selv om du vil betale skat i Danmark eller ej, vidste du det?

Jeg har planer om at starte et center, der bliver osse straf for doping, op til 1 dags karantæne for at medbringe doping på stedet :mrgreen:

Spøg til side.
Jeg går faktisk og leder efter et sted til et rigtigt gym med plads til alle, et sted som ikke bliver domineret af fordomme, og et sted hvor der er mulighed for at træne hårdt og tungt, Jeg bor jo på Bornholm, og her mangler der virkelig udstyr.
Jeg var besøgt centre på hele øen, og selv de bedste steder var enormt mangelfulde i forhold til f.eks Gym4U i Slagelse, Og når man ser menneskerne på de steder, så følges det gerne, er der muligheder for at vokse seriøst, så er der nogen som gør det, og dem vil jeg gerne lave et sted med plads til, så jeg sælger PT ud af lidt Harleyer og en enkelt Buell, så skal pengene bruges til noget som kommer til gavn for flere end bare mig selv.

mvh[/quote]
Dit indlæg gik vidst lidt hurtigt, så jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Men siger du, at du vil åbne et hardcore center på Bornholm? :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Ja han gør. Det er fandeme kvalitet.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

LARSLORT skrev:Kæft en spasser sammenligning. Det her forum er efterhånden blevet fyldt med så mange junkier, tosser og andet godtfolk, at jeg skrider..

25 indlæg, og 4 dage som bruger....det er sgu alligeve gået hurtigt ned ad bakke for os siden du kom, hva? :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

@Søren Pedersen. Beklager at have brugt dig som eksempel, det var for at illustrere at der ikke opstår røg uden brand.

A Menace To Chicken skrev:...svar...

Jeg skal være gerne indrømme at jeg har været misinformeret omkring reglerne for påklædning, men det er nu sagen underordnet, da pointen stadig står. Jeg ser gerne at folk ikke tygger med åben mund hjemme hos mig. Det sker sådan set ikke noget ved at man gør det, men det generer mit øje og da det er mit hjem, ser jeg det som min ret til at håndhæve den regel. Du er meget velkommen til at tygge med åben mund - et andet sted.

Nu tror jeg i øvrigt, jeg vil besøge Grevinde Alexandra og bede om at få returneret min del af hendes apanage. Jeg er stærk modstander af kongehuset og da det åbenbart er op til den enkelte selv at afgøre hvilke regler man vil efterfølge, ser jeg ingen grund til at skulle understøtte det monarki jeg ønsker afskaffet.

Bagefter tror jeg at jeg vil gense det klip, hvor Anders Fogh fik kastet en spand maling i hovedet, fordi man ikke var enig i Danmarks deltagelse i Irak-krigen.

Søren pedersen skrev:
LARSLORT skrev:
LARSLORT skrev:

Spøg til side.

mvh[/quote]

held og lykke med det, jeg vil kigge forbi næste gang jeg skal til bornholm :)

Styrkeliste

LARSLORT var den udelukkede bruger, 1tonfisk, der var tilbage med en ny profil.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Jeg er jo god at bruge i sammenligning, for jeg var jo på krudt i årevis, men imens stod jeg frem med det, så jeg var en der helt sikkert ville blive valgt af ADD før eller senere.
Men jeg prikkede en pille op i urinrøret hver morgen dengang, det virkede ang ADD, så selv om de kunne læse på forums om jeg krudtede den, så fik de aldrig en posetiv prøve, de testede mig 2 gange, begge gange med en skubbet "TIG TAG" som man siger, så jeg vidste jo at prøverne ikke ville slå ud.
Jeg trænede osse i et center uden ADD, men det lokale center var jo lettest til den lette tidlige træning, og så gjorde det noget for at man ikke kedede sig i samme center 2 gange om dagen.

Toto.
Ja i god gammel tung stil.

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

Søren pedersen skrev:Jeg er jo god at bruge i sammenligning, for jeg var jo på krudt i årevis, men imens stod jeg frem med det, så jeg var en der helt sikkert ville blive valgt af ADD før eller senere.
Men jeg prikkede en pille op i urinrøret hver morgen dengang, det virkede ang ADD, så selv om de kunne læse på forums om jeg krudtede den, så fik de aldrig en posetiv prøve, de testede mig 2 gange, begge gange med en skubbet "TIG TAG" som man siger, så jeg vidste jo at prøverne ikke ville slå ud.
Jeg trænede osse i et center uden ADD, men det lokale center var jo lettest til den lette tidlige træning, og så gjorde det noget for at man ikke kedede sig i samme center 2 gange om dagen.

Toto.
Ja i god gammel tung stil.

mvh

Nu er de jo blevet nævnt flere gange de piller, hvad er det for nogle piller?
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Min erfaring er at de store pumpede fyre, er meget mere sociale, og nemme at snakke med.

De der lazy ass kvindfolk og direktørtyper som kommer for at se ud som om de laver noget, har alt for travlt med at se smarte ud mens de gør det, så de er ikke til at få en dialog med :)

Så, nu formåede jeg at lufte fordomme, mens jeg forsøgte at nedbryde fordomme, brainfucked much :lol:

http://www.thewhizzinator.com/whizzinat ... r-in-white

haha....fedt...en fake penis med frysetørret urin....
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

idag var der en gamme ldame der stiredde noget så voldsomt på mig under min træning, hvor da hun gik sagdeh un forvel på en rigti creapy måde. she wants the d, she wonder if the d is ripped too hahah :)

Styrkeliste

ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster