Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Nicolaitoft skrev:Hvor uploader man sin video? ;)

Nicolaitoft skrev:Yep, så langt er jeg med![]()
- Men hvilken tråd skal jeg smide den i herine? ;)

Her i tråden

Hvad er det for en version af Rammstein nummeret?

Nicolaitoft skrev:Her i tråden
Fantastisk! tak
Jamen så vil jeg da gerne give jer:

Det er du/i da kommet meget godt fra det der. Fin video, det kunne gå hen og ende med det højt niveau
Er jeg super glad for at høre ;)

NicoN skrev:Skal det være en video af en selv som træner? For jeg er pt. i gang med at lave en lille dokumentar film om Jacob/Biiver som er til Liga finalen i TSK, og så tænkte jeg evt. at bruge den til konkurrencen?
Der er ikke tale om en pro BB video fra youtube, men en video af jer i selv i aktion

MC skrev:NicoN skrev:Skal det være en video af en selv som træner? For jeg er pt. i gang med at lave en lille dokumentar film om Jacob/Biiver som er til Liga finalen i TSK, og så tænkte jeg evt. at bruge den til konkurrencen?Der er ikke tale om en pro BB video fra youtube, men en video af jer i selv i aktion

Xiva skrev:MC skrev:NicoN skrev:Skal det være en video af en selv som træner? For jeg er pt. i gang med at lave en lille dokumentar film om Jacob/Biiver som er til Liga finalen i TSK, og så tænkte jeg evt. at bruge den til konkurrencen?Der er ikke tale om en pro BB video fra youtube, men en video af jer i selv i aktion
NicoN, jeg vil mene at det er et tolknings spørgsmål. Om det er dig på videon eller Biiver, betyder ikke det store ;) Du er jo blot "the editer" med pro BB video ligges nok bare, at man ikke laver en Zhasni video fx.

Biiver skrev:Mit bud på månedens træningsvideo er fra Even Stronger 2011

Bay skrev:Konkurrence: Månedens træningsvideo
Der er ikke tale om en pro BB video fra youtube, men en video af jer i selv i aktion.

sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

TheCzech skrev:Jeg har ofte samme problem.
Smid den op på Vimeo i mellemtiden.
sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

Biiver skrev:Mit bud på månedens træningsvideo er fra Even Stronger 2011

nicolasvm skrev:http://www.vimeo.com/31917004
Her er vores videobidrag!Jeg ved ikke, om jeg kan lave et indlæg med selve filmen. Hvis jeg kan, er I velkomne til at give et hurtigt tutorial!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster