Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1287
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1284

Følg bodybuilding.dk på

Fitness afdeling til kvinder

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

SpliFF skrev:Det er det helt rigtige at støtte kvindeundertrykkelse.. Endnu mere rigtigt hvis FitnessDK kan profitere på det.

Ideen om at det er svært at træne hvis der er andre tilstede, eksisterer kun i det enkelte individs hoved.

A Menace To Chicken skrev:
TankeN skrev:Hvis de vil træne må de gøre det på lige fod med os andre, færdig, bum.

Hvordan har du tænkt dig at håndhæve det påbud?

Med de vægte/maskiner andre også bruger?

Øh.

Det må du gerne lige uddybe. Hvordan har du tænkt dig at håndhæve et påbud, der lyder på at der ikke må oprettes kønsseperatistiske træningsfaciliteter i Danmark?
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har set nyheder om feminister der går fuldstændig amok hvis en eller anden forretning kun tillader mænd. Man hører ikke så meget fra dem når situationen er omvendt.
Fun fact:
Der findes f.eks. specielle kvinde-parkeringspladser ved Islands nye fine musik/kunst bygning. De er tættere på døren og dobbelt så store, fuldstændig ligesom handikap pladsene, men bare for kvinder.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Kostplan: Vis kostplan

dobbelt så store, fuldstændig ligesom handikap pladsene, men bare for kvinder.

Måske fordi kvinder ikke kan køre bil ordentligt hihihiihuhigifhugfihdfo
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

SpliFF skrev:Det er det helt rigtige at støtte kvindeundertrykkelse.. Endnu mere rigtigt hvis FitnessDK kan profitere på det.

Ideen om at det er svært at træne hvis der er andre tilstede, eksisterer kun i det enkelte individs hoved.
.

TankeN skrev:Hvis de vil træne må de gøre det på lige fod med os andre, færdig, bum.

Øh.

Det må du gerne lige uddybe. Hvordan har du tænkt dig at håndhæve et påbud, der lyder på at der ikke må oprettes kønsseperatistiske træningsfaciliteter i Danmark?

Læste mig lidt hurtigt igennem.
TankeN, siger de kan træne som vi andre gør.- Som jeg forstod det... Det kan de også fint.

Der eksisterer allerede centre kun for kvinder.

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00

Logbog: Ingen logbog

SpliFF skrev:

.

Øh.

Læste mig lidt hurtigt igennem.
TankeN, siger de kan træne som vi andre gør.- Som jeg forstod det... Det kan de også fint.

Der eksisterer allerede centre kun for kvinder.

Så er alt jo fino-fjong.
Brugeravatar

Kagemand123 skrev:Jeg havde faktisk selv tænkt på engang at åbne mit eget fitnesscenter, hvor der skal være en mand- og kvindeafdeling. Ikke kun pga. religion, men også pga. mange kvinder/piger ikke har lyst til at træne når der er mænd til stede, fordi de føler at de sidder og overbeglor dem. Samtidig er der mange kvinder der gerne vil styrketræne, men ikke har lyst pga. der er mænd til stede, så kunne man lave en afdeling for mænd, og en for kvinder. Så kunne kvinderne lave deres pilates øvelser uden at der er mænd der står og håber på en pat eller balde falder ud. Så jeg synes sgu det er iorden :-)

Ville sgu være dejligt, så kan man slippe for at blive overgloet af små gymnasie piger og overvægtige gamle koner der stå og drikker kaffe i squat stativet.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Billede

"Tell me about it. I can't even stretch at a normal gym without some guy trying to stare down my vag'."
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Der hvor jeg træner har vi problemer med at mændene kigger efter mændene. Desuden kigger mændene mest på sig selv - lol bøsser.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

BloodJunkie skrev:Jeg har set nyheder om feminister der går fuldstændig amok hvis en eller anden forretning kun tillader mænd. Man hører ikke så meget fra dem når situationen er omvendt.

Det samme tænkte jeg. Der er sjældent ballade over kønsdifferentiering såfremt det falder ud til hunkønnets fordel.

Personligt er jeg egentlig røv ligeglad om der er en "kun for kvinder" afdeling et sted. Eller nej, ikke helt, for jeg er meget imod kønsopdeling i bybilledet, men det gør ikke ondt på mig og jeg kan godt sove om natten.

Men overvej nu det omvendte scenarie. Et byggemarked der kun tillader mænd at handle der, for kvinderne kommer der jo kun for at overbeglo alle de lækre handymen der shopper.

Feminister har sågar pevet over, at det er kønsdiskriminerende at det er tegninger af mænd der er på lyskurvene ved fodgængerfeltene. Really? Er det der vi er? Men ingen løfter, for alvor, et øjenbryn når et fitnesscenter laver en hel afdeling for kvinder? Jeg tror egentlig bare "vi" mænd er ligeglade.

Jeg trænede på et tidspunkt i et meget lidt besøgt kælder gym sammen med en ven. Bare på besøg og for lige at se hvad det var. Der var ingen mennesker da vi kom, der dukkede ingen op og der skete ingenting. Så tænker jeg "Jeg træner sgu i bar mave. Jeg flexer lidt.. Når jeg nu kan".

Efter ca 10-15 minutter kom der så fire-fem kvinder ind, som bare skulle igennem træningslokalet (det var forbundet til en gymnastilhal). De har vel været 40-45 år allesammen.

Jeg tænkte hurtigt at "Ups, det støder dem måske lidt, og jeg havde faktisk ikke regnet med der kom nogen". Men nej nej. Mens de går igennem rummet slynger de en lille bemærkning afsted om at "Hold da op, her skal vi da komme noget mere, der er flotte ting at kigge på".
Så grinede de lidt og jeg grinede igen, af deres lille joke (som det jo netop bare var). Slut prut, intet mere der.

Overvej seriøst det modsatte scenarie med en 22-23 årig pige der står og træner, og fem 40 årige mænd gik igennem lokalet og kommenterede på at "Hold da på, det var da en herlig lille sag vi lige kunne se på der".
Jeg tror at de færreste piger ville være ligeglade med sådan en kommentar. Det kunne måske endda gå så langt at blive anmeldt som chikane. Også selvom det bare var en joke, og at det bare kom ud som en joke, uden noget andet i sig.

Omvendt, så kender jeg ikke til nogen drenge der ville føle sig stødt over det der skete for mig. På ingen måde. Netop fordi det bare var en sjov, lille bemærkning.

I samme forbindelse, så lad mig da tilføje hvor pisse ærgeligt det er at mandlige pædagoger skal mistænkeliggøres og undersøges i hovede og røv i så mange institutioner for tiden. Hold nu kæft altså...
En mor der direkte siger til to mandlige pædagoger at hun er utryg ved at aflevere sit barn til dem om morgen, for hvad nu hvis de forgreb sig på hendes datter. Jeg håber hun er klar over hvor alvorlig sådan en pædofilianklage er, og hvor fuldstændig hjernelamt det er at gribe den ud af den blå luft og kaste den afsted.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Er det helt ærligt ikke temmelig åbenlyst, hvorfor sexchikane fra fremmede mennesker er meget mere intimiderende for kvinder end for mænd? Hvis forskel på kønnene kommer til sin ret nogen steder, må det siges at være lige præcis der.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

The Juice skrev:Er det helt ærligt ikke temmelig åbenlyst, hvorfor sexchikane fra fremmede mennesker er meget mere intimiderende for kvinder end for mænd? Hvis forskel på kønnene kommer til sin ret nogen steder, må det siges at være lige præcis der.

Såfremt en kommentar eller andet sker på samme præmisser fra hhv. en mand til kvinde eller kvinde til mand (dvs. uden at mand til kvinde kommentaren eksempelvis sker på mere vulgær vis, eller der følger fysiske tilnærmelser med), så nej så ser jeg ingen forskel. Jeg siger ikke at det er i orden at mænd gør det, jeg synes blot det er helt i skoven at det ofte er ok når kvinder gør det. Og at der bliver taget meget let på det.

Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Dingo skrev:Jeg siger ikke at det er i orden at mænd gør det, jeg synes blot det er helt i skoven at det ofte er ok når kvinder gør det.

Hvorfor?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

The Juice skrev:
Dingo skrev:Jeg siger ikke at det er i orden at mænd gør det, jeg synes blot det er helt i skoven at det ofte er ok når kvinder gør det.

Hvorfor?

Hvorfor? Hvorfor synes du at det er helt i orden? Må mænd så ikke også gå og fedte deres bedste Ole Wedel moves af på alle kvinder? Jeg kan virkelig ikke se forskellen. Det er en seksuel tilnærmelse, uanset hvor den kommer fra. At mænd i de fleste tilfælde er pisse ligeglade med det er en anden sag. Det er nu stadig en underligt udbredt samfundsaccept af at hvis det er kvinde til mand, så er det helt ok.

Du synes ikke det er underligt at det til en meget stor udstrækning er legitimt for kvinder at udøve sexchikane mod mænd, uden at der bliver stille spørgsmålstegn ved det?

Hvad med kvinder der slår deres mænd? Mændende skal vel bare tage sig sammen, og de kvinder der gør det er velsagtens blot frigjorte, stærke kvinder, og han var nok selv ude om det.

Folk bør holde seksuelle tilnærmelser overfor fremmede mennesker for dem selv, og lade være med at slå på hinanden, uanset køn.

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan du ikke kan finde det underligt at det er alment accepteret fra kvindesiden.
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

salt skrev:Der hvor jeg træner har vi problemer med at mændene kigger efter mændene. Desuden kigger mændene mest på sig selv - lol bøsser.

Jeg kigger 100% mere på mændende end på kvinderne og det gør de andre mænd sgu også, men det er mere for at se hvordan de laver øvelserne etc.

Som sagt så tror jeg sgu ikke mænd kigger mere end kvinder gør, problemet er bare at mænd (jeg taler for mig selv) er ret ligeglade i modsætning til kvinder.
Brugeravatar

Styrkeliste

I samme forbindelse, så lad mig da tilføje hvor pisse ærgeligt det er at mandlige pædagoger skal mistænkeliggøres og undersøges i hovede og røv i så mange institutioner for tiden. Hold nu kæft altså...
En mor der direkte siger til to mandlige pædagoger at hun er utryg ved at aflevere sit barn til dem om morgen, for hvad nu hvis de forgreb sig på hendes datter. Jeg håber hun er klar over hvor alvorlig sådan en pædofilianklage er, og hvor fuldstændig hjernelamt det er at gribe den ud af den blå luft og kaste den afsted.

Kunne ikke være mere enig. At der skal laves specielle døre med vinduer sådan så de kvindelige pædagoger kan holde øje mens de mandlige skifter ble kommer jeg aldrig til at forstå.

Samfundet er efterhånden ved at blive sådan at man tør næsten ikke at tørre sin egne børns røv.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

BloodJunkie skrev:

Kunne ikke være mere enig. At der skal laves specielle døre med vinduer sådan så de kvindelige pædagoger kan holde øje mens de mandlige skifter ble kommer jeg aldrig til at forstå.

Samfundet er efterhånden ved at blive sådan at man tør næsten ikke at tørre sin egne børns røv.

Problemet er bare at der ingen mænd er tilbage som læser til pædagog, kender personligt 3 som er sprunget fra det sidste år pga. de er bange for at blive anklaget for netop dette.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det gør mig ikke spor :)

JEG TROR - (means don't rage) at hvis damerne virkelig gerne vil styrketræne, sådan rigtigt for alvor, så tvivler jeg på at de ser mændene i lokalet, hvor de træner, som en begrænsning.

Kan dog godt forstå de kommercielle fitnesscentre laver kvindeafdelinger, det giver 100% en profit, som er mærkbar i deres økonomi.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Dingo skrev:Hvorfor? Hvorfor synes du at det er helt i orden? Må mænd så ikke også gå og fedte deres bedste Ole Wedel moves af på alle kvinder? Jeg kan virkelig ikke se forskellen. Det er en seksuel tilnærmelse, uanset hvor den kommer fra. At mænd i de fleste tilfælde er pisse ligeglade med det er en anden sag. Det er nu stadig en underligt udbredt samfundsaccept af at hvis det er kvinde til mand, så er det helt ok.

Du synes ikke det er underligt at det til en meget stor udstrækning er legitimt for kvinder at udøve sexchikane mod mænd, uden at der bliver stille spørgsmålstegn ved det?

Hvad med kvinder der slår deres mænd? Mændende skal vel bare tage sig sammen, og de kvinder der gør det er velsagtens blot frigjorte, stærke kvinder, og han var nok selv ude om det.

Folk bør holde seksuelle tilnærmelser overfor fremmede mennesker for dem selv, og lade være med at slå på hinanden, uanset køn.

Jeg kan virkelig ikke se, hvordan du ikke kan finde det underligt at det er alment accepteret fra kvindesiden.

Du svarer ikke rigtig på mit spørgsmål :wink:

Sexchikane mellem fremmede mennesker af forskellige køn er ikke ens. En kvinde vil have overordentligt svært ved at tvinge sig til noget seksuelt fra en mand uden en form for "leverage", og en kvinde kan ikke gå ud og voldtage en tilfældig mand på vej hjem fra byen.

Du antager i øvrigt forbløffende meget om mine holdninger ud fra meget lidt tekst. Jeg mener ikke, at sexchikane, voldtægt m.m. udelukkende foregår mand > kvinde. Det omvendte er selvfølgelig også tilfældet. Og det forekommer selvfølgelig også, at mænd bliver sexchikaneret af fremmede kvinder. Den altoverskyggende forskel her er dog, at en fremmed kvindes sexchikanering af en mand bærer en væsentligt lavere risiko for et opfølgende fysisk overgreb, hvilket hænger sammen med forskellene i vores fysiologiske sammensætning og i særdeleshed vores kønsorganer.

Derfor er sexchikane fra fremmede mennesker væsentligt mere intimiderende fra mand > kvinde end det modsatte er tilfældet.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Jeg tror, som flere også har påpeget, at nogle kvinder (nok mange) ser på frivægtsafdelingen i et center, som hovedsagligt mandedomæne, et sted hvor kvinder ikke hører hjemme. Her bliver der jo løftet tungt og man skal have sat sig ind i nogle ting for at kunne være der..

Men........ jeg er derudover 100% enig med Andreas..

andreas7074 skrev:Det gør mig ikke spor :)

JEG TROR - (means don't rage) at hvis damerne virkelig gerne vil styrketræne, sådan rigtigt for alvor, så tvivler jeg på at de ser mændene i lokalet, hvor de træner, som en begrænsning.

Derudover så jo - nogle mænd glor sgu, men ikke mere end nogle kvinder gør..
Kig kig kiiiiiig i min logbog - heeeeeeeer :D
Brugeravatar

Træner her: Fitness World

Derudover (der har vist været et par stykker nu) kan jeg helt sikkert følge dig Dingo.

Jeg har en kvindelig bekendt som træner i samme center som mig og vi er nogle gange på nogle hold sammen. Hun er rimelig flittig med at komme med mere eller mindre sjofle bemærkninger til de mandlige receptionister, blandt andet at de da gerne måtte smide trøjen for hende, at de da hellere end gerne måtte massere hendes ømme fødder og mere i den dur. Ikke det store i det og der bliver grinet af det. Dog er jeg helt sikker på at der ville blive set anderledes på situationen, hvis det havde været en kvindelig receptionist og lignende kommentarer fra en mand...
Brugeravatar

MariaGL skrev:Dog er jeg helt sikker på at der ville blive set anderledes på situationen, hvis det havde været en kvindelig receptionist og lignende kommentarer fra en mand...

Selvfølgelig. Og sådan skal det også være. Det er både naturligt og logisk at sexchikane fra fremmede mennesker mellem kønnene opfattes forskelligt afhængig af modtager/afsender, jf. mit forrige indlæg.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

TheJuice har selvfølgelig fuldstændig ret i sine betragninger

Dingo, Hvis du er træt af at blive sexuelt overfuset af damer hele tiden så tag en burka på eller bliv styrkeløfter /solved
Sidst rettet af Peter Olsen 10. jan 2013, 18:49, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 140

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

The Juice skrev:
MariaGL skrev:Dog er jeg helt sikker på at der ville blive set anderledes på situationen, hvis det havde været en kvindelig receptionist og lignende kommentarer fra en mand...

Selvfølgelig. Og sådan skal det også være. Det er både naturligt og logisk at sexchikane fra fremmede mennesker mellem kønnene opfattes forskelligt afhængig af modtager/afsender, jf. mit forrige indlæg.

Ja, måske. Men hvorfor skal det være sådan at en mand skal kunne tage det? Det kan de fleste mænd heldigvis og også nogle kvinder, men man kan jo aldrig helt vide sig sikker.
Og tit kan det være kvinder som selv er rimelig flittige med deres kommentarer (uden den store omtanke) som ikke er så gode til at acceptere at de selv modtager..
Brugeravatar

MariaGL skrev:Ja, måske. Men hvorfor skal det være sådan at en mand skal kunne tage det?

Det ved jeg ikke, skal han kunne det?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Et input til kvindedebatten: I min klasse f.eks. har jeg tit haft diskussioner med DANSKE piger om at træne, mange af dem siger de ikke gider træne styrketræning, fordi mænd råber, spiller seje og vil vise sej osv. så derfor holder de sig til løbebånd og holdtræning.

Snakkede engang med centerchefen om hvorfor de har valgt at lave en kvindeafdeling i fitnessworld, og han nævtne næsten de samme begrundelser: Så det jo fint nok at opfylde et kundebehov og lave en kvindezone.

Vi ville jo også have en mandezone, hvis vi trænede et sted med håndvægte til 10 kg og andet tøse udstyr :D
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

The Juice skrev:Er det helt ærligt ikke temmelig åbenlyst, hvorfor sexchikane fra fremmede mennesker er meget mere intimiderende for kvinder end for mænd? Hvis forskel på kønnene kommer til sin ret nogen steder, må det siges at være lige præcis der.

Bingo.

.. kunne ikke have sagt det bedre, selv.
Brugeravatar

Dingo skrev:
The Juice skrev:

Hvorfor?

Hvorfor? Hvorfor synes du at det er helt i orden? Må mænd så ikke også gå og fedte deres bedste Ole Wedel moves af på alle kvinder? Jeg kan virkelig ikke se forskellen. Det er en seksuel tilnærmelse, uanset hvor den kommer fra. At mænd i de fleste tilfælde er pisse ligeglade med det er en anden sag. Det er nu stadig en underligt udbredt samfundsaccept af at hvis det er kvinde til mand, så er det helt ok.

Forskellen, den knap så lille forskel, beror på at en utrænet mand er mere en dobbelt så stærk som en utrænet kvinde. Derfor virker en seksuelt ladet kommentar fra en mand til kvinde, langt stærkere på kvinden end en kommentar fra en kvinde til en mand gør på manden. Fordi der (uanset vores høje civilisatoriske niveau) ligger en latent trussel om handling i en sådan kommentar. En mand behøver ikke bekymre sig meget om handling fra en kommenterende kvinde (han vil let kunne afværge hende), og føler sig derfor ikke utryg, men en kvinde vil være på røven hvis en normalt bygget mand tyr til handling. Derfor føler hun sig utryg ved seksuelt ladede kommentarer, med mindre de direkte kommer fra en mand hun er interesseret i - og i rette sociale sammenhæng. Plat? Hysteri? Tjah, det er samme mekanismer der gør sig gældende hvis nogen sigter på mig med en attrap-riffel - jeg ved godt han/hun kun mener det for sjov, at der ingen fare er og at det hele bare er en leg, alligevel er der noget der fryser indeni mig - og jeg føler mig lidt utryg. Det handler om nogle urinstinkter, signaler fra lillehjernen der fortæller om forestående fare. De er ikke lige sådan at affeje, uagtet vores gode hensigter om ligestilling o.lign. Kvinder har ganske enkelt mere at frygte fra mænd, end mænd har fra kvinder. Kig blot på voldtægtsstatistikkerne, de taler endnu deres eget tydelige, sørgelige sprog. Derfor er kvinder også instinktivt mere på vagt overfor mænd, end mænd er for kvinder.
Brugeravatar

Jeg lever selv under de vilkår, da jeg træner i fitness DK. Jeg er rimelig trist over det..

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

PTCJ skrev:Sjovt det kommer frem nu. Jeg var ansat i Fitness DK tilbage i 2003, hvor de dengang startede det...

Tror endda Fitness DK var de første i danmark til at opdele det.

Arbejdede du i frisko ?

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Mussetrussen skrev:Er der et behov for adskilt træning, så er det da fint at der er nogle der følger op på det behov og gør det muligt at træne adskilt. Ligesom der er mulighed for at købe halalkød for dem der kun vil spise det, økologisk for dem der kun vil spise det og gå i swingerklub for dem der har lyst til det. Der er ingen grund til at fastholde en eller anden form for statisk Danmark hvor vi god damn it træner sammen og æder flæskesteg og brun sovs, og har fri i påsken, hvis de indbyggere der udgør landet Danmark udtrykker andre behov. Jeg er f.eks. glad for at der er nogen der har indrettet et bodybuildingfora til folk der går uforholdsmæssigt meget op i at løfte tunge ting, også selvom de fleste i Danmark ikke benytter den slags bizarre tilbud. Jeg synes vi skal være glade for den dynamiske foretagsomhed der muliggør f.eks. adskilt træning, så vi slipper for at hænge fast i at "sådan plejer vi altså ikke at gøre her i landet". Vi plejede heller ikke at have stemmeret for kvinder, det har vi heldigvis også fået rettet op på.

This!
Logbog for gamle mænd - Persistence beats even talent!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Aalborg

ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster