Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mrjz95 skrev:personligt ville jeg gerne synes min fedt % er al for høj

MFL skrev:Du skal som det første sætte dig ind i hvad det er du vil med din træning. Når du så har fundet ud af det, sætter du dig ned og finder ud af hvordan du vil nå disse mål, ved at læse nogle artikler der omhandler emnet. Dette kunne være sig kost og træningsartikler. Når du så har fået bygget noget muskelmasse, og har noget grundlæggende at gå ud fra, så skriver du igen.
Og skrevet på dansk: du ligner en almindelig tyk dreng, der aldrig har trænet. Få fat i det grundlæggende og skriv igen.
Martin

LDamsgaard skrev:mrjz95 skrev:personligt ville jeg gerne synes min fedt % er al for høj
Hvorfor spørge når du godt ved hvad du vil?

MFL skrev:Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har trænet, men jeg ser ikke den mindste smule antydning af muskelmasse under fedtet. Sorry!
Du har ingen grund til at cutte eller for den sags skyld bulke. Du skal sætte dig ind i alt det grundlæggende først.
Martin

mrjz95 skrev:hejsa jeg tænker om jeg skal cutte personligt ville jeg gerne synes min fedt % er al for høj

Garik skrev:mrjz95 skrev:hejsa jeg tænker om jeg skal cutte personligt ville jeg gerne synes min fedt % er al for høj
Der er dit svar
Gør, hvad du har det bedst med. Ingen af os er professionelle, så vi skal heller ikke drive den som professionelle. Cut, når du lyster og bulk, når du lyster.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster