Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Jobs skrev:Nå, men vedr. diæten.
Medmindre du drikker hver weekend, ville jeg ikke bekymre mig så meget om de ekstra alkohol kalorier. Jeg tror også, det er minimalt, hvad du mister ved at forsømme de gode madkalorier den ene dag, du så drikker. En god idé er selvfølgelig at undgå den sædvanlige durum på vejen hjem fra byen - allerede dér har du gjort dig selv en stor tjeneste. :-)
Til årsfesten kværnede jeg 600g grøntsagsmix, inden jeg tog hjemmefra - og ellers fik jeg vist en liter sødmælk, nogle mandler og et scoop whey den dag.
For mit eget vedkommende er det vigtigt at diæten er simpelt opbygget. Jeg spiser 2-3 gange om dagen, og har ikke 17 forskellige ting, jeg skal klemme ind i min kost. Grøntsager (af forskellige typer), nødder (primært mandler og paranødder) og så selvfølgelig min darling - økologisk sødmælk - udgør det primære kalorieindtag. Forleden fik jeg 2 hakkebøffer med rødløg og brun sovs til morgenmad, inden jeg tog ned, og smadrede igennem med DB ROWS. Jeg vil hellere ligge højt rent kaloriemæssigt og så være ekstra fysisk aktiv i den anden ende. Sidste år, da jeg var på diæt, gik jeg rimelig hurtigt ned på 2000 kalorier - og min ydeevne til træning blev også derefter. Det endte rent ud sagt i hat og briller, men denne gang har jeg ret mange ting, jeg kan skrue på. Primært kalorierne, da jeg stadig ligger omkring 3000, men også cardio som jeg endnu ikke er startet på - og så kan jeg også vælge at erstatte mine flydende kalorier, hvis jeg skulle få problemer med mæthedsfornemmelsen.
Men for at skifte emne, så stod jeg forresten ved siden af nogle af dine holdkammerater, da jeg stod i køen til at komme ind. Spurgte en af drengene, om han kendte en "dit navn", hvilket han gjorde. Han prøvede at råbe dig op, da vi stod i køen, men uden held. Nogle af dem jeg fulgtes med, smuttede også efter at have set køen til baren. Til mit held valgte jeg dog at blive, og nedlagde en kvinde i stedet. Great success!
Denne besked er produceret i TarGet PowerGym under supervision af Manse_O, Poul Haacker, The Rookie, Big Bobbaaa og Copah. Det tog ca. 60 min.

Det hørte jeg intet af, øv. Det kunne sgu ellers have været sjovt at hilse på.

Jobs skrev:Tak brotha.
Tjah. Jeg føler en utrolig dejlig kontakt til QUADZ, når jeg står så smalt. Da det er begrænset hvor meget pres, jeg kan køre med mine homoseksuelle knæ, går jeg efter at få mest muligt ud af det, jeg nu engang kan køre. Det er vel den primære årsag. :-)
Jeg kommer desværre ikke i morgen. Har ikke rigtig råd, og har også en aftale med en af mine veninders fædre (long story) om, at han skal med ind og træne i TarGet på lørdag. Jeg skulle nødigt sejle rundt med tømmermænd, da han betragter mig som den Hulk-søn, han aldrig har fået. Jeg træner selvfølgelig ryg. STRONG BACK IS STRONG!
Og det luner så gevaldigt meget, at du er vild med mine shorts. Jeg synes godt nok, de kravler lidt rigeligt i videoen. Og så ser mine ben små ud fra den vinkel.
Det må forresten snart være tid til, at du kommer forbi TarGet og hygger, Brotha V!

Jobs skrev:Tak, CAPTAIN QUADS!
Jeg ved det ikke helt. Jeg føler virkelig, at alt skal spille, når jeg introducerer dig for dem. Du har så meget EROTIC POWER i og omkring dig, at der ikke skal gå noget galt. De skal føle, at de bliver ramt af en GIANT TRUCK med 120 km/t, når du træder ind af døren.
Men jeg må også erkende, at mine asociale tendenser i forbindelse med træningen - hvad angår fest og druk - har gjort, at jeg lidt har mistet kontakten til mange af dem. Især dem fra CBS, men jeg arbejder på at skabe mig et nyt netværk på Metropol.

Mågens skrev:Tydelig fremgang at se!

Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster