Jeg vil her i denne tråd vise eksempler på Cheat og hvor små folk bliver af det..
Shit han er lille...
Måske verdenshistoriens dårligeste biceps.
Ærgelige lår, tænk hvis han havde fokuseret på teknik i stedet for? Shhhhh

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gaxe skrev:Hvad er pointen med indlægget ?

Gaxe skrev:Hvad er pointen med indlægget ?

Thomas Jagd skrev:Gaxe skrev:Hvad er pointen med indlægget ?
Er det ikke ret åbentlyst ? At folk har så pisse travlt med at prædike god form, når alle store massive personer igennem historien har brugt cheat i deres øvelser i stor stil.

Andersbr skrev:Hehe, ja det er selvfølgelig kun fordi de cheater i øvelserne, at disse personer er blevet store

Thomas Jagd skrev:Andersbr skrev:Hehe, ja det er selvfølgelig kun fordi de cheater i øvelserne, at disse personer er blevet store
Ja, helt klart. Og så fordi de har spist MANGE gulerødder

)

Andersbr skrev:Thomas Jagd skrev:Andersbr skrev:Hehe, ja det er selvfølgelig kun fordi de cheater i øvelserne, at disse personer er blevet store
Ja, helt klart. Og så fordi de har spist MANGE gulerødder
Like this guy!
(fint man lige kan se hans pubbes hår også)

Thomas Jagd skrev: Haha, ja han er da helt klart en prototype på en som har spist rigtigt mange gulerødder og fået MASSIVE guns

Misterhamper skrev:Der er forskel på at cheate for at ramme musklerne bedre og vokse mere også at cheate for atgøre øvelsen lettere og "blære" sig. De fleste gør den sidste.

Misterhamper skrev:Der er forskel på at cheate for at ramme musklerne bedre og vokse mere også at cheate for atgøre øvelsen lettere og "blære" sig. De fleste gør den sidste.
Misterhamper skrev: Forresten, så var Arnold kendt for at køre sine øvelser så strikt som muligt (just sayin')

Zaulich skrev:Der er forskel på at cheate for at ramme musklerne bedre og vokse mere også at cheate for atgøre øvelsen lettere og "blære" sig. De fleste gør den sidste.

Karl Æg skrev:Hamper: så det du siger er, at det er okay at cheate hvis man er professionel bodybuilder på krudt, men at det ikke er okay at cheate, hvis man er en gennemsnitlig bodybuilding.dk bruger? Det er da det værste og ærgeligste vås jeg længe har hørt.

Bundesball skrev:Jeg synes personligt bare folk skal have lidt mindre travlt med andres træning, og koncentere sig om sin egen. Man kan altid finde noget at påpege, også ved din egen træning. Så medmindre folk er ved at ødelægge sig selv, så lad dem træne som de har lyst, it's a free country and all...

Karl Æg skrev::lol: Ja hans guns er sjovt nok ikke større, når han er 1:73 og vejer 65 kg ripped. Men derfor er de stadig hans force og i øvrigt enormt imponerende at se på IRL. Hvordan bedømmer du i øvrigt om man rammer musklerne bedre eller ej? Mærker efter, ligesom du vrøvlede løs om i en lignende tråd for nylig?

Andersbr skrev:Bundesball skrev:Jeg synes personligt bare folk skal have lidt mindre travlt med andres træning, og koncentere sig om sin egen. Man kan altid finde noget at påpege, også ved din egen træning. Så medmindre folk er ved at ødelægge sig selv, så lad dem træne som de har lyst, it's a free country and all...

Og det var btw nok ikke så meget "vrøvle" i min anden tråd, når jeg rent faktisk fik ret.

Thomas Jagd skrev:Og det var btw nok ikke så meget "vrøvle" i min anden tråd, når jeg rent faktisk fik ret.
Hehe, fik ret er vist så meget sagt Hamper. Jeg gider bare ikke diskuttere med en embecil, som ikke fatter en meter

roedz skrev:Thomas Jagd skrev:Og det var btw nok ikke så meget "vrøvle" i min anden tråd, når jeg rent faktisk fik ret.
Hehe, fik ret er vist så meget sagt Hamper. Jeg gider bare ikke diskuttere med en embecil, som ikke fatter en meter
OK Thomas, dårlig dag? Synes ikke du plejere at omtale andre på den måde..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster