Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65717 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049581 indlæg i 100422 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1317
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

Mr Olympia 2012 tråden

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





LilleLise skrev:KongKent, du pointerer selv din manglende viden indenfor emnet. Hvorfor insisterer du da på at ytre dig - og det endda med ironi og smartassery - når du ikke ved en skid om det?

Tror du ikke du blander to brugere sammen nu?
Brugeravatar
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 6. jun 2011, 00:09
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 152.00
- Dødløft: 182.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej :)
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sjovt der er så meget hate hvis man kritiserer en stor bodybuilder. Der er mange bodybuildere som ikke trænede synderligt tungt eller hårdt, men nåede langt alligevel på baggrund af deres genetik og respons på AS.
Jeg har set IFBB bodybuildere bygge deres ryg med 70kg cheatede lat pulldowns. Ben med lidt over 100kg quartersquats. Vince Taylor pralede med hvordan folk blev overraskede over hvor lidt vægt han brugte og at han kunne træne triceps op med 10kg reverse grip cable kickbacks. Flex Wheeler var notorisk doven. Kevin Levrone var doven og alkoholiker. Ja jeg synes også at Phil Heath fedter for meget rundt og hyggetræner i hammer strength maskiner. Det gør ikke at jeg synes at Ronnie Coleman, Branch Warren og Tom Prince er skide seje forebilleder, fordi de insistererde (Branch insisterer) på at ødelægge deres krop, med træning der nogen gange er idiotisk.
Der er et fornuftigt medium.

Jeg må dog indrømme at jeg ikke kan blive inspireret af 50cm guns bygget op med 35kg cable pushdowns.

Til dem der spurgte om Kais midsection:
Måske noget af tilvæksten af bugen er reversibel? Måske han er bedre til at suge maven ind?
Måske han har forbrændt mere af det intraabdominale fedt?
At hans talje er mindre i år gør ikke at HGH og insulin ikke har spillet en rolle, i at bygge den op til den størrelse den har nu.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



"We will discuss Paul Dillett.Paul no longer trains at Venice Golds.But he did for many years in the early 90's. The workout specifics I will mention were the same precontest as well as off season.I witnessed such workouts many,many times over by him.Sometimes a different but similar machine would be used but no often.And maybe I am off by a rep or 2.maybe a plate or 2. But,here we go: This was an entire delt workout for Paul. Icarian machine shoulder presses 3 sets of approx.10-15 reps.Using 1/4th of the entire stack.Then he would do 3 sets of dumbell side laterals with 17lb.dumbells for 10-15 reps.At this point Paul would always remove his massive sweatshirt to reveal the biggest and freakiest delts on the planet.Everybody in Golds that was around would just stare at the man. He would the move on to barbell upright rows with a prefixed 55lb.EZ curl bar.Same thing 3 sets of 10-15 reps. That was all he ever did for his delts. He would'nt come even close to any type of exhaustion. And he would take about 45 monutes to get through this ordeal.And many times he would go outside to the parking lot to make or take a phone call. For calves I never saw him do anything except 5 sets of 10-15 reps on the upright sliding plate load calf raise(where you grip the handles next to your thighs.) No forearm work. Arm workouts were always supersetted. Biceps and triceps together. Same 2 machines always.Icarian seated tricep extension machine and Icarian seated preacher curl machine.1/3rd of the stack on both.10 sets max of 10-15 reps. Sometimes he would finish off with one arm reverse pulldowns for 3 sets.(sometimes holding a cell phone in one arm and talking,NO JOKE) .Quads were Leg presses and leg extension.Then one legged upright leg curls. 5 sets each 10-15 reps.5-6 plates on each side of the leg press. Chest was always a plate loaded upright flex machine or the same type of Hammer strength machine.5 sets of 10-15 reps 2 plates on each side,180lbs total.Then he would move on to cable crossovers for 5 sets of high reps with 1/2 the stack. Back was front pulldowns for 5 sets with 1/2 the stack,10-15 reps and always the cybex seated row machine,1/2 stack 5 sets 10-15 reps. Then some hypers. I never saw him do any ab work. He would then go up to the cardio balcony and sit next to Flex Wheeler(if around) and the 2 of them would do the easiest 60 monutes of zero tension slow revolution lifecycling on the planet.He would also drink 2 large bulk force drinks while doing the cardio.This may all sound unbelievable,but I swear to you that it is all true to the best of my memory. And I am sure that there are other Golds ,Venice guys n this site that remember exactly what i am talking about. Next time I will move on to Strydom. He is very similar to Dillett with his routine."

Billede
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:"We will discuss Paul Dillett.Paul no longer trains at Venice Golds.But he did for many years in the early 90's. The workout specifics I will mention were the same precontest as well as off season.I witnessed such workouts many,many times over by him.Sometimes a different but similar machine would be used but no often.And maybe I am off by a rep or 2.maybe a plate or 2. But,here we go: This was an entire delt workout for Paul. Icarian machine shoulder presses 3 sets of approx.10-15 reps.Using 1/4th of the entire stack.Then he would do 3 sets of dumbell side laterals with 17lb.dumbells for 10-15 reps.At this point Paul would always remove his massive sweatshirt to reveal the biggest and freakiest delts on the planet.Everybody in Golds that was around would just stare at the man. He would the move on to barbell upright rows with a prefixed 55lb.EZ curl bar.Same thing 3 sets of 10-15 reps. That was all he ever did for his delts. He would'nt come even close to any type of exhaustion. And he would take about 45 monutes to get through this ordeal.And many times he would go outside to the parking lot to make or take a phone call. For calves I never saw him do anything except 5 sets of 10-15 reps on the upright sliding plate load calf raise(where you grip the handles next to your thighs.) No forearm work. Arm workouts were always supersetted. Biceps and triceps together. Same 2 machines always.Icarian seated tricep extension machine and Icarian seated preacher curl machine.1/3rd of the stack on both.10 sets max of 10-15 reps. Sometimes he would finish off with one arm reverse pulldowns for 3 sets.(sometimes holding a cell phone in one arm and talking,NO JOKE) .Quads were Leg presses and leg extension.Then one legged upright leg curls. 5 sets each 10-15 reps.5-6 plates on each side of the leg press. Chest was always a plate loaded upright flex machine or the same type of Hammer strength machine.5 sets of 10-15 reps 2 plates on each side,180lbs total.Then he would move on to cable crossovers for 5 sets of high reps with 1/2 the stack. Back was front pulldowns for 5 sets with 1/2 the stack,10-15 reps and always the cybex seated row machine,1/2 stack 5 sets 10-15 reps. Then some hypers. I never saw him do any ab work. He would then go up to the cardio balcony and sit next to Flex Wheeler(if around) and the 2 of them would do the easiest 60 monutes of zero tension slow revolution lifecycling on the planet.He would also drink 2 large bulk force drinks while doing the cardio.This may all sound unbelievable,but I swear to you that it is all true to the best of my memory. And I am sure that there are other Golds ,Venice guys n this site that remember exactly what i am talking about. Next time I will move on to Strydom. He is very similar to Dillett with his routine."

Billede



Han var sgu tidligt ude med en mobiltelefon til træning i starten af 90'erne, men okay, på det tidspunkt var de jo så store at det var træning i sig selv at løfte dem.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



LilleLise skrev:KongKent, du pointerer selv din manglende viden indenfor emnet. Hvorfor insisterer du da på at ytre dig - og det endda med ironi og smartassery - når du ikke ved en skid om det?


:lol:

Er du stadig pigesur over, at jeg pointerede nogle formuleringsudfordringer for dig?

Min reaktion var bare, at der var mange, der lige pludselig vendte sig mod Phil Heath og dennes såvel træningsregime som dedikation. Og mens det selvfølgelig kan diskuteres på det teoretiske plan, forekommer det mig bare en anelse tænkt idet manden lige har vundet Mr. Olympia. Ergo må han da have trænet bare en lille smule, ikke?

Alle de mange faktorer og parametre, der gør enhver diskussion usikker er jo utallige. Gener, træning, kost, medikamenter osv. osv. Ingen her på boardet ved noget som helst om, hvordan de enkelte atleter forbereder sig til Olympia. Vi kan nok være ret sikre på, at alle nævnte faktorer er tilstede. Men hvor meget af hver? Det er rent gætværk og gør diskussionen fjollet. Vi må nøjes med at forholde os til fakta. Phil Heath vandt. Igen. Kai Greene var meget tæt på at nappe titlen. Summa summarum; de har nok begge trænet pænt hårdt, gået ret meget op i deres diæt, medikamenter osv.

At Phil så skal i vridemaskinen for at bruge insulin forstår jeg ikke. For selvfølgelig er de alle jack'd til bristepunktet. Det er derfor et tåbeligt og billigt argument at bruge. Medmindre du selvfølgelig mener, at Kai Greene er ren som Rolf. Så forstår jeg godt, at du er sur over, at Phil Heath vandt. For det er selvfølgelig uretfærdigt. :baby:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



KongKent skrev:
LilleLise skrev:KongKent, du pointerer selv din manglende viden indenfor emnet. Hvorfor insisterer du da på at ytre dig - og det endda med ironi og smartassery - når du ikke ved en skid om det?


:lol:

Er du stadig pigesur over, at jeg pointerede nogle formuleringsudfordringer for dig?

Min reaktion var bare, at der var mange, der lige pludselig vendte sig mod Phil Heath og dennes såvel træningsregime som dedikation. Og mens det selvfølgelig kan diskuteres på det teoretiske plan, forekommer det mig bare en anelse tænkt idet manden lige har vundet Mr. Olympia. Ergo må han da have trænet bare en lille smule, ikke?

Alle de mange faktorer og parametre, der gør enhver diskussion usikker er jo utallige. Gener, træning, kost, medikamenter osv. osv. Ingen her på boardet ved noget som helst om, hvordan de enkelte atleter forbereder sig til Olympia. Vi kan nok være ret sikre på, at alle nævnte faktorer er tilstede. Men hvor meget af hver? Det er rent gætværk og gør diskussionen fjollet. Vi må nøjes med at forholde os til fakta. Phil Heath vandt. Igen. Kai Greene var meget tæt på at nappe titlen. Summa summarum; de har nok begge trænet pænt hårdt, gået ret meget op i deres diæt, medikamenter osv.

At Phil så skal i vridemaskinen for at bruge insulin forstår jeg ikke. For selvfølgelig er de alle jack'd til bristepunktet. Det er derfor et tåbeligt og billigt argument at bruge. Medmindre du selvfølgelig mener, at Kai Greene er ren som Rolf. Så forstår jeg godt, at du er sur over, at Phil Heath vandt. For det er selvfølgelig uretfærdigt. :baby:


1+

Helt vildt så mange Phil Heath haters der er kommet.
Det er totalt klamt.
"KAI GOT RUBBED" m.m. Ser man over det hele, det er trættende.
Godt være Phil Heath har gener udover det sædvanlige, men man bliver ikke Mr.O af at sidde på sin flade røv!
Phil har trænet mindst ligeså hårdt som Kai.
Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 316
Tilmeldt: 9. sep 2009, 14:23
Geografisk sted: Hornslet 8543
 
Træner her: Hornslet Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



kasperkirk skrev:1+

Helt vildt så mange Phil Heath haters der er kommet.
Det er totalt klamt.
"KAI GOT RUBBED" m.m. Ser man over det hele, det er trættende.
Godt være Phil Heath har gener udover det sædvanlige, men man bliver ikke Mr.O af at sidde på sin flade røv!
Phil har trænet mindst ligeså hårdt som Kai.


Haha, der er jo nogen der snakker om bøssede udskejelser hos manden. Det er måske noget du kender meget til? :whistle:

Billede

Håber du kan tåle noget sjov
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: 25. sep 2012, 09:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Poul Haacker skrev:Sjovt der er så meget hate hvis man kritiserer en stor bodybuilder. Der er mange bodybuildere som ikke trænede synderligt tungt eller hårdt, men nåede langt alligevel på baggrund af deres genetik og respons på AS.
Jeg har set IFBB bodybuildere bygge deres ryg med 70kg cheatede lat pulldowns. Ben med lidt over 100kg quartersquats. Vince Taylor pralede med hvordan folk blev overraskede over hvor lidt vægt han brugte og at han kunne træne triceps op med 10kg reverse grip cable kickbacks. Flex Wheeler var notorisk doven. Kevin Levrone var doven og alkoholiker. Ja jeg synes også at Phil Heath fedter for meget rundt og hyggetræner i hammer strength maskiner. Det gør ikke at jeg synes at Ronnie Coleman, Branch Warren og Tom Prince er skide seje forebilleder, fordi de insistererde (Branch insisterer) på at ødelægge deres krop, med træning der nogen gange er idiotisk.
Der er et fornuftigt medium.

Jeg må dog indrømme at jeg ikke kan blive inspireret af 50cm guns bygget op med 35kg cable pushdowns.

Til dem der spurgte om Kais midsection:
Måske noget af tilvæksten af bugen er reversibel? Måske han er bedre til at suge maven ind?
Måske han har forbrændt mere af det intraabdominale fedt?
At hans talje er mindre i år gør ikke at HGH og insulin ikke har spillet en rolle, i at bygge den op til den størrelse den har nu.


Var det din uddybning på hvordan Phil trænede som kælling?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 7. feb 2010, 16:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hehehe, KongKent. Pigesur? Dine ord ikke mine. Og du undlod at kommentere yderligere da jeg havde "forsvaret" mig.
Hvorfor forekommer diskussionen substansløs for dig? Du, og andre ligesindede amøber smider konstant "Men han vandt altså!" og hvad så, er det en måde at lukke "debatten"? Du skal være mere end velkommen til at deltage i snakken, men i det tilfælde at du ikke er ligeså belæst på et emne som andre af debattørerne, hvorfor så den iver efter at skråle op? Dine indlæg mister også credibility når du konstant spiller ironi kortet ud, og får det til at lyde som om det er blevet postuleret at Kai Greene er drugfree eller at Phil Heath knap sætter sin fod i centeret. Du forstår stadig heller ikke hvorfor Heathsuline har fået det remark, hvorfor ikke undersøge det før du gør det klart at du intet ved om netop det?

og dette gælder ligeledes Kasperkirk; hvilket alternativ ønsker i? Det her er et forum hvor man kan lufte holdninger - og få respons derpå. Skal Phil Heath frigøres fra kritik fordi han har vundet det største show i en "sport" med et notorisk ry for elendig dommerarbejde grundet alt andet end fysisk kapacitet; politik, baggrundscheck, g4p favours og big business kosttilskuds-firma endorsing's? Kasperkirk laver desuden samme træk som KongKent "men man bliver ikke Mr.O af at sidde på sin flade røv!" - Det har ingen postuleret. Så meget for at være pigesur og have formuleringsproblemer når ordet reading comprehension skråler i den her "debat".

Somewhat on topic; så har Kai skidt på Phil til Sheru Classic 2012;
Billede
Billede
Som bedste afslutning på mit indlæg, kan man selvfølgelig ikke give førstepladsen til mr Olympia runner up, så kort tid efter selve Olympia eventet.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Phil står bedre på Side Chest. Enten så har Kai ikke nået at rette sig op, før billedet blev taget eller så står han faktisk der og ligner en som er ved at falde forover. Poseringen er jo også sygt vigtig i bedømmelserne. Mit indtryk er, at Phil faktisk er bedre posør en Kai - når vi snakker Mr. O. Har ikke lige holdt øje med Sheru.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 751
Tilmeldt: 13. nov 2010, 07:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Du mener i ramme alvor, at Phil vinder den side chest?
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alex4049 skrev:Phil står bedre på Side Chest. Enten så har Kai ikke nået at rette sig op, før billedet blev taget eller så står han faktisk der og ligner en som er ved at falde forover. Poseringen er jo også sygt vigtig i bedømmelserne. Mit indtryk er, at Phil faktisk er bedre posør en Kai - når vi snakker Mr. O. Har ikke lige holdt øje med Sheru.


Hvordan kan du sige, at han vinder den side chest? Kai står meget bedre i den posering.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 604
Tilmeldt: 23. jan 2010, 12:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Wow Kai for hans modstandere til at se små ud ! Den ellers så store Roelly, har intet på Kai, eller for den sags skyld Phil.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 152
Tilmeldt: 11. sep 2009, 14:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:, men i det tilfælde at du ikke er ligeså belæst på et emne som andre af debattørerne, hvorfor så den iver efter at skråle op? Dine indlæg mister også credibility når du konstant spiller ironi kortet ud, og får det til at lyde som om det er blevet postuleret at Kai Greene er drugfree eller at Phil Heath knap sætter sin fod i centeret. Du forstår stadig heller ikke hvorfor Heathsuline har fået det remark, hvorfor ikke undersøge det før du gør det klart at du intet ved om netop det?


Du synes at vide ret meget om, hvor meget jeg ved eller ikke ved. Kender vi hinanden?

Og hvis det er så vigtigt at få på plads, så kan du måske kaste lys over, hvorfor Phil Heath associeres med insulin og de deraf følgende øgenavne? Det kunne da være rart at få det belyst fra én, der tydeligvis har stor indsigt i miljøet, har forstand på emnet, har undersøgt tingene til bunds og ved rigtig meget om det.

Belær os ignoranter, du alvidende LilleLise.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Skal vi ikke i stedet diskutere hvilke midler Cristiano Ronaldo har brugt for at blive verdens bedste fodboldspiller? Træner han "hårdt nok"? Hvad med Jaroslav Olech? Er det snyd fordi han er skaldet? Har han bedre træningspartnere?

Hvordan man kan tage en sport, der i forvejen er bizar at best og gøre den endnu mere fjoget, ved at diskutere fuldstændig irrelevante minutiae, er over min forstand.

Hint: det er FULDSTÆNDIG LIGEMEGET hvordan/hvor hårdt xx træner. Det er fuldstændig ligemeget hvad de tager, og hvordan de responderer på det. Resultatet på scene er det eneste der er relevant.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hahaha ouch, i hit a nerve. Phil Heath er en bloofy blow up doll. En ramme der ikke er egnet til at bære olympia worthy muskelmasse. How to achieve? Misbrug insulin og andet stads i en sådan grad at det bliver muligt at eksplodere vanvittigt i vægt. Overvej Phil Heaths antal år i gamet ift. andre mr Olympias igennem tiden. Phil coiner nærmest termet all drugs - en fysik som ikke ejer et solidt grundfundament opbygget ved tung træning. En fysik som skriger bloat og 3D-pop. Fra Mr Texas i 1990 og til hans første Olympia triumf i 98' tog det Ronnie godt 10 år at smide nok solid muskel på for at være prime olympia materiale. Undersøg derved Heathsulines karriere og overvej de vægt forøgelser ift. Ronnies. Der er ikke "pisse hårdt arbejde" og vanvittig dedikation bag Phil Heaths fysik - han ejer måske sidstnævnte attribut, men det ændrer ikke ved at han, selv i et game hvor det er norm at bruge medikamenter i stor stil, har ladet krudtet bære hele pakken. Tænk sig hvis man tog stofferne fra Phil, hvilket fundament skulle han skrumpe ind til? Lol. 165lbs monstah.

I sig selv er det vel ligemeget, siden det ikke er et bedømmelseskriterium. Men (med Legends indlæg i note) så tillægger det for jeg at se en del til konkurrencen at man er i håbet om at vinderen er en hard worker, en ildsjæl. Det er pladder romantisk, især hvis han også skal være en folkets champ, men uagtet at jeg mener Kai lige havde det ekstra til at tippe mr O 2012 til sin egen fordel (og derved selvfølgelig er indforstået med at det burde være den bedste fysik på dagen der vinder), så syntes jeg det er synd det er blevet et spil hvor genetisk respons på AAS er så altoverskyggende.

Billede
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I forhold til Phil Heath er det værd at bemærke, at han han har arbejdet sammen med Rambod siden 2007, hvis jeg ikke husker helt forkert. Han har altså haft særdeles kompetent vejledning de sidste mange år.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Trods alt rart nok at at vide, at dine kriterier er fuldstændig subjektive og derfor ikke brugbare i en sober diskussion omkring bodybuilding. Læg dertil din mobning af Phil Heath og der tegner sig et billede af en umoden debattør, hvilket du med dit første usammenhængende indlæg selv lagde kimen til bekymringen for. Nu er det så bare bekræftet.

I øvrigt sjovt, du skriver, at du er ked af, at det er blevet et game, hvor genetisk respons på AAS er blevet altoverskyggende. For hvor gammel er du? Og hvor langt tilbage synes du vi skal førend det faktum ikke var altafgørende i Mr. Olympia? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 177
Tilmeldt: 14. jun 2007, 08:45
Geografisk sted: Dronninglund
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lille Lise skrev:hahaha ouch, i hit a nerve


Det tvivler jeg nu på. Jeg tror bare at der er flere herinde, som synes din hetz mod Phil Heath virker umoden og meningsløs og som er blevet trætte af at læse dine virkelighedsfjerne udfald. Legend har jo ret; Mr. Olympia handler om at være den bedste bodybuilder på dagen - og måske en smule om politik og korruption. Hvordan man bliver den bedste er fuldstændig underordnet, eftersom professionel bodybuilding ikke omfattes af nogen former for restriktioner ang. brug af doping. Det er mao. fuldt legalt at tage alle de stoffer man overhovedet kan komme i nærheden af, og det bliver ligeledes belønnet af dommerne. Om den enkelte atlet er doven i centeret er sagen fuldstændig uvedkommende. Man får ikke frataget sin titel som Mr. Olympia, fordi man har taget flere stoffer end nummer 2 og i øvrigt træner halvt så hårdt. Gamet dikterer faktisk, at overlegent genetisk respons på anabolika bliver belønnet i højere grad end hårdt arbejde og en manisk træningsmentalitet. Synes man ikke om dét, skal man lade være med at følge med i sporten og i stedet skifte til amatørshows med åbne tests og en stringent dopingpolitik. Når man gør doping til en fuldstændig legitim faktor i en sport, er det formålsløst at brokke sig over, at den ene deltager er mere dopet end den anden.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej hr Juice. Måske ramte jeg endda en nerve hos flere end én person. Jeg skriver "(og derved selvfølgelig er indforstået med at det burde være den bedste fysik på dagen der vinder)" og svarer såmænd bare på tiltale. Debatemnet er blevet drejet. Jeg udtrykte som start at jeg mener Kai burde havde vundet - det var Phil Heath fanboys som tog mine mangfoldige øgenavne til hjerte og derved ville "debattere".

@KongKent; dine egne ironiske og mobbende indlæg taget i betragtning (samt den konstante fejlfortolkning/manglende reading comprehension eksempelvis ved at få det til at lyde som om det står skrevet Kai er clean og Phil intet laver) er din remark om en "umoden debattør" vidst mere end grinagtig :)
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Legend skrev:Skal vi ikke i stedet diskutere hvilke midler Cristiano Ronaldo har brugt for at blive verdens bedste fodboldspiller? Træner han "hårdt nok"? Hvad med Jaroslav Olech? Er det snyd fordi han er skaldet? Har han bedre træningspartnere?

Hvordan man kan tage en sport, der i forvejen er bizar at best og gøre den endnu mere fjoget, ved at diskutere fuldstændig irrelevante minutiae, er over min forstand.

Hint: det er FULDSTÆNDIG LIGEMEGET hvordan/hvor hårdt xx træner. Det er fuldstændig ligemeget hvad de tager, og hvordan de responderer på det. Resultatet på scene er det eneste der er relevant.

Endelig en der har fattet det :mrgreen: :mrgreen: =D> :drink: :lol: :D :) :8
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 504
Tilmeldt: 7. jul 2010, 09:52
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:det var Phil Heath fanboys som tog mine mangfoldige øgenavne til hjerte og derved ville "debattere".


Jeg er ikke synderlig vild med Phil Heath. Jeg kan bedre lide Kai Greene. Jeg synes bare at du skrev grimt og barnligt. Det var det.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Undskyld :(
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er ok, jeg tilgiver dig.

Jeg synes at der var tydelige forskelle på Kai Greene og Phil Heath og at de hver havde deres styrker og svagheder. Jeg må indrømme, at jeg synes at Phil Heath stod bedre sidste år. Til gengæld har jeg aldrig før set en Kai Greene som jeg brød mig om.
MortenFF skrev:
Er det dig, de kalder "manden med 1 indlæg i sin log siden juli sidste år"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 286
Tilmeldt: 14. jun 2009, 17:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kai har også en mærkelig struktur i overkroppen. Rent æstetisk er han ikke vitterligt pleasing to the eye. Indehaver af en af de grimmeste FDB's i sporten.
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLise skrev:Hej hr Juice. Måske ramte jeg endda en nerve hos flere end én person.


Det tvivler jeg også på. Personligt synes jeg at Philsuline er et af de morsommest øgenavne, jeg længe har hørt.

Hvis man påstår at have "ramt en nerve" hos den moddebatterende part insinuerer man, at vedkommende er blevet irriteret over noget, man har skrevet. Jeg kan ikke se, hvordan man skulle kunne blive irriteret over, at du ytrer holdninger til noget ingen herinde har noget som helst personligt engagement i. Så vidt jeg kan bedømme, er det kun dine nerver der bliver ramt i debatten her, hvilket vel er selve grundlaget for dine udfald mod Phil Heath.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den er bare for nem at se gå begge veje. Forskellen er at jeg for så vidt muligt holder mig til "emnet" og ikke kommenterer argumentation eller formulerings-form før andre har brugt de tricks. Du følte ligeledes selv du ville kommentere, og det med et indlæg som hvis du havde læst hvad jeg skrev i parentes, intet reelt indeholder. Finurligt at skrive ingen nerver er blevet ramt, og endda implicerer at det er jeg som har følt irritation, for samtidigt at skrive: "som er blevet trætte af at læse dine virkelighedsfjerne udfald" som en del af din egen rant. her kan jeg da kun antage det også gælder du, som grundlag for dit længere indlæg. :wink:
... But you, Adrian, you're just a man. The world's smartest man poses no more threat to me than does its smartest termite.
Brugeravatar
 
Reputation point: 822
 
Indlæg: 1371
Tilmeldt: 6. dec 2011, 02:04
Geografisk sted: San Quentin
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 36.00
- Squat: 24.00
- Dødløft: 36.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Problemet med professionel bodybuildings udvikling er at værdien af hårdt arbejde og disciplin bliver udvandet fordi den primære determinant bliver genetisk respons på bodybuildingstoffer. Den gik ikke i 60erne, 70erne, eller 80erne. Det gjorde den heller ikke i 90erne, ikke fordi kemien ikke tillod at nogle af de største og bedste bodybuildere var dovne svin, men fordi de to dominerende Mr. Olympias i den periode, Dorian og Ronnie, var hard workers. Det er for så vidt selve konkurrencens proces og bedømmelseskriterier angår irrelevant hvem der er den mest hårdtarbejdende, men det kræver en udtalt kynisme eller manglende påskønnelse af sportens eller hobbyens værdier at være ligeglad med denne udvikling. Der har været rigeligt med luddovne bodybuildere gennem tiden til at bevise antagelsen om at det er kemien der er afgørende. Som Poul tidligere var inde på var Flex Wheeler notorisk doven. Han var faktisk så doven han ikke engang gad træne med mindre han var på krudt. Efter eget udsagn. Noget i stil med "how do people even do this?" Så har du alkhoholikeren Kevin Clownrone som også har været diskuteret. Genetisk powerhouse, doven og inaktiv op mod 3/4 af året for så at krudte sig op til en størrelse og form som det af andre kræves konsistent hårdt arbejde at opnå. Paul Dillett lavede stort set aldrig dagens gode gerning, og det var en undtagelse hvis Gary Strydom trænede andet end muskler han kunne se i spejlet, lårene undtaget. Dexter Jackson laller rundt med lidt hyggetræning nogle gange om ugen. Phil Cheath render egomanisk og selvoptaget rundt og gør sig til for kameraet og som biaktivitet hammerstrengther han den lidt af mens han skærer grimasser. Chris Cormier trænede ganske hårdt i perioder, men var en notorisk partyer fyldt på alskens andre stoffer og han havde ikke den fornødne disciplin. Listen fortsætter og fortsætter. Det utrolige er, at disse mennesker ikke engang gider træne for manges vedkommende selv når der er kamera på. Og det er selvom de er på obskøne doser anabolika. Glem ikke at anabolika også påvirker den mentale tilstand. Ambition, behovet for dominans, selvsikkerhed, ryger i udgangspunktet alle op. Den fordel folk på krudt har er ikke blot fysisk men psykisk. Føj dertil feedbackmekanismerne forbundet ved, at du stort set er garanteret at blive væsentligt større og stærkere for hver træning du laver, og overvej hvordan det vil give eller fortificere motivation. Og alligevel er der clean folk der langt overgår dem i træningsindsats, compliance og konsistens. Utroligt, og ynkeligt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster