Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Men det sære er jo at man mig bekendt skal betale den selv når man har fået sin kandidat nr 1, og så er det jo pludselig ikke gratis mere. Men ok, hun har vel bare taget (og betalt) en kandidat(?) i filosofi for sjov.

Smeden skrev:Men det sære er jo at man mig bekendt skal betale den selv når man har fået sin kandidat nr 1, og så er det jo pludselig ikke gratis mere. Men ok, hun har vel bare taget (og betalt) en kandidat(?) i filosofi for sjov.

The Juice skrev:Smeden skrev:Men det sære er jo at man mig bekendt skal betale den selv når man har fået sin kandidat nr 1, og så er det jo pludselig ikke gratis mere. Men ok, hun har vel bare taget (og betalt) en kandidat(?) i filosofi for sjov.
Jeg tvivler på, at en BA/cand. polit er adgangsgivende til at kunne læse kandidat i filosofi. Hun har, som Koppel skriver, højst sandsynligt læst et par års bachelorstudie (for egen regning).

8800 skrev:Nå, der kan man bare se![]()
B-b-b-b-b-razzers

The Juice skrev:Dingo, du er blevet tyk. Massiv, men tyk.

SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:Jeg synes, du ser flot ud.
JensL skrev:Din og Biivers tur til Paleo:
I skulle have prøvet den der stenalder-hotdog. Fuck noget lort. Ikke nok med at det er komplet umuligt at spise den uden at spilde karljohan-remoulade ned af trøjen, så er den også så vanvittig saltet, at man bagefter står tilbage med en uimodståelig trang til en iskold cola sprængfyldt med sukker.
Næste gang I tager derind så prøv lige meatzaen og giv den et par ord med på vejen .. Jeg ved nemlig ikke helt, hvad jeg skal mene.
Heldigvis ser bogen ud til at være mere inspirende end bixen inde i Torvehallerne. Rodes nøddebrød og hans kyllingeoverlår med rosmarin og fennikel er hvertfald ret godt. Jeg glæder mig til at læse interviewet

The Juice skrev:Dingo, du er blevet tyk. Massiv, men tyk.

Dingo skrev:Mr Juice, for lige at give et lidt mere fyldestgørende svar end bare et billede i bedste Dingo style, så jovist har du ret i at jeg har fået en smule vinterpels. Det er dog langt fra noget jeg er ultifreds med og min talje er stadig ganske fin og min mave tilpas flad![]()
Jeg synes at det at cutte er noget af det nemmeste i verden. Jeg har intet problem med at lade være med at spise særlig meget, og min cut periode tidligere på året var a walk in the park i forhold til at skulle spise relativt meget mad.
For mig gør det ikke noget at være lidt polstret (til en vis grænse, naturligvis. Skal ikke være overbulket) - nu skal der bare pakkes nogle kg på
Jeg synes bare du var flottere, da du havde veldefinerede obliques og en smal talje. Hvis ikke du gider vedligeholde det, så skal du selvfølgelig bare lade være. For mit vedkommende er lav fedtprocent vigtigere end lidt ekstra muskelmasse, og fred være med det, hvis du har det omvendt.

Faktisk så har Thomas ikke længere noget at gøre med Palæo spisestederne i Torvehallerne og den nye på Pilestræde. Han var med til at starte det op, men kunne ikke helt blive enig med det resterende mandskab om konceptet fortsat. Så man kan godt regne med at bogen og spisestedet er milevidt fra hinanden..

Dingo skrev:Faktisk så har Thomas ikke længere noget at gøre med Palæo spisestederne i Torvehallerne og den nye på Pilestræde. Han var med til at starte det op, men kunne ikke helt blive enig med det resterende mandskab om konceptet fortsat. Så man kan godt regne med at bogen og spisestedet er milevidt fra hinanden..

01-jeller skrev:Dingo du kan svar på hvad som helst med et gif billede HVERGANG hahaha
mind_body_soul skrev:Dingo skrev:Faktisk så har Thomas ikke længere noget at gøre med Palæo spisestederne i Torvehallerne og den nye på Pilestræde. Han var med til at starte det op, men kunne ikke helt blive enig med det resterende mandskab om konceptet fortsat. Så man kan godt regne med at bogen og spisestedet er milevidt fra hinanden..
Palæo er jo reelt også mere primal end de er paleo så måske derfor...

Garik skrev:ÆLSKER DIN LOGTITEL!

Dingo skrev:Garik skrev:ÆLSKER DIN LOGTITEL!
Fantastisk at nogen forstod den!

Carsten2002 skrev:Dingo skrev:Garik skrev:ÆLSKER DIN LOGTITEL!
Som om alle ikke forstår den?

Mussetrussen skrev:Carsten2002 skrev:Dingo skrev:Garik skrev:ÆLSKER DIN LOGTITEL!
Jeg forstår den ikke.

Carsten2002 skrev:Dingo skrev:Garik skrev:ÆLSKER DIN LOGTITEL!
Mussetrussen skrev:Er det den Harry Potter spoof video der var populær for et par årtier siden?
Sendt fra min iPhone som er tilsluttet min pc som modem fordi skærmen på en iPhone er så pisse lille og tastaturet så småt at jeg sgu da for helvede ikke gider sidde og nørkle med det småtteri pis, når man i stedet kan bruge telefonen som modem og koble den til sin pc og derved udnytte en fuld skærm og fuldt tastatur. Okay, det besværliggør det at være på Facebook mens man skider, men med lidt snilde og en sækkevogn går det.
Så fik du din første besked som lovet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster