Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bob Harris skrev:Lår er sommerens nye dille.

The Juice skrev:Bob Harris skrev:Lår er sommerens nye dille.
Det skulle du jo ikke have sagt, vel. Nu fik jeg den fantastiske ide at klippe mine shorts-designerede jeans midt på låret i stedet for lige over knæet.

Friche skrev:Tillykke med dagen og skoene![]()
Derudover ligger vi vist i samme vægtklasse i sl så vidt jeg kan seHavde faktisk først opdaget det nu
Hvor i det mørke jylland befinder du dig?

Gulkasket skrev:Friche skrev:Tillykke med dagen og skoene![]()
Derudover ligger vi vist i samme vægtklasse i sl så vidt jeg kan seHavde faktisk først opdaget det nu
Tak tak
Jeg ligger i -66kg klassen i øjeblikket, så hvis du vejer de68 der står på din profil, ligger du lige en vægtklasse højere end mig. Jeg residerer i Esbjerg i disse tider

Friche skrev:Gulkasket skrev:Friche skrev:Tillykke med dagen og skoene![]()
Tak tak
Jeg ligger i -66kg klassen i øjeblikket, så hvis du vejer de68 der står på din profil, ligger du lige en vægtklasse højere end mig. Jeg residerer i Esbjerg i disse tider
Okay, det er lidt sydpå jo. Tja, vægten ligger nok mellem 66 og 68, fik den dog ned i -66 i efteråretRegner med 66 til thy cup også, tager du med derop?

Gulkasket skrev:Dagens dødløft foregik i strømpesokker, da jeg havde glemt mine maosko. Efter dødløft tog jeg mine squatsko på til resten af træningen og så kom en ældre herre ellers hen og øste af sin viden. Hvorfor tog jeg først sko på nu? Hvorfor dødløftede jeg i strømper? Om jeg dog ikke vidste at jeg kunne trykke min fod flad af at dødløfte uden sko på (her lavede han nogle underlige gestikuleringer med hænderne, der skulle forestille en fod, der bliver trykket plat). Det var jo derfor man havde VL sko. For at understøtte svangsenen.
Jeg spurgte ham om han nogensinde havde set sådan en skade. Det havde han ikke.. Jeg forsikrede ham for, at jeg nok skulle passe på.

Stenfeldt skrev:Spændende skifte du har lavet, respekt for det! Har du fået et godt indtryk af studiet? Er selv fysioterapeut og skal faktisk have 2 modul 1. studerende med de kommende 3 dageHar i eller skal i ud på en lille intro praktik?

Gulkasket skrev:Stenfeldt skrev:Spændende skifte du har lavet, respekt for det! Har du fået et godt indtryk af studiet? Er selv fysioterapeut og skal faktisk have 2 modul 1. studerende med de kommende 3 dageHar i eller skal i ud på en lille intro praktik?
TakVi skal have en intro praktik i den sidste uge af Marts. Jeg glæder mig helt vildt! Jeg skal være på en fysioklinik i Esbjerg. Hvor arbejder du?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster