Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65724 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049583 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1546
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1544

Følg bodybuilding.dk på

Konstant fyldt

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej folkens :)

Jeg har som sådan aldrig haft et problem med at fylde mig med mad konstant og jeg har heller aldrig fået det dårligt fysisk ved at æde som jeg nu engang gør men efter jeg havde en omgang roskildesyge her i sidste uge har jeg ikke haft det godt ved at spise meget. Jeg har fulgt min normale kostplan med ~3700kcal dagligt men her en uge efter sygdommen føler jeg mig stadig konstant fuld i maven næsten på randen til at knække mig og jeg har egentlig ikke lyst til at spise noget. Det ødelægger lidt mine bulkplaner at jeg har det sådan så hvordan kommer jeg bedst over det?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Little Kid skrev:Hej folkens :)

Jeg har som sådan aldrig haft et problem med at fylde mig med mad konstant og jeg har heller aldrig fået det dårligt fysisk ved at æde som jeg nu engang gør men efter jeg havde en omgang roskildesyge her i sidste uge har jeg ikke haft det godt ved at spise meget. Jeg har fulgt min normale kostplan med ~3700kcal dagligt men her en uge efter sygdommen føler jeg mig stadig konstant fuld i maven næsten på randen til at knække mig og jeg har egentlig ikke lyst til at spise noget. Det ødelægger lidt mine bulkplaner at jeg har det sådan så hvordan kommer jeg bedst over det?


De gange jeg har haft det sådan, har jeg bare spist noget mad der var mere kalorietæt end det jeg normalt spiste.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2898
Tilmeldt: 5. jan 2009, 11:39
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mhh, kunne godt være jeg skulle snuppe mig en ekstra havregrynsshake og få en håndfuld nødder en hist og her :)

Når du har det sådan hvor lang tid er du så om at komme over det?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du bør nok ikke proppe maven lige efter sygdom. Start lige så stille ud, og få godt med væske i dig!

www.lol-europe.com
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Little Kid skrev:Mhh, kunne godt være jeg skulle snuppe mig en ekstra havregrynsshake og få en håndfuld nødder en hist og her :)

Når du har det sådan hvor lang tid er du så om at komme over det?


Jeg har heft det nogle uger af gangen. Og jeg ved godt at man skal spise clean og bla bla bla, men de gange jeg har haft det, er der sku røget en del junkfood og chokolade ned. Det er lette kalorier.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2898
Tilmeldt: 5. jan 2009, 11:39
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Du bør nok ikke proppe maven lige efter sygdom. Start lige så stille ud, og få godt med væske i dig!

http://www.lol-europe.com


Tak for tippet :)

Kunne være jeg skulle komme lidt ind og få spillet på den europa server istedet for den globale :wink:

Critter skrev:
The Little Kid skrev:Mhh, kunne godt være jeg skulle snuppe mig en ekstra havregrynsshake og få en håndfuld nødder en hist og her :)

Når du har det sådan hvor lang tid er du så om at komme over det?


Jeg har heft det nogle uger af gangen. Og jeg ved godt at man skal spise clean og bla bla bla, men de gange jeg har haft det, er der sku røget en del junkfood og chokolade ned. Det er lette kalorier.


Okay, så prøver jeg ikke at køre den helt clean og få godt med kalorier indenbords. Tak for svaret ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad er det helt præcist du vil opnå ved at bruge Critters råd. Blive fed? 'Bulke'? Er det fordi at du vil have en undskyldning for at kunne æde usund mad, så du stadig kan have det godt med dig selv?
Mit råd er helt klart det bedste, det er faktisk ikke til diskussion.
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Hvad er det helt præcist du vil opnå ved at bruge Critters råd. Blive fed? 'Bulke'? Er det fordi at du vil have en undskyldning for at kunne æde usund mad, så du stadig kan have det godt med dig selv?
Mit råd er helt klart det bedste, det er faktisk ikke til diskussion.


ROFLCOPTORLASERDOGATTACK!!

Hvis han har svært ved at spise nok kan man da godt spise noget junkfood en sjælden gang imellem eller putte noget ekstra smør på brødet da fint nok at gøre? en kcal er en kcal og man skal ligge i overskud for at tage på.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Hvad er det helt præcist du vil opnå ved at bruge Critters råd. Blive fed? 'Bulke'? Er det fordi at du vil have en undskyldning for at kunne æde usund mad, så du stadig kan have det godt med dig selv?
Mit råd er helt klart det bedste, det er faktisk ikke til diskussion.


Ja, hvis man kan få sine kalorier ned clean, så er det da at foretrække. Men man bliver ikke mere "fed" ved at ligge i kalorieoverskud på junk, end man gør ved clean mad. Det er sku basic knowledge.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2898
Tilmeldt: 5. jan 2009, 11:39
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ved ikke med dig, Ben10 (LOL OWNED 'COPTOR'), men hvad ville være at foretrække? Problemet er ikke at tage på, men at hans mave ikke er vant til hans sædvanlige madindtag. Din fucking sinke. Ja det er du virkelig. Hvad ville så være det bedste råd;

1. At starte stille ud med sit madindtag, for derefter at uppe det efter mulighed

2. At tilføje JUNK (som jeg går ud fra critter mener) til sin kostplan hver- eller hveranden dag, og ikke "en sjælden gang" eller mere smør på brødet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Jeg ved ikke med dig, Ben10 (LOL OWNED 'COPTOR'), men hvad ville være at foretrække? Problemet er ikke at tage på, men at hans mave ikke er vant til hans sædvanlige madindtag. Din fucking sinke. Ja det er du virkelig. Hvad ville så være det bedste råd;

1. At starte stille ud med sit madindtag, for derefter at uppe det efter mulighed

2. At tilføje JUNK (som jeg går ud fra critter mener) til sin kostplan hver- eller hveranden dag, og ikke "en sjælden gang" eller mere smør på brødet.


Spot on, hvad er "At starte stille ud med sit madindtag" i dit hoved? Som lysten nu engang er eller prøve at holde den på ligevægtsindtaget så vidt muligt eller?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den mængde mad du kan klemme ned uden at få det dårligt, og igen, sørg for at drikke en masse væske. Hvis du begynder at føle en smule sult eller føler du godt kan spise noget mere, så gør du jo bare det. It's simple!
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Den mængde mad du kan klemme ned uden at få det dårligt, og igen, sørg for at drikke en masse væske. Hvis du begynder at føle en smule sult eller føler du godt kan spise noget mere, så gør du jo bare det. It's simple!


Okay, tak for svaret :)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kan skyldes at kroppen har reguleret sig efter et nyt kalorie indtag, og kroppen ikke stimulere til fordøjelsen i samme grad som før, både parasympatisk (nervøs-stimulering af fordøjelsen, samt de hormonelle sekreter af samme stimulus) som kan gøre at du i en periode her i starten ikke føler dig nær så sulten som før din sygdoms periode..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Skider du lige så meget som du plejer? Jeg er normalt på det lille hus 3 gange om dagen, men det røg ned på en 1 gang om dagen, grundet noget forkert mad, og så kunne jeg intet spise. Kommer der intet ud kommer der intet ind det siger jo lidt sig selv, så hvis det er problemet så køb noget sveskejuice og når du så kan skide normalt igen kan du finde frem til hvad mad du ikke kan spise.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3668
Tilmeldt: 13. dec 2007, 12:38
Geografisk sted: Hjørring
 
Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:Det kan skyldes at kroppen har reguleret sig efter et nyt kalorie indtag, og kroppen ikke stimulere til fordøjelsen i samme grad som før, både parasympatisk (nervøs-stimulering af fordøjelsen, samt de hormonelle sekreter af samme stimulus) som kan gøre at du i en periode her i starten ikke føler dig nær så sulten som før din sygdoms periode..


Ja det lyder meget rigtigt. Spiste kun et par skiver toast og lidt æble om dagen eller noget i den stil hele den uge så det har min krop nok vænnet sig til :)

Kolditz skrev:Skider du lige så meget som du plejer? Jeg er normalt på det lille hus 3 gange om dagen, men det røg ned på en 1 gang om dagen, grundet noget forkert mad, og så kunne jeg intet spise. Kommer der intet ud kommer der intet ind det siger jo lidt sig selv, så hvis det er problemet så køb noget sveskejuice og når du så kan skide normalt igen kan du finde frem til hvad mad du ikke kan spise.


Skider lidt mindre og det er generelt lidt hårdere så jeg skriver lige sveskejuicen der bag øret hvis det ikke bliver normalt igen :)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Jeg ved ikke med dig, Ben10 (LOL OWNED 'COPTOR'), men hvad ville være at foretrække? Problemet er ikke at tage på, men at hans mave ikke er vant til hans sædvanlige madindtag. Din fucking sinke. Ja det er du virkelig. Hvad ville så være det bedste råd;

1. At starte stille ud med sit madindtag, for derefter at uppe det efter mulighed

2. At tilføje JUNK (som jeg går ud fra critter mener) til sin kostplan hver- eller hveranden dag, og ikke "en sjælden gang" eller mere smør på brødet.


At du kalder mig sinke kan vi tage over pb hvis du ønsker det. Gad vide hvor længe du har ventet på at kalde mig ben10, hvornår kom du i seng igår siden du skulle finde på sådan en god joke?

On Topic:
Jeg tilføjer da tit noget mere olie eller andre former for fedt eller spiser hvidt brød fordi det er mere kcal rigt end anden mad. Det er svært at nå op på 4000-4500kcal hvis man kun spiser ris og kylling?
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Holy cow.

Æder du normalt 3700 kcal, og du kalder dig selv for the little kid ?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 325
Tilmeldt: 23. nov 2009, 18:17
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



TrainingDay skrev:Holy cow.

Æder du normalt 3700 kcal, og du kalder dig selv for the little kid ?


Hvis du ser på den dato jeg er tilmeldt giver det måske lidt mere mening, vejede kun en 70kg dengang :wink:
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2021
Tilmeldt: 28. mar 2008, 19:32
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niels1 skrev:Jeg ved ikke med dig, Ben10 (LOL OWNED 'COPTOR'), men hvad ville være at foretrække? Problemet er ikke at tage på, men at hans mave ikke er vant til hans sædvanlige madindtag. Din fucking sinke. Ja det er du virkelig. Hvad ville så være det bedste råd;

1. At starte stille ud med sit madindtag, for derefter at uppe det efter mulighed

2. At tilføje JUNK (som jeg går ud fra critter mener) til sin kostplan hver- eller hveranden dag, og ikke "en sjælden gang" eller mere smør på brødet.


Hvis man virkelig ikke kan klemme mere mad ned så skal der lidt junk food til. Hans mave vil ligesom også tilvænne sig, mens han spiser lidt ekstra kalorietæt food, og han vil vokse samtidig. Win win win win win
Nubretpumper
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En kcal er selvfølgelig ikke bare en kcal, det siger da sig selv..

Om du får en gang prots ind, eller noget fast food med masser af mættet fedt, alt for meget kulhydrat ifht. prots, giver selvsagt ikke det samme som kvalitetsmad..
Always getting better.
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3103
Tilmeldt: 24. jun 2007, 20:37
Geografisk sted: Herlev
 
Træner her: Fitness World City
Fitness World Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



the-QB skrev:En kcal er selvfølgelig ikke bare en kcal, det siger da sig selv..

Om du får en gang prots ind, eller noget fast food med masser af mættet fedt, alt for meget kulhydrat ifht. prots, giver selvsagt ikke det samme som kvalitetsmad..



Nej det ikke samme kvalitet, men det vil jo bestemt hjælpe på at opretholde et kalorieoverskud. At man engang imellem vælger de lidt "usunde kalorier" sker der jo nok ikke det store ved. Det jo ikke noget han planlægger at gøre fast.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster