Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 753
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 750

Følg bodybuilding.dk på

Yellow cap

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Tak for historien - den nød jeg at læse (: Godt at høre du føler du har fundet din rette hylde nu - det betyder sgu meget for ens velbefindende.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Øbro: Tak :) Jo, jeg vænner mig nok til det. Det hjælper også lidt på det med VK49.

Essensen: Det er glad for :) Og ja, det betyder rigtig meget. Jeg kunne også godt se på det hele, at hvis ikke jeg skiftede karriere ville jeg blive meget træt i det lange løb.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Det er i øvrigt også pisse lækkert med de grundige updates. Dem må du gerne blive ved med at skrive, så man kan følge lidt med i dit eventyr derovre i det mørke jylland.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: København

Kostplan: Ingen kostplan

@Lærling: Helt sikkert :) Her kommer én mere

Igår havde vi anatomi for første gang. Det bliver et dejligt fag :) Bagefter havde de studerende der startede i sommer, arrangeret noget gøgl. Først lavede vi nogle lege (blandt andet tøjkæde selvfølgelig) og bagefter havde de lavet et orienteringsløb på skolen.

Ved én af posterne skulle man spise så mange mariekiks man kunne. Inden vi gik igang bad én af af postvagterne os om at sige acromionclavicular-led - pff, skulle det være en udfordring? Hun var åbenbart alligevel imponeret over at jeg kunne sige det og sagde så "Okay, hvis du også kan vise mig hvor det sidder, behøver I ikke spise kiksene" - så jeg pegede på skulderen, der hvor leddet sidder. Det blev de så imponerede over at vi fik toppoint, men tvang os alligevel til at spise kiksene.

Ved 16.30 tiden tog jeg ned til VK for at mødes med Ove så jeg kunne få et girokort og lige lave mit Wendler squat. Ove var der ikke. Jeg havde kun tid til at lave squatten, da alle skulle mødes ude på skolen til opvarmning ("forspil" på norsk) før vi skulle videre til Antons bierbar. Det navn giver så mange ubehagelige billeder.

Byturen var sgu sjov nok. Det er længe siden jeg har drukket så jeg fik forholdsvis hurtigt en lille pind i øret, men ikke noget jeg troede ville lægge mig ned idag. Det var forkert af mig at tro.

Igår fik vi forresten også vores studiegrupper af vide. Skolen har stået for at lave grupperne. Jeg er kommet i gruppe med to piger, den ene fra norge. De virker seriøse, så jeg er tilfreds.

Træning d. 9. februar 2012

Squat
opv.
3x100
3x115
5x130
Sidst rettet af Gulkasket 10. feb 2012, 13:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Antons bierbar - var der meget læder?

Norske jenter - me gusta.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Antons Bierbar lolol. Hvis jeg kender provinsbyer ret, så er det det eneste sted du kommer til at frekventere. Skønt. <3

Jeg er også glad for de lange updates - havde du god dagsform i tøjkæden? Var der nogen der mirrede?
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Nu har jeg jo desværre aldrig set dig i bar overkrop, hvilket egentlig er en skam, JEES, men hvis du flashede quads så var der vel et par piger der kastede lange blikke? No? Lår er sommerens nye dille.
Da jeg fik leveret min nye vaskemaskine var den pakket ind i bobbelplast. Jeg pillede tapen af plasten, klippede huller i den ene ende og hængte det op som badeforhæng. Rigtig fint!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nørrebronx

Bob Harris skrev:Lår er sommerens nye dille.

Det skulle du jo ikke have sagt, vel. Nu fik jeg den fantastiske ide at klippe mine shorts-designerede jeans midt på låret i stedet for lige over knæet.

EDIT: og med midt på låret mener jeg selvfølgelig helt oppe ved lysken.

Godt at se du er faldet til i det jyske, Jess. Det skal nok blive en fed tid :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Bob Harris skrev:Lår er sommerens nye dille.

Det skulle du jo ikke have sagt, vel. Nu fik jeg den fantastiske ide at klippe mine shorts-designerede jeans midt på låret i stedet for lige over knæet.

Det lyder hot.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne være der om lørdagen, til den sørgelige "på snarligst gensyn"-træning :( Jeg er til gengæld glad - som alle de andre fra TG - for at læse dine updates! Fler' af dem, tak.

Din squat skla nok bliver fuldstændig vanvittig derover i det Jydske, der er jeg ikke et sekund i tvivl om! Du bliver stærk ud over alle grænser GK :D

Glæder mig til, at du kommer og besøger os igen. Husk nu at annoncere med det i god tid i forvejen!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: København NV

@NBM: Jeg var også ked af at du ikke var der :( Men vi ses forhåbentlig snart! Og tak for tilkendegivelsen (til alle i øvrigt), det gir' god motivation for at fortsætte de lange updates :)

Overkropstrænings i Fitnesssssworld idag. Først stødte jeg ind i Kristian som også læser ude på skolen, omend på 5. semester eller noget lignende. Han er en flink jysk fyr med store muskler. Derefter mødte jeg én af de norske drenge fra min klasse og snakkede kort med ham om blandt andet byturen i torsdags.

Dagens første støtteøvelse var skrå bænk. Det foregik på en fixed skrå bænk med en stang der havde så dårlig rotering at min hænder begyndte at glide ud til siderne, selv ved bare 70kg! Jeg fandt ud af at stængerne ved de andre stativer så ud til at have bedre rotering, så næste gang tjekker jeg lige inden jeg går igang. Under én af mine pauser lagde jeg mærke til en tynd gut ovre ved ét af deres powerracks, som lavede noget jeg gik ud fra skulle være dødløft. Hans form var så sindssygt horribel at jeg fik en trækning ved det ene øje hver gang han lavede en rep. Jeg lyver ikke når jeg siger at det så sådan her ud:

Jeg laver sgu ikke engang sjov. Forskellen var bare, at han i det mindste havde færre kg på, så han lavede ikke det dér ryk i starten. Men hans ryg havde den form som i videoen og hans ben arbejdede overhovedet ikke. Efter en intern diskussion med mig selv, valgte jeg spørge ham meget stille og roligt om jeg måtte komme med nogle pointers. Det måtte jeg gerne. Jeg startede med at fortælle ham om hvad hans nuværende form kunne føre med sig af skader. Bagefter brugte jeg ca. 30 minutter på at coache ham og til sidst så det faktisk helt hæderligt ud. Jeg var stolt!

Vi har fået af vide på skolen at det er en god idé at finde nogen vi kan træne, så jeg foreslog ham at vi mødes en gang om ugen hvor jeg lægger program for ham og lærer ham korrekt teknik. Det ville han meget gerne. Win-win.

Bagefter gik jeg over til deres håndvægtafdeling hvor jeg stødte ind i endnu et kendt ansigt. Emil, som også går i min klasse. Vi brugte lidt tid på at snakke og træne og aftalte at træne igen i morgen.

Så tog jeg hjem. På vejen købte jeg ind til denne her: http://www.thenategreenexperience.com/b ... days-video

Træning d. 11. februar 2012

Mili press
opv.
3x47,5
3x55
6x60

Skrå bænk
10x70
10x70
12x70
- her havde jeg holdt en pause på ca. 15 minutter hvor jeg underviste i korrekt dødløft teknik.
10x70
10x70

Pullups
8xBW
12xBW+15
10xBW+15
9xBW+15
9xBW+10
10xBW+10
8xBW+10
- også her var der virkelig ringe rotering på grebet og for første gang i umindelige tider overvejede jeg at tage straps på, fordi mine hænder gled.

Flies
10x20
10x20
9x20
9x20

Lat raises
12x12
12x12
10x12
9x12
Brugeravatar

Styrkeliste

SUPER start på dagen idag! Jeg havde sat mit vækkeur til 6:45, fordi jeg havde tænkt mig at snuppe en lille gåtur i den park der ligger lige ved siden af mit kollegie (hvor de har rådyr), ligeså snart jeg vågnede. Jeg havde planlagt min morgen sådan her: Gåtur, Morgenmad, udstrækning, bad og så i skole.

Det skulle imidlertid vise sig, at jeg havde lukket min vækkeurs-app på min telefon lige inden jeg lagde mig til at sove. Så istedet for at vågne tidligt og have en overskudsmorgen, vågnede jeg 5 minutter før jeg skulle ud af døren. Jeg hader sådan noget pis. Det værste var ikke at få noget morgenmad. Det blev til en proteinbar under første forelæsning.

Jeg vidste jeg skulle have holdt min kæft omkring min IT fortid overfor mine medstuderende. Allerede idag skulle jeg lege IT supporter for én af pigerne. So it begins..

Til vores intro drukaften lavede vi navneleg. I ved, den dér hvor man siger sit eget navn og alle de navne der allerede er blevet nævnt rundt i en cirkel. Et tvist var at man skulle sige sit navn plus en ting om én selv. Jeg valgte at sige at jeg er styrkeløfter. Bagefter kom én af pigerne og spurgte om jeg var "bodybuilder eller hvad?"

Idag kom uddannelsesledelsen og introducerede sig og fortalte en masse om uddannelsen og stedet. Det meste havde vi hørt i forvejen. Udannelseslederen fortalte os også at "lærere kan aflyse lektioner og kontoret kan aflyse lektioner. Eleverne kan ikke aflyse lektioner". Så fik vi også den på plads.

Træning d. 13. februar 2012

Dødløft
opv.
5x132,5
3x150
3x167

Her er en video:

Jeg rejser røven ALT for hurtigt. Det gik desuden op for mig efter sættet at jeg havde haft mine power perfect på under hele dødløften. Jeg skyder skylden på den dårlige start på dagen.

RDL
10x110
10x110
10x110
10x110

Squat
8x100
8x100
8x100
8x100

Dragonflags
4x5
Brugeravatar

Styrkeliste

Egentlig skulle jeg have lavet repout i squat idag (Wendler 1RM), men da jeg skal til divisionsturnering på lørdag i TSK tænkte jeg, at jeg hellere måtte spare lidt på kræfterne. Jeg valgte derfor at benytte dagen til at få lidt mere styr på træk og frivend. Jeg trænede med lave vægte og fokus på teknik med god vejledning fra en af de gamle rotter nede i VK49. Jeg har efterhånden min træk-teknik på et stadie hvor jeg føler mig parat til at smide lidt mere seriøse kg på.

Bygningerne som udgør det kollegie jeg bor på, har lys udenpå huset om aftenen og jeg har den sidste uges tid været irriteret over at det skinner ind gennem mit tynde hvide gardin og oplyser mit værelse i en gul tone. Det har generet min søvn og jeg har gået og tænkt på hvordan jeg får fat i et mørklægningsgardin. Idag fandt jeg ud af, at der, foruden det tynde gardin, også er persienner. Great stuff.

Igår kørte jeg med to af pigerne fra min klasse ud til Bilka. De skulle bytte en antenne. Jeg fik købt en støvsuger og et tørrestativ. Life's awesome!

I morgen tager jeg til Sjælland. For det første skal jeg, som nævnt, til divisionsturnering hvor jeg skal squatte. For det andet har jeg fødselsdag d. 22. i denne måned, men siden jeg bor i Esbjerg, er det nemmere at tage hjem i weekenden og fejre det med min familie dér. Jeg skal også forbi The Gym og hente mine Protz, men jeg tvivler på at jeg når en træning :( Jeg regner med at tage forbi og hente det efter stævnet.

Jeg har ikke skrevet ned hvad jeg har lavet til træning idag, men det blev til en masse OH squat, træk fra hæng, frivend og ben foran.

De her bor i parken, der ligger ved siden af mit kollegie:

Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er efterhånden et par dage siden jeg har logget. Jeg nåede ikke at få skrevet fredagens træning ind, da jeg skulle have et tog til Roskilde umiddelbart efter. Fredagens undervisning var blevet aflyst, så jeg tog ekstra tidligt til træning og snuppede derefter et tidligere tog end beregnet. Fredagens træning foregik i fitnessworld pga. det tidlige tidspunkt, hvor jeg faktisk fik givet den rimelig godt smadder.

Under træningen fik jeg øje på en tattoveret gut der skulle bænkpresse. Jeg tænkte ikke så meget over det indtil han startede sit sæt. For det første holdte han asymmetrisk på stangen. For det andet havde han 80kg på som han kæmpede med i 5 reps, som vel at mærke blev kørt til ca. 20cm over brystet, på en meget ustabil måde. Det var sjovt at sammenligne med de to piger der kørte bænkpres i stativet lige ved siden af, som havde fornuftige kilo på og samtidig kørte helt ned til brystbenet.

Træning d. 17. februar 2012

Mili pres
opv.
5x50
3x57,5
5x65

Bænk
opv.
10x80
10x82,5
10x82,5
8x82,5

Cable x-over
15x15
12x15
10x15
- buuuuurn!

Lat raise
12x14
10x14
11x14
10x14

Pull ups
10xBW+15
9xBW+15
8xBW+15
8xBW+10
- pga. elendigt greb på stativet, blev denne øvelse nærmere til en grebsøvelse.

Cable rows
10x55
10x55
10x55

Divisionsturnering d. 18. februar 2012 i TSK

Så blev det lørdag. Jeg havde lånt en bil og kørte først ud i The Gym hvor jeg hentede mit protpulver plus en lidt nervøs Cornelia. Så gik turen mod Taarnby hvor der først var indvejning (64,7kg - jeg vejede mig ellers da jeg stod op og der sagde den 65) og derefter udstyrstjek.
Mens vi ventede på de andre og stævnestart fik jeg drukket en hel del (for meget) vand med en BCAA og energiblanding og spist nogle æg og noget brød. Jeg skulle squatte (RAW) og mit første løft på 140kg gik uden problemer. Efter andet løft på 150kg som også gik uden problemer begyndte jeg at få det dårligt. Jeg mistænker lidt al den væske jeg havde væltet i mig, som nok lå og skvulpede rundt i min mavesæk. Jeg valgte derfor kun at forøge til 155 (PR med 5kg). Løftet gik fint, men bagefter fik jeg det endnu dårligere og jeg var virkelig glad for at det var overstået. Jeg brugte derefter min tid på at hjælpe de andre med sedler, samt koncentrere mig om ikke at kaste op.

Resultat: Squat 155kg (RAW). Det giver ifølge Wilks udregneren: 123.737 Wilks point.

Jeg er godt tilfreds.

Træning senere idag.
Brugeravatar

Styrkeliste

Træning d. 20. februar 2012

Så går jeg ind i endnu en deload uge.. Jeg besluttede mig for at lave DE deload idag og benytte det til at få lidt VL teknik ind under huden. Det gik godt.

Idag har jeg købt et skelet. Så nu ligger der rent faktisk et skelet i mit skab lolololol.

I får også lige de her to billeder som jeg fik taget inden dagens træning.

Dedikeret til Bob Harris

Billede

Billede

Opv.

Træk fra hæng
3x50
3x50
3x50
3x50
3x55

Frivend
3x55
3x65
3x70
3x70
3x70
2x70
3x70
3x70
Brugeravatar

Styrkeliste

Gul kasket! Jeg havde slet ikke opfattet, at du havde en log herinde. Men det har jeg nu, så den sidste halve time er lige gået med at læse igennem. Fortsæt endelig med dine updates derovre vest fra :) Og husk endelig at annoncere når du kropsgæstebygger på Østerbro..
"Vi fik den her fucking medalje fra pingvinbank eller hvad fanden den hed hvor der stod tab og vind med samme sind. Jeg syntes det var så latterligt. Det handler ikke om at vinde men om være med. Hvad er det for noget fucking lort at lære børn?"

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 6.00

Tillykke med dagen og skoene :king:

Derudover ligger vi vist i samme vægtklasse i sl så vidt jeg kan se :) Havde faktisk først opdaget det nu :) Hvor i det mørke jylland befinder du dig?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Friche skrev:Tillykke med dagen og skoene :king:

Derudover ligger vi vist i samme vægtklasse i sl så vidt jeg kan se :) Havde faktisk først opdaget det nu :) Hvor i det mørke jylland befinder du dig?

Tak tak :)

Jeg ligger i -66kg klassen i øjeblikket, så hvis du vejer de 68 der står på din profil, ligger du lige en vægtklasse højere end mig. Jeg residerer i Esbjerg i disse tider :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Gulkasket skrev:

Jeg ligger i -66kg klassen i øjeblikket, så hvis du vejer de68 der står på din profil, ligger du lige en vægtklasse højere end mig. Jeg residerer i Esbjerg i disse tider :)

Okay, det er lidt sydpå jo. Tja, vægten ligger nok mellem 66 og 68, fik den dog ned i -66 i efteråret :) Regner med 66 til thy cup også, tager du med derop?
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Friche skrev:
Gulkasket skrev:

Jeg ligger i -66kg klassen i øjeblikket, så hvis du vejer de68 der står på din profil, ligger du lige en vægtklasse højere end mig. Jeg residerer i Esbjerg i disse tider :)

Okay, det er lidt sydpå jo. Tja, vægten ligger nok mellem 66 og 68, fik den dog ned i -66 i efteråret :) Regner med 66 til thy cup også, tager du med derop?

Så vidt jeg ved er det ikke et raw stævne og jeg er endnu ikke kommet til det med udstyret ;) Så med mindre jeg skal op og se på, så gør jeg nok desværre ikke.
Brugeravatar

Styrkeliste

De har skam en raw afdeling i thy cup :) Det er bare ikke så mange der stiller op i den. Men altså, det ligger jo også ret tæt på nordland desværre.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Okay, det vidste jeg ikke. Men ja, Nordland trækker lidt mere :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Keds laver flotte sko, som endda er meget behagelige at gå i. Dem bliver du glad for. Jeg har selv tænkt mig at forny min garderobe med endnu et par, når det bliver forår.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

@Juice - Ja, de er ret forårsagtige så der går nok lige et par uger endnu inden jeg tager dem i brug.

Igår var jeg i fitnessworld og have min sidste deload træning i denne omgang. Jeg valgte at sætte intensiteten lidt op, men holde volume moderat for at gøre mig lidt klar til næste uges genopstart med programmet. Det er lige gået op for mig at jeg mangler en printer herovre.

Om aftenen tog jeg i byen med et par stykker fra klassen. På Antons selvfølgelig. Stille og roligt, undtagen en episode, hvor 2 fyre kommer ind og sætter sig ved bordet ved siden af. De er helt vildt stive og fuldstændig oversmurte i blod og den ene af dem bløder rimelig seriøst fra den ene finger og sviner bordet og bænken til med blod. Pænt. Fucking. Nasty. De blev forholdsvis hurtigt smidt ud og bordet blev lige gået over med en våd klud. Thumbs up for den "grundige" hygiejne.

Jeg havde glemt mit program og dermed noget at skrive på, så tallene er fra hukommelsen.

Træning d. 24. februar 2012

Squat
opv.
10x80
10x100
10x100
10x100

Skrå bænk
10x60
10x65
10x65
8x65

DB OH press
8x18
8x18
8x18

Cable rows m. 1s squeeze
10x50
10x55
10x55
Brugeravatar

Styrkeliste

Dagens dødløft foregik i strømpesokker, da jeg havde glemt mine maosko. Efter dødløft tog jeg mine squatsko på til resten af træningen og så kom en ældre herre ellers hen og øste af sin viden. Hvorfor tog jeg først sko på nu? Hvorfor dødløftede jeg i strømper? Om jeg dog ikke vidste at jeg kunne trykke min fod flad af at dødløfte uden sko på (her lavede han nogle underlige gestikuleringer med hænderne, der skulle forestille en fod, der bliver trykket plat). Det var jo derfor man havde VL sko. For at understøtte svangsenen.
Jeg spurgte ham om han nogensinde havde set sådan en skade. Det havde han ikke.. Jeg forsikrede ham for, at jeg nok skulle passe på.

Træning d. 27. februar 2012

Dødløft
opv.
5x117,5
5x135
9x152,5

RDL
10x110
10x110
8x110
8x110

Squat
10x100
10x100
8x100
10x100 (m. bælte)

Bulgarian splitsquat
10x(2x14)
10x(2x14)
10x(2x14)
10x(2x14)

Dragonflags
5
5
5
Brugeravatar

Styrkeliste

Gulkasket skrev:Dagens dødløft foregik i strømpesokker, da jeg havde glemt mine maosko. Efter dødløft tog jeg mine squatsko på til resten af træningen og så kom en ældre herre ellers hen og øste af sin viden. Hvorfor tog jeg først sko på nu? Hvorfor dødløftede jeg i strømper? Om jeg dog ikke vidste at jeg kunne trykke min fod flad af at dødløfte uden sko på (her lavede han nogle underlige gestikuleringer med hænderne, der skulle forestille en fod, der bliver trykket plat). Det var jo derfor man havde VL sko. For at understøtte svangsenen.
Jeg spurgte ham om han nogensinde havde set sådan en skade. Det havde han ikke.. Jeg forsikrede ham for, at jeg nok skulle passe på.

Han lyder som en klog og vis mand!
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

Spændende skifte du har lavet, respekt for det! Har du fået et godt indtryk af studiet? Er selv fysioterapeut og skal faktisk have 2 modul 1. studerende med de kommende 3 dage :) Har i eller skal i ud på en lille intro praktik?

Geografisk sted: Faaborg

Stenfeldt skrev:Spændende skifte du har lavet, respekt for det! Har du fået et godt indtryk af studiet? Er selv fysioterapeut og skal faktisk have 2 modul 1. studerende med de kommende 3 dage :) Har i eller skal i ud på en lille intro praktik?

Tak :) Vi skal have en intro praktik i den sidste uge af Marts. Jeg glæder mig helt vildt! Jeg skal være på en fysioklinik i Esbjerg. Hvor arbejder du?
Brugeravatar

Styrkeliste

Gulkasket skrev:
Stenfeldt skrev:Spændende skifte du har lavet, respekt for det! Har du fået et godt indtryk af studiet? Er selv fysioterapeut og skal faktisk have 2 modul 1. studerende med de kommende 3 dage :) Har i eller skal i ud på en lille intro praktik?

Tak :) Vi skal have en intro praktik i den sidste uge af Marts. Jeg glæder mig helt vildt! Jeg skal være på en fysioklinik i Esbjerg. Hvor arbejder du?

Lyder spændende. Jeg arbejder med genoptræning i en kommune. Primært med det yngre ortopædkirurgiske klientel. Min nuværende arbejdsplads, er faktisk der hvor jeg var i min første 2 dags praktik i sin tid. :)

Geografisk sted: Faaborg

Pga. travlhed har jeg ikke fået logget de sidste par træninger. De kommer her:

Træning d. 29. februar 2012

Råtræk fra hæng
10xstang
6x30

Træk fra hæng
6x30
5x40
5x45
3x50
3x55
2x60
2x60

Frivend
6x50

Vend
3x70
3x75
3x80
2x82,5
2x85

Standing military
4x5x40

Træning d. 2. marts 2012

Squat
opv.
5x97,5
5x112,5
6x125 Jeg måtte squatte uden bælte fordi jeg var i shitnessworld. Det kan virkelig mærkes.
10x100
10x100
10x100
10x100

Plate loaded leg press
10x80
12x100
12x120
12x120
20x120
Første gang jeg kører denne her deroppe. Skulle lige kalibrere.

Leg curl
10x60
10x65
10x65
10x65

Leg ext
10x65
10x65
10x65
10x65

Ab wheel
15