Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ck92 skrev:De siger så, at mælk er ligeså godt, hvortil jeg svarer, at ja det er det garanteret, men jeg finder det nemmere, at have en shakes med sig i stedet for mælk, der helst skal holdes koldt.
kiiilden skrev:Fornuftig livstil du kører !
Syntes bare du skal fortsætte som du gør, prøve og overbevise dem om det. Evt vise dem artikler fra denne side. Hvis de ikke er til at rokke, vil fremgangen på din krop være bevis i sig selv imo.
Held og lykke !
Lund88 skrev:Sådan er forældre bare, men prøv at sige de skal finde information som underbygger deres påstande, der stopper de som regel i en dags tid, hvis dine forældrer var bare lidt som mine.
ntp9 skrev:Du har altså en velfungerende hverdag med plads til et socialt liv foruden fornuftige karakterer osv.? Og din kost er afbalanceret bortset fra et vist tilskud protein?ck92 skrev:De siger så, at mælk er ligeså godt, hvortil jeg svarer, at ja det er det garanteret, men jeg finder det nemmere, at have en shakes med sig i stedet for mælk, der helst skal holdes koldt.
Forklar dem forbindelsen mellem valleprotein og mælk:
http://www.bodylab.dk/valleprotein/hvor ... -468p.html
Min anbefaling ville være at kontakte din læge, beskrive din kost og motion og redegøre for dine forældres bekymringer (fx ift. dine nyrer) og bede ham tage stilling til, om det er legitime bekymringer. En lægelig autoritet vil de formodentlig være mere tilbøjelige til at bøje sig for.
Se evt.: https://www.emailkonsultation.dk/

johannes23331 skrev:jeg har fået at vide af en af mine store bror´s ven at det ikke er godt at tage proteinpulver før man er 16 år gammel kan ikke huske hvorfor

Kolond skrev:Har du overvejet om dine forældre måske havde en smule ret?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster